I’m using a postpaid iPad plan sim in a mofi4500. It’s getting to the point to where I have no internet most of the days from Thursday - Sunday. I’m thinking it’s from the tower being overloaded due to traffic coming thru. The mofi shows a signal but I can’t even get a speed test to work. Does AT&T ever fix issues like this because they refuse to do anything when I call.
Does the Mofi4500 have the ability to select bands? You might be able to get the cell site to put you on a different band by moving the unit to a different location - upstairs/downstairs, East side/West side, etc.
Their band allocation stinks. They could tell if a band is congested if they bothered to look or put it in the algorithm.
AT&T still has the attitude of, "We don't care. We don't have to. We're the phone company."
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
مقالات مشابه
- سازمان ملل خواهان تحقیق درباره مرگ معترضان در قزاقستان - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق است
- چرا همه مرده اند در مورد داروهای گیاهی اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید
- اموزش خلاق زبان انگلیسی برای کودکان
- رفتن را از طریق تلفن های قدیمی.
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- توضیح استوانه مدرج شیشه ای آزمایشگاهی
- همه چیز درباره طراحی دکوراسیون داخلی
- نحوه استفاده از اسباب بازی To Desire
- رئیس جمهور قصد دارد "دروازه جهنم" - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق را ببندد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی