خرید کادو لاکچری Luxury

خرید کادوی لاکچری لاکچری بودن کادوی خریداری شده از جمله معیار های بسیار ارزشمند است . خرید کادو لاکچری و شیک

توسط HALOHEKAYATHA در 19 فروردین 1400

خرید کادوی لاکچری

لاکچری بودن کادوی خریداری شده از جمله معیار های بسیار ارزشمند است . خرید کادو لاکچری و شیک بسیار برای شخص دریافت کننده هدیه اهمیت دارد . در مقابل عده بسیار زیادی که مایل هستند هزینه بالایی برای هدیه هایی که می خرند نپردازند ، وجود دارند مردمانی که حاضرند گران قیمت ترین ، لوکس ترین و شیک ترین کادوی ممکن را برای دیگران خریداری کنند . آن ها به نوعی میخواهند این موضوع را ثابت کنند که ارزشمندترین فرد زندگی آن ها هستید . در این موضوع گفته های بسیاری وجود دارد . این که بهترین کادوی ممکن کدام است و چقدر باید بها و هزینه برای آن پرداخت بسیار جای بحث دارد . این مطلب را مطالعه کنید تا به طور دقیق و واضح این مسئله را برای شما خریداران هدیه ها بیان کنیم .

چرا کادوی لاکچری بخریم ؟!

خریدن هدایای عادی و ساده کار تمامی آشنایان و خویشاوندان است . به طور حتم 80 درصد از مواردی که شما در مناسبت هایی مانند تولد و سالگرد ازدواج دریافت کرده اید از یاد رفته اند . دلیل آن این است که دوست های شما کادوهایی خریده اند که بسیار معمولی و ساده هستند . چنانچه آنان هزینه بالایی می پرداختند و هدایای گران قیمت تر می خریدند شاید الآن در خاطر شما مانده بود . برای مثال ساعت های رولکس ، ماشین و یا البسه مارک و اصلی می تواند نمونه هایی از هدایای لوکس (Luxe) باشد . این مسئله را نیز باید بیان کنیم که هدیه های Luxury که معرفی کردیم را می توانید در لکسی گیفت بیشتر بخوانید .

آیا لاکچری بودن کادو یعنی گران بودن آن ؟!

در بیشتر مواقع بله . معمولا محصولاتی که گرانتر هستند ، لوکس تر نیز می باشند . چرا که هزینه بیشتری در تولید و فروش آن صورت گرفته است . مثلا ساعت رولکس که یک ساعت لوکس است ، از قطعاتی ساخته شده که بسیار کمیاب و گران نیز می باشند . و یا لباس های چرم اصلی که برخی از آن ها از پوست تمساح ساخته شده و به عنوان هدیه به فروش می رسند ! معمولا کادوهایی که به اسم لوکس فروخته می شوند ولی ارزان هستند فیک می باشند . این را تجربه چندین ساله مشتریان در خرید کادو لاکچری ثابت کرده است .

خرید کادوی لاکچری و لوکس

آیا میتوانید کمی بیشتر در مورد لوکس بودن هدیه توضیح دهید ؟

لوکس بودن کادو در واقع به معنای خاص بودن و کمیاب بودن است . در واقع به این دلیل گران بودن آن معیار است که هرکسی توانایی خرید آن را ندارد . به طور مثال بسیار کم هستند مشتریانی که در طول زندگی برای فردی یک ساعت 1 میلیاردی بخرد . و یا ماشینی به ارزش 10 میلیار تومان برای همسر خود هدیه بخرد .  علاوه بر آن برخی از محصولات هستند که با وجود امکان پرداخت هزینه زیاد و گران ، خرید آن غیر ممکن است !

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن