Originally Posted by shaolinwookie
You could try touching the three dots at the top right. That should bring up a button to reset to default.
Probably time to contact TF. I would do it by chat. It looks like the SIM was not properly activated. It may also be that it is taking time for the number port to complete between AT&T and Verizon. Did you port the number and how long ago did you transfer?
Have you checked the status of the phone in your online TF account or the TF app with WiFi?
I don't know if Visible buggers their phones to keep them from working elsewhere. I think there may have been post about it at Reddit for Visible.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- پرایس اکشن - امیدینو.ترید
- غول, شیرینی رول دارچین
- روسیه وعده "پاسخ نظامی" به هر گونه گسترش بیشتر ناتو - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق را می دهد
- چگونه برای باز کردن یک, AT&T, MOTOROLA MOTO G6 بازی (XT1922-9) - سریع و آسان راهنمای
- روسیه در مورد تهدید هسته ای ناتو هشدار می دهد - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق
- چگونه می توانم به روز رسانی سیستم عامل در WHPI IFWA-40?
- قدرت سیگنال
- ده چیزی که درباره زمین نمی دانید
- روسیه توضیح می دهد که چرا قطعنامه تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد - RT روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق را وتو کرد
- بررسی هزینه سنجش تراکم استخوان + عوارض پوکی استخوان