I’m using a postpaid iPad plan sim in a mofi4500. It’s getting to the point to where I have no internet most of the days from Thursday - Sunday. I’m thinking it’s from the tower being overloaded due to traffic coming thru. The mofi shows a signal but I can’t even get a speed test to work. Does AT&T ever fix issues like this because they refuse to do anything when I call.
Does the Mofi4500 have the ability to select bands? You might be able to get the cell site to put you on a different band by moving the unit to a different location - upstairs/downstairs, East side/West side, etc.
Their band allocation stinks. They could tell if a band is congested if they bothered to look or put it in the algorithm.
AT&T still has the attitude of, "We don't care. We don't have to. We're the phone company."
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
مقالات مشابه
- ورق سیاه
- غولهای فناوری غربی قبل از اعمال تحریمها پنج هفته فرصت دارند تا در روسیه شعبه باز کنند - رگولاتور - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق
- T-Mobile US: ما آماده برای جهش
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- آلمان کنایه جدیدی از نورد استریم 2 - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق دارد
- Chili Garlic Butter Pasta
- صبح خود را توجیهی برای چهار شنبه, جولای 30th, 2020
- کردم تره فرنگی? در اینجا نحوه استفاده از آنها
- AT&T آنلاک رایگان برای AT&T آیفون و تمام دستگاه های آندروید
- یک سرباز لهستانی در بلاروس، گزارش RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق به دنبال پناهندگی است