سبز شیلی و پنیر Keto صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد

ارسال شده توسط Kalyn دنی در تاریخ 1 ژوئن 2020

سبز شیلی و پنیر Keto صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد است که ترکیبی از طعم و این دستور غذا را با استفاده از کنسرو سبز چیلس من همیشه در خانه!

پین سبز شیلی و پنیر Keto صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد به آن را امتحان کنید بعد!

Green Chile and Cheese Keto Breakfast Casserole finished casserole in baking dish text overlay photo

به طور معمول من نمی شروع ماه ژوئن با یک دستور العمل جدید که آشپز در فر, اما این غیر معمول بار مناسب است ؟ برای سال در حال حاضر من شده فکر کردن در مورد کم کربوهیدرات دستور العمل های که با استفاده از مواد تشکیل دهنده مردم در دست نگه دارید. و در خانه من تکه سبز چیلس چیزی است که همیشه در شربت خانه است که یکی از دلایل سبز شیلی و پنیر تخم مرغ کلوچه چیزی است که من را برای صبحانه زمانی که سبزیجات crisper خالی است.

بنابراین وقتی که یک صبحانه ایده ظهور به سر من به تازگی با این عطر ترکیبی از سبز چیلس + پنیر در صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد با پنیر, من تا به حال به آن را امتحان کنید. و پس از آن بود خوشمزه من تصمیم گرفتم که حتی اگر ما تقریبا در آن نیست-turn-on-the-فر زمان از سال مردم هنوز هم ممکن است این را برای یک صبحانه, ظرف, اگر آنها معمولا این مواد در دست مثل من! و این فوق العاده آسان با هیچ مواد تشکیل دهنده است که باید از قبل پخته شده و فقط پیاز سبز می شود خرد شده.

من با استفاده از مقدار زیادی از شستشو داده و پنیر را همراه با پنیر چدار-جک پنیر مخلوط بنابراین این نوعی غذای صبحانه بسیار قشنگ است. من می دانم که مردم انجام Keto همیشه دوست دارم که, اما شما قطعا می توانید کمی کمتر پنیر اگر شما ترجیح می دهند. من استفاده زیادی می توانید از تکه های سبز چیلس اما شما می توانید با استفاده از یک اندازه کوچکتر می توانید اگر شما می خواهید حرارت کمتر. و این باعث می شود هشت نفر پس از آن مناسب برای آخر هفته غذا در دبستان و خوردن برای چند روز است که دقیقا آنچه که من انجام داد!

من عاشق این با برخی از خامه ترش و سبز سس سس فلفلی تاباسکو (لینک های وابسته) اضافه شده در این جدول اما بدون توجه به آنچه شما غذا خوردن آن با من فکر می کنم هر کسی که دوست دارد سبز چیلس و پنیر در حال رفتن به مانند این برای صبحانه.

Green Chile and Cheese Keto Breakfast Casserole process shots collage

چگونه به سبز شیلی و پنیر Keto نوعی غذای صبحانه:

(پایین برای دستور العمل کامل با اطلاعات تغذیه ای.)

  1. فر قبلا گرم و اسپری زیادی غذای مرکب از گوشت وارد غذا با نچسب اسپری.
  2. قرار داده و پنیر را در یک صافی و شستشو و سپس اجازه دهید آن را تخلیه. (نگاه کنید به یادداشت ها در دستور العمل در مورد اینکه چرا شستشو پنیر مهم است!)
  3. در حالی که پنیر تخلیه ضرب و شتم تخم مرغ به خوبی و نازک برش پیاز سبز
  4. قرار دادن خشک پنیر به ته ظرف غذای مرکب از گوشت وارد.
  5. و سپس اضافه کردن تکه سبز چیلس (لینک های وابسته), 2 فنجان پنیر چدار-جک پنیر ورقه شده پیاز سبز سنبله ادویه (لینک های وابسته) و یا یکی دیگر از همه منظوره ادویه مخلوط و کمی نمک و تازه فلفل سیاه و سفید.
  6. با استفاده از یک چنگال به آرامی “بزنید” تا مواد به خوبی ترکیب شده است. و سپس اضافه کردن تخم مرغ و “بزنید” دوباره.
  7. بالا غذای مرکب از گوشت وارد با یکی دیگر از 3/4 فنجان پنیر چدار رنده شده-جک پنیر.
  8. پخت 40 دقیقه یا تا زمانی که تخم مرغ ها سفت و بالا شروع به قهوه ای است. (اگر شما با استفاده از یک کم عمق ظرف پخت زمان پخت ممکن است کمی کوتاه تر.
  9. خدمت گرم چاشنی زده با قطعه قطعه شده پیاز سبز, در صورت دلخواه.
  10. این فوق العاده است با خامه ترش اضافه شده در جدول, و من می خواهم یک خط تیره از رنگ سبز سس سس فلفلی تاباسکو (لینک های وابسته) در معدن.

Green Chile and Cheese Keto Breakfast Casserole close-up photo of finished breakfast casserole in baking dish

بیشتر دستور العمل های مورد علاقه با سبز چیلس و پنیر:

کم کربوهیدرات مرغ تنوری شکم پر با سبز چیلس و پنیر
کم کربوهیدرات دو بار پخته شده مرغ با رنگ سبز چیلس و پنیر
قشنگ کم کربوهیدرات سوسیس و سبز شیلی صبحانه پخت
فربه و قشنگ کم کربوهیدرات سبز شیلی پخت

آخر هفته غذا در دبستان:

این دستور اضافه شده است به یک دسته به نام آخر هفته غذا در دبستان برای کمک به شما در پیدا کردن دستور العمل های شما می توانید دبستان یا کوک در تعطیلات آخر هفته و غذا خوردن در طول هفته!

مواد تشکیل دهنده

  • 1 1/2 فنجان پنیر
  • 16 تخم مرغ
  • 7 اونس است. می توانید تکه های سبز چیلس (یادداشت کنید)
  • 2 3/4 فنجان پنیر چدار رنده شده-جک پنیر (یادداشت کنید)
  • 1 دسته پیاز سبز (یا بیشتر)
  • 1 قاشق چایخوری. سنبله ادویه (یادداشت کنید)
  • نمک و تازه فلفل سیاه و سفید به طعم و مزه

دستورالعمل

  1. فر قبلا گرم و اسپری زیادی غذای مرکب از گوشت وارد غذا با نچسب اسپری. (من با استفاده از یک ظرف خورش بود که 8 اینچ x 12 اینچ و 3 اینچ عمیق. به طور منظم 9 اینچ x 13 اینچ خورش نیز خواهد بود.)
  2. قرار داده و پنیر را در یک صافی و شستشو و سپس اجازه دهید آن را تخلیه. (مردم همیشه از من می پرسی اگر پنیر واقعا به شستشو داده می شود اما زمانی که من تجربه اولین بار بدون شستشو پنیر صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد شد بیش از حد مرطوب و بالا رو بیش از حد قهوه ای قبل از آن پخته شده در این مرکز است. بنابراین من توصیه شستشو آن!)
  3. در حالی که پنیر تخلیه ضرب و شتم تخم مرغ هست.
  4. نازک برش پیاز سبز. (صرفه جویی در چند قاشق غذاخوری ورقه شده پیاز سبز برای چاشنی زدن بالا.)
  5. قرار دادن خشک پنیر به ته ظرف غذای مرکب از گوشت وارد.
  6. و سپس اضافه کردن تکه سبز چیلس (لینک های وابسته), 2 فنجان پنیر چدار-جک پنیر ورقه شده پیاز سبز سنبله ادویه (لینک های وابسته) و یا یکی دیگر از همه منظوره ادویه مخلوط و کمی نمک و تازه فلفل سیاه و سفید.
  7. با استفاده از یک چنگال به آرامی “بزنید” تا مواد به خوبی ترکیب شده است. و سپس اضافه کردن تخم مرغ و “بزنید” دوباره.
  8. بالا غذای مرکب از گوشت وارد با دیگر 3/4 فنجان پنیر چدار رنده شده-جک پنیر.
  9. پخت 40 دقیقه یا تا زمانی که تخم مرغ ها سفت و بالا شروع به قهوه ای است. (اگر شما با استفاده از یک کم عمق ظرف پخت زمان پخت ممکن است کمی کوتاه تر است.)
  10. خدمت گرم چاشنی زده با قطعه قطعه شده پیاز سبز, در صورت دلخواه.
  11. این فوق العاده است با خامه ترش اضافه شده در جدول, و من می خواهم یک خط تیره از رنگ سبز سس سس فلفلی تاباسکو (لینک های وابسته) در معدن.

یادداشت

تکه سبز چیلس (لینک های وابسته) هستند کمی تند آناهایم چیلس اما استفاده از 4 اونس. می توانید اگر شما می خواهید حرارت کمتر. هر ترکیبی از پنیر رنده شده کار را برای این دستور غذا, و مکزیک, ترکیب خواهد بود به خصوص خوب است.

دستور العمل ایجاد شده توسط Kalyn زمانی که او الهام گرفته شده بود را به یک صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد با کنسرو سبز چیلس که همیشه در شربت خانه.

اطلاعات تغذیه:

عملکرد:

8

اندازه خدمت:

1
مقدار در هر وعده: کالری: 366کل چربی: 25 گرمچربی اشباع شده: 12gچربی ترانس: 0gاشباع نشده چربی: 10 گرمکلسترول: 421mgسدیم: 832mgکربوهیدرات: 6gفیبر: 1 گرمشکر: 3gپروتئین: 27g

اطلاعات مربوط به تغذیه است که به طور خودکار محاسبه می شود با دستور العمل پلاگین استفاده میکنم. من یک متخصص تغذیه و نمی تواند تضمین 100% دقت از متغیرهای بسیاری بر این محاسبات است.

Green Chile and Cheese Keto Breakfast Casserole thumbnail image of finished breakfast casserole in baking dish

رژیم غذایی کم کربوهیدرات / پایین-Glycemic Diet / رژیم غذایی ساحل جنوبی پیشنهادات:
این نوعی غذای صبحانه با سبز چیلس و پنیر یک ظرف بزرگ برای رژیم غذایی کم کربوهیدرات قصد دارد از جمله Keto. این دستور می تواند اقتباس به کار برای هر فاز اصلی رژیم غذایی ساحل جنوبی اگر شما با استفاده از پنیر کم چرب و کم چربی و پنیر و مقدار پنیر را کاهش دهد.

پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مثل این یکی:
استفاده از صبحانه سالم برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مثل این یکی. با استفاده از دستور العمل های رژیم غذایی نوع عکس صفحات اول برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مناسب برای خاص برنامه. شما همچنین ممکن است مانند به دنبال Kalyn آشپزخانه در Pinterest برای دیدن تمام دستور العمل های خوب من به اشتراک گذاری وجود دارد.

Pinterest image for Green Chile and Cheese Keto Breakfast Casserole

ما یکی از شرکت کنندگان در خدمات آمازون LLC همکاران برنامه وابسته به تبلیغات برنامه طراحی شده برای ارائه یک معنی برای ما برای به دست آوردن هزینه ها با لینک دادن به Amazon.com و سایت های وابسته. به عنوان یک آمازون کاردانی من کسب درآمد از مقدماتی خرید.

tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>