

I’m using a postpaid iPad plan sim in a mofi4500. It’s getting to the point to where I have no internet most of the days from Thursday - Sunday. I’m thinking it’s from the tower being overloaded due to traffic coming thru. The mofi shows a signal but I can’t even get a speed test to work. Does AT&T ever fix issues like this because they refuse to do anything when I call.
Does the Mofi4500 have the ability to select bands? You might be able to get the cell site to put you on a different band by moving the unit to a different location - upstairs/downstairs, East side/West side, etc.
Their band allocation stinks. They could tell if a band is congested if they bothered to look or put it in the algorithm.
AT&T still has the attitude of, "We don't care. We don't have to. We're the phone company."
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
مقالات مشابه
- چگونه یک اسباب بازی را به زمین بزنیم
- 6 سریع داستان شما نمودید درباره اسباب بازی
- AT&T از دست داده/به سرقت رفته یو پی اس بسته در طول حمل و نقل تجربه با AT&T?
- What Is Haute Couture?
- بالزامیک مرغ و قارچ
- پنل دیوار لمسه کاری
- What Is Haute Couture?
- روسیه ممکن است روبات های قاتل عمدی را ممنوع کند - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق
- فروشگاه اینترنتی ظروف مسی مسنجان
- انجام فشارهای فشاری طاقتفرسا {به اندازهی کافی} کافی است - این است حتی سختتر انجام اسباب بازی