ایمیل راه اندازی ناکامی

من تازه به این انجمن و من به دنبال هر کسی که در اینجا ممکن است یک راه حل برای این مشکل است . من جستجو دیگر ان

توسط HALOHEKAYATHA در 14 اردیبهشت 1399
من تازه به این انجمن و من به دنبال هر کسی که در اینجا ممکن است یک راه حل
برای این مشکل است . من جستجو دیگر انجمن ها و وبلاگ ها و هیچ کس آمده است
با یک پاسخ منطقی . به نظر می رسد به یک مشکل مشترک با شاه توت است .

من یک curve 9315 در حال اجرا os 7.1
من در t-موبایل هنگامی که در تلاش برای تنظیم حساب های ایمیل آن شروع می شود برای دسترسی به تنظیمات ایمیل
متوقف می شود و پیام خطا معروف " برنامه با خطا مواجه نمی تواند ادامه "
من هنوز هم فعال bis طرح با t-mobile ( بله آنها هنوز هم آن را پشتیبانی ) من پاک کردن تلفن چند
بار reloaded نرم افزار از طریق desktop manager را از باتری می کشد همین است . تلفن
نشان می دهد که سرویس 3g همراه با توت آرم بنابراین من می دانم که من در اتصال به لبه سرور . من
همچنین فرار یک تست تشخیصی همه چیز را نشان می دهد متصل می شود . من هم تا به حال هرگز به استفاده از t-mobile bis
حساب آنلاین برای راه اندازی ایمیل فقط با استفاده از تلفن . من در گذشته با استفاده از یک شاه توت در سال گذشته زمانی که من
گوشی مشکل داره و ایمیل راه اندازی کرد . این یک bold 9700 من استفاده می شود . تنها چیزی که من به عنوان خوانده شده
یک کاربر تا به حال 9900 تا به حال مشکل مشابه تماس rim پشتیبانی فنی از آنها خواسته برای پین که
کار کرده است . من واقعا نمی تماس rim پشتیبانی مگر اینکه آن را آخرین چاره من شنیده متهم $50 . نیز نامیده می شود
T-mobile آنها خشمگین خدمات کتاب این است که یک t-mobile مسئله یا لبه مسئله است . هر گونه کمک قدردانی خواهد شد
با تشکر از شما و ایمن ماندن .



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب