T-موبایل نیاز به مشاوره به من ثابت Safelink حساب با Tracfone

24 ساعت گذشته بوده است خسته کننده ترین من تا به حال با هر مشتری به خدمات سازمان در زندگی من است. من واقعا درک نمی کنم که چگونه Tracfone می تواند به ماندن در کسب و کار. من امیدوار هستم که برخی در اینجا ممکن است قادر به کمک به من با برخی از مشاوره.

مشکل من شماره تلفن های حذف شده از من Safelink حساب و آن را در حال حاضر نشان می دهد تا به عنوان یک tracfone حساب.

پس زمینه

من Safelink حساب تجدید در آغاز ماه است. پس از آن تمدید در جولای 2, من خریداری $12 add-on برای 1000 دقیقه اضافی و 1gb از داده های اضافی. همه چیز خوب کار تا دو روز پیش (19 روز پس از خرید add-on) که من حساب مجدد برای 3gb داده و 350 دقیقه است. من از دست این دقیقه ها و اطلاعات خریداری شده حتی 3 هفته پیش.

من تماس Tracfone از طریق چت و آنها بدون کمک از آنها حتی نمی دیدن خرید که من ساخته شده در جولای 2.

من پس از تماس با خدمات به مشتریان از طریق تلفن 8 بار در طول دوره از یک روز کسب و کار. خدمات به مشتریان تکرار من دیدم خرید و خود را در بلیط به “رفع” مشکل اما من هر دو تا پایان با درست دقیقه و هیچ اطلاعات و یا تنظیم مجدد مقدار از 350 دقیقه و 3gb داده است.

در برخی از نقطه من منتقل شد به شرکت های بزرگ خدمات به مشتریان در میامی. اولین تکرار اقدامات منجر به هیچ دقیقه و بدون دیتا. تنها تماس من می تواند بود 611. تماس بعدی منجر به درست دقیقه و داده ها. آره!!

مشکل – آخرین هرزه باید مجدد شماره تلفن و یا حساب و در حال حاضر آن را نه به عنوان Safelink اما به جای tracfone حساب. هنگامی که من سعی می کنم برای بررسی تعادل من از طریق من Safelink برنامه من گفتم این است که یک Safelink شماره. من به نام و سخن به Safelink هرزه که تایید من هنوز Safelink بهره مند شوند اما فقط به من یک شماره بلیط و گفت: من باید تماس بگیرید اگر من Safelink سود نمی آیند از طریق ماه آینده.

هر ایده چگونه برای به دست آوردن شماره تلفن در Safelink سود ؟ لطفا کمک کنید.

ارسال شده از آی فون با استفاده از HoFo

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de