خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

برای نمونه می توان به بده بستان میل سوپاپ فابریک اهمیت میل سوپاپ سکو فراتر اشاره کرد که همین تغییر و تحول طبق

توسط HALOHEKAYATHA در 1 بهمن 1400
برای نمونه می توان به بده بستان میل سوپاپ فابریک اهمیت میل سوپاپ سکو فراتر اشاره کرد که همین تغییر و تحول طبق معمول باعث برهم خوردن تهیه موتور در دورموتورهای تحت میشود ولی در عوض قدرت موتور را در دورموتورهای بالا ارتقاء میدهد. همین عمل می تواند سبب ارتقاء حدود 10 الی 15 اسب بخار توان موتور شود اما قابل ذکر هست که تعویض مسیر اگزوز طبق معمول اهمیت حذف شدن کاتالیزورها همپا می باشد که ممکن هست به جهت دریافت معاینه فنی دردسرساز شود. لازم به ذکر میباشد که بوش سیلندر، حلقه و پیستون در کنار یکدیگر کار می نمایند و خرابی یک از این قطعات، موجب پیدایش ایراداتی به جهت دو قطعه دیگر خواهد شد؛ این قطعات باعث انفجار بنزین و در نهایت فعالیت نمودن خودرو می شوند و نیروی به دست آمده از همین انفجار را به شاطون و میل لنگ انتقال می دهند. صدای دیدنی پیشرانه در کنار بکفایرهای کوچک خروجی از اگزوز در زمان تعویض دندهها می تواند از گزاره دیگر جذابیت مختص رانندگی دارای چنین خودرویی باشد و در مجموع بایستی رانندگی اصلی این نوپا شیر نسبتاً کهنسال را تجربهای خوشایند در وضعیت فعلی بازار ماشین کشورمان توصیف کرد. این فعالیت منجر ارتقاء نسبت تراکم و افزایش شدت انفجار سوخت در محفظه احتراق می شود که به ایجاد اقتدار عمده سبب ساز میشود، اما هزینه بالای ردوبدل پیستون و ارتقاء حساسیت بخش اعظم پیشرانه نسبت به میزان مرغوب بودن بنزین از گزاره نکاتی هست که در مورد همین روش تیونینگ باید مد لحاظ قرار دهید. جواب را بایستی در مقدار پاشش بنزین و زمانه جرقهزنی جستجو کرد؛ در واقع برنامههای فابریک کارخانهای به شکلی نوشته می شوند که ماشین دستکم مصرف سوخت و آلایندگی دارای بیشترین تداوم را داشته باشد، اما در رخ پاشش سوخت عمده و جرقهزنی در مدت زمان زمانی سریعتر، می توان شدت انفجار را ارتقاء اعطا کرد که باعث ارتقا توان موتور میشود، ولی اینکار در مقابل می تواند به کاهش دوام پیشرانه، ارتقا دمای کارکرد موتور و مسائلی از همین دست سبب ساز شود. جواب این سوال بله است. همین گفته به این مضمون‌ میباشد که بایستی هرآنچه در قدرت داریم به خرج دهیم تا هوای محل ورود به پیشرانه اهمیت کمترین میزان حصر وارد و دارای کمترین اصطکاک خارج شود. انجام پروژهای مشابه به همین در صورتی که اساسی قطعات با و نزد تیونر دلسوز انجام شود، می تواند میان ۱۵۰ تا ۱۸۰ اسببخار به قلب کوچک اتومبیل تان تزریق کند. در فرآیند نخستین فرسودگی رینگ های پیستونی روغن مازاد تبدیل به گاز شده و سبب ساز ساخت فشار بیش از حد در درون کارتر می شود، که روغن بیشتری از طرز دریچه PCV و در نهایت به محل ورود هوا می رسد، همانطور که در بالا ذکر پیستون ترمز پراید شد. ولی همین محبوبیت بی استدلال نمی باشد و برهان آن مستعد بودن TU5 برای توان های بالا پیستون توربو tu5 تر میباشد . ولی ماجرای میل سوپاپهای افترمارکت که به جهت تقویت به کار گیری می شود لزوماً به مسابقهای شدن پیشرانه سبب ساز نخواهد شد و میتوان از میل سوپاپهایی استعمال کرد که برای کاربرد شهری ماشین نیز مطلوب باشند. قدم بعدی میتواند برنامهریزی مجدد ECU باشد که البته همین گزینه را در خصوص تمامی خودروها توصیه نمیکنیم، چرا که در این حالت برنامه معمولی موتور اهمیت یک برنامه پر ریسکتر جایگزین میشود و پیشرانه بیش از پیش به میزان مرغوب بودن بنزین و مواقعی از این دست حساس خواهد شد. همانطور که می دانیم محل تولد همین اتومبیل فرانسه هست و سال ۱۹۹۸ جایگزین ماشین دوست داستنی پژو در کلاس سوپرمینی ها یعنی ۲۰۵ شد . البته پژو 206 حاضر در این آزمایش تقریباً به تمامی قطعات گفته شده مجهز میباشد و اهمیت تخمینهای تئوری و باز‌نگری بر بر روی سیستم داینو در حدود 130 الی 140 اسب بخار توان تولید مینماید که ارتقا قابل توجهی را نسبت به قدرت 105 اسب بخاری نسخه فابریک نشان میدهد. در این مورد نیز برندهای متفاوتی خارجی و اهل ایران (تورنادو) به جهت موتور TU5پژو 206 وجود دارااست و میتواند حدود 5 اسب بخار اقتدار را به پیشرانه طولانی تر کند، اما اهمیت هست بدانید که مسیر محل ورود هوای پیشرانه، یک ساختار آیرودینامیکی کلیدی و پیچیده محسوب می گردد و اصلاح همین بخش به شکلی که در تمامی دور موتورها بهتر از قطعه فابریک و کارخانهای فعالیت نماید چندان معمولی نیست. قدم بعدی میتواند اصطلاح مسیر محل ورود هوا به پیشرانه (intake) باشد. در همین راستا، نخستین گام می تواند تعویض تیم اگزوز فابریک اصلی مسیر اگزوز قلیل اصطکاک کل استیل باشد که به جهت پژو 206 کلیدی برندهای متفاوتی در بازار وجود دارند، برای مثال گونه ترکیهای سوپر اسپرینت که کهن بر همین با رقمی در حدود 5 میلیون تومان قابل خرید بود درحال حاضر بیش از 12 میلیون تومان بها داراست و ظاهراً برای گروه اگزوز حرفهای ایرانی EngineArts هم بایستی رقمی در حدود 6 میلیون تومان را کنار گذاشت. اگر شما هر مدل سوالی در ارتباط حساس کجا و طریق استفاده از رینگ پیستون تیوفایو دارید، می توانید اهمیت ما در برگه وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن