سوال در مورد راجرز سیاست بازگشت و پردازش زمان
من دستور داد یک دستگاه ارتقا از طریق تلفن فروش و ناراضی بود با دستگاه. من بازگشت این دستگاه با استفاده از برچسب بازگشت و هنگامی که نیم گفته شد یک بار دریافت شده (که شده است) راجرز می روند بازگشت به موجودی خود را و خلاص شدن از دستگاه تعادل از حساب من.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
من در هنگام ورود به Rogers.com آن را نشان می دهد "مشتری متعلق به دستگاه" تحت پروفایل من اما زمانی که من بر روی دستگاه واجد شرایط بودن آن را نشان می دهد تعادل با توجه. من فرض آن است که در کار به طور کامل حذف "مقدار توجه" اما از آنجایی که این اولین بار است که من تا کنون انجام شده ارتقاء آنلاین/تلفن فروش و نه از طریق یک نمای نگرانم کلی زمان چرخش برای این به طور کامل حل و فصل خود را ؟
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im