علت داغ شدن بدنه جاروبرقی ال جی و نحوه رفع ایراد

اگر با این مشکل روبرو شدید فقط کافیست پارچه یا پلاستیکی که در آن گیر کرده را در بیاورید یا در صورت لزوم لوله ر

توسط HALOHEKAYATHA در 2 مهر 1401
اگر با این مشکل روبرو شدید فقط کافیست پارچه یا پلاستیکی که در آن گیر کرده را در بیاورید یا در صورت لزوم لوله را با آب بشویید تا از رفع گرفتگی آن اطمینان حاصل کنید. جاروبرقی های سطلی آنا با توجه به تیپ خود دارای دو نوع موتور ۱- الکتروموتور AEG ساخت اسلونی و ۲ – طرح دمل ساخت چین تولید میگردد که دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می‌باشد که بنا بر نیاز خود می‌توانید نسبت به سفارش آن ها اقدام نمایید . سومین علت صدای جاروبرقی٬ موتور جاروبرقی و یا فن این قطعه است. کثیفی موتور و یا مشکلات فنی که برای موتور جاروبرقی پیش می‌آید می‌تواند باعث زیاد شدن صدای جاروبرقی شود. شماره تلفن نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پایین همین صفحه درج شده است برای سهولت کار اگر با موبایل سایت را میبینید در پایین روی دکمه سبز رنگ بزنید تا به صورت اتوماتیک تماس گرفته شود. در صورتی که کار تست تمام شد و کلیدی که خراب شده بود را پیدا کردید آن کلید معیوب را خارج کرده و اقدام به تعویض بنمایید، در صورت نیاز و آگاهی بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید تا مشکل دستگاه جاروبرقی شما را برطرف کنند. در بعضی از روزها ممکن است شما اشتباهی متوجه صدای زیاد جاروبرقی شوید و صدای جاروبرقی حالت عادی خود را داشته باشد ولی برای مطمئن شدن از صدای جاروبرقی می توانید غاز یک دسی بل سنج استفاده کنید. توجه داشته باشید که یک جاروبرقی در اندازه متوسط باید میزان صدایی برابر با 80 دسی بل (صدایی شبیه بهمخلوط کن) داشته باشد. اگر با اندازه گیری صدای جاروبرقی متوجه شدید که از حالت عادی خود خارج شده باید به دنبال تعمیر جاروبرقی اصفهان علت هایی مانندعلت کم و زیاد شدن صدای جاروبرقیوعلت تغییر صدای موتور جاروبرقیباشید. صدای جاروبرقیهمیشه هنگام جارو کشیدن منزل برای اعضای خانه و خانواده آزار دهنده بوده و افراد وقتی قصد تمیز کردن خانه را دارند زمانی را انتخاب می کنند که کسی در خانه نباشد و مزاحمتی برای افراد خانواده ایجاد نشود. دلایل مختلفی وجود دارد که باعثعلت کم و زیاد شدن صدای جاروبرقییاعلت تغییر صدای موتور جاروبرقیمی شود.

علت داغ شدن جاروبرقی:

البته قدیمی شدن جاروبرقی از دلایلی است که باعث خراب شدن جاروبرقی یا کم شدن مکش جاروبرقی می شود. علت کم شدن مکش جاروبرقی چیست؟علت کم شدن مکش جاروبرقی مربوط به کثیف بودن فیلتر، پُر بودن پاکت یا پارگی آن، گیر کردن یک جسم در لوله خرطومی و یا بُرس میباشد. برای جارو زدن فرش باید قدرت مکش جاروبرقی کمتر شود تا بتوانید دسته آن را روی زمین حرکت دهید. هرگاه احساس کردید جاروبرقی ذرات روی زمین را خوب جمع نمی‌کند قدرت مکش آن را تغییر دهید و ببینید که مشکل حل می‌شود یا خیر. دقت کنید که کیسه جاروبرقی به خصوص کیسه‌های کاغذی یک بار مصرف به درستی جاگذاری شوند تا انتهای لوله خرطومی کامل وارد کیسه زباله شود.
  • قطعه رله به دلیل ابعاد بسیار کوچکی که دارد، تعمیرش کار سختی است و پیشنهاد می‌شود که در صورت خرابی آن را تعویض کنید.
  • هیچ وقت هنگام کم و زیاد کردن میزان مکش جاروبرقی، به ولوم ضربه وارد نکنید و هیچ وقت این کار را با پا انجام ندهید.
  • برای مثال، پیشنهاد سامسونگ این است که اجازه ندهید باتری جاروبرقی شما به کمتر از 20 درصد برسد.
می توانید گرد و غبار را خارج کنید و دستگاه را تمیز کنید و یا با تعمیر کار جاروبرقی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که اگر مجدد با این مشکل مواجه شدید، باید به عیب یابی تخصصی موتور جاروبرقی بپردازید. سرویس تعمیر جاروبرقی اصفهان داغ شدن دستگاه عامل از کار افتادن جاروبرقی بوده که در ادامه به چگونگی رفع این مشکل می‌پردازیم. جمع شدن گرد و غبار دور موتور و کار نکردن جاروبرقی نیز از دیگر عواملی است که باید به آن توجه داشت.

با آسودگی خاطر تعمیر تخصصی جاروبرقی خود را به ما بسپارید

از آنجا که قدرت موتور در جاروبرقی یکی از فاکتورهای مهم است، جاروبرقی های تفال دارای قدرت موتور بالایی هستند. شما می توانید به راحتی با پُر کردن فرمی hoover vacuum cleaner repair manual که در صفحه اول سایت قرار داده شده درخواست تعمیرکار داشته باشید. شما میتوانید از طریق شماره هایی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید. زیرا پر شدن پاکت از کثیفی و گرد و خاک به جز اینکه علت خاک دادن جارو برقی شما خواهد بود می تواند تاثیر مستقیمی بر کم شدن مکش و داغ شدن جاروبرقی شما داشته باشد این امر باعث افزایش فشار به موتور و وارد شدن خاک به آن باعث آسیب می شود. برای این که جارو برقی بتواند به درستی در تمیز کردن خانه به ما کمک کند باید قدرت مکش خوب و قابل قبولی داشته باشد. اصولاً قدرت مکش جاروبرقی فاکتوری است که مردم بر اساس آن یک جاروبرقی را از میان انواع جاروبرقی‌های تولید شده توسط برندها مختلف انتخاب می‌کنند. در این مقاله علت کم شدن قدرت مکش جارو برقی را با هم بررسی می‌کنیم. جارو قطعاتی دارد که این قطعات ممکن است به مرور زمان یا بر اساس سهل انگاری های ما خراب بشوند.

جمع شدن گرد و غبار دور موتور جاروبرقی

گرد و خاکی که فیلتر ها به خود می گیرند باید مرتباً تمیز شوند. تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. میزان مصرف جریان در این موتورهای نیم‌سوز زیاد است و از حالت استاندارد خود بیشتر خواهد بود.

علت روشن شدن چراغ قرمز جاروبرقی

به طور مثال تنظیمات که برای جارو کشیدن فرش ابریشم وجود دارد بر خلاف گلیم یا فرش های ضخیم تر خواهد بود. اینکه چرا جاروبرقی خاک میده و چرا مکشش کم شده می تواند دو سئوال با جوابی تقریبا یکسان برای شما به دنبال داشته باشد. پاره شدن بخشی از پاکت بخاطر پر شدن زیاد یا وجود اشیا تیز بخصوص در مدل های کاغذی بسیار رایج است بروز پارگی می تواند با آن که شما تازه اقدام به تعویض کیسه کرده اید تعجب آور باشد. عدم چرخش برس چرخان می تواند به از بین رفتن قدرت تمیز کردن جاروبرقی منتهی شود. با مرکز تعمیر24 از خدمات تعمیرات جارو برقی به شکل کاملا تخصصی بهره مند شوید. شلنگ و اتصالات را از هم جدا کنید تا ببینید آیا جسمی، گرد و غبار یا گلوله های مو وجود دارد که جریان هوا را محدود می کند.

استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی…

برای این کار می توانید از دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی خود کمک بگیرید. فیلتر به طور کامل مسدود شده است و باید هر چه زودتر برای تعویش فیلتر جاروبرقی خود اقدام کنید. لازم است بدانید که در زمان روشن شدن چراغ قرمز در جاروبرقی، باید دو علت را به صورت تخصصی بررسی کنید. در صورتی که تجربه کافی در تعمیر جاروبرقی ندارید، تعمیر این ایراد را نیز باید به تعمیرکار حرفه ای جاروبرقی بسپارید. این امکان وجود دارد که آرمیچر آسیب دیده و مانع از روشن شدن موتور جاروبرقی می شود. سیم جمع کن مجموعه ای از قطعات می باشد که با هماهنگی یکدیگر به طور خودکار سیم را به دور یک قرقره می پیچد. خرابی سیم جمع کن می تواند از آسیب دیدگی هر یک از قطعات آن حاصل شود. در هر صورت باید سیم جمع کن را باز کرده و به دقت عیب یابی نمایید. از آنجا که این قطعه و تعمیر آن حساس می باشد؛ نیاز است تا از یک متخصص تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید. حال باید تمام قطعات و اتصالات را از برس که اولین قسمت مکنده می باشد تا پاکت و حتی موتور جاروبرقی بررسی شود. اگر در بین محصولات این کمپانی به دنبال کارآمدترین مدل هستید، جاروبرقی فیلیپس 9170 بهترین پیشنهاد است. اگر قیمت جاروبرقی های ال جی را به نسبت عملکرد آن در نظر بگیریم میتوان به جرأت گفت قیمت بسیار مناسبی به نسبت سایر برندها دارد. پس میتوان با اطمینان آن را به مشتریانی که به دنبال یک محصول کم هزینه هستند معرفی کرد. در حالت کلی، هر اندازه ارتفاع لوله جاروبرقی بیشتر باشد، زباله ها با مکش کمتری جمع آوری میشوند. به همین دلیل باید تا حد امکان و بر اساس شرایط محیط و جنس سطح فاصله را تا موتور کم کرد.

دلایل سوختن موتور جاروبرقی

پیشنهاد می شود با مطلب10 نکته طلایی برای استفاده، حفظ و نگهداری از جاروبرقی در مجله سایت فنی کارا این نکات را همیشه به خاطر بسپارید تا کمتر برای تعمیر جاروبرقی هزینه کنید. برای اینکار لازم است حتما از یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا بدون اضافه کردن هزینه های بسیار بالا بتواند با تعویض یا تعمیر قطعات آن، جاروبرقی را تعمیر کند و به شما تحویل دهد. توجه داشته باشید که در ابتدا موتور جاروبرقی نیم سوز شده و پس از آن می سوزد. این موضوع می تواند در دراز مدت علت خاک دادن جارو برقی شما باشد. در شرایطی که موتور خراب باشد، جاروبرقی روشن نخواهد شد و یا ممکن است روشن شود اما در حین کار دود کند. دراین صورت، برای بازیابی قدرت تمیز کنندگی مناسب جارو برقی باید این قطعه را تعویض نمایید.

تعمیر اتو مو غرب تهران

یادگیری این حرفه نیاز به آموزش اصولی و عملی دارد و برای ورود به این بازار کار باید حتما مهارت های مختلف را آموزش ببینید. جاروبرقی قطعه ای به نام سیم جمع کن دارد که پس از پایان کار، با فشردن شاسی و پدال مربوطه، سیم به طور خودکار جمع می شود. اگر با فشردن پدال، سیم به طور خودکار جمع نشد لازم است آن را بررسی کنید. گاهی یک تکه کاغذ یا حتی یک چوب کبریت هم می تواند مسیر لوله ها را کیپ کند! در این صورت آشغال های ریز و درشت پشت این تکه جمع می شوند و لوله جاروبرقی کامل کیپ می شود. همکاران ما در این واحد اطمینان می دهند که کیفیت خدمات تعمیراتی این مرکز قابل مقایسه با هیچ مرکز مشابه دیگری نیست و کاربران می توانند با آسودگی کامل خدمات تعمیراتی خود را به ما بسپارند. بعضی از مدل‌های جدید جاروبرقی به یک فن مجهز شده‌اند که ذرات گرد و غبار و زباله از این قسمت عبور می‌کنند. اگر این فن خراب شده یا دچار شکستگی شود، امکان کاهش قدرت مکش دستگاه وجود خواهد داشت. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، تنظیم دستگاه بر اساس سطح مورد نظر است. به عنوان مثال قدرت مکش جاروبرقی هنگام تمیز کردن سطوحی مانند فرش باید بر روی حالت کم یا متوسط تنظیم شود.
آخرین مطالب