Originally Posted by shaolinwookie
You could try touching the three dots at the top right. That should bring up a button to reset to default.
Probably time to contact TF. I would do it by chat. It looks like the SIM was not properly activated. It may also be that it is taking time for the number port to complete between AT&T and Verizon. Did you port the number and how long ago did you transfer?
Have you checked the status of the phone in your online TF account or the TF app with WiFi?
I don't know if Visible buggers their phones to keep them from working elsewhere. I think there may have been post about it at Reddit for Visible.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- مرگ مواد شیمیایی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- صبح خود را توجیهی برای چهار شنبه, ژوئن 12th, 2020
- ایالات متحده به روسیه هشدار می دهد که می تواند تسلیحات هسته ای در بلاروس - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق مستقر کند
- Pairing more than one Link2Cell systems to one cell phone
- جدید به اشتراک گذاشته شده برنامه
- اشکال کربن فعال شده
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی