۳ گزینه خرید ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی

اگر قصد فروش ماشین خود را دارید بهتر است از قیمت منطقی ماشین خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید در خرید ماشین جد

توسط HALOHEKAYATHA در 6 آبان 1399

اگر قصد فروش ماشین خود را دارید بهتر است از قیمت منطقی ماشین خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید در خرید ماشین جدید نقدیگی لازم را داشته باشید تا بتوانید موفق عمل کنید .

اما بزرگترین مشکل در خرید ماشین دست دوم این است که با برخی شیادان رو به رو میشوید و قیمت ماشین را کم تر ارزش واقعی  پیشنهاد میکنند و ممکن است شمارو دچار اشتباه محاسباتی کنند .

ما در اینجا قصد داریم درباره ی  سه ماشین در محدوده 500 تا 600 میلیون تومانی معرفی کنیم و شمارا با مزایا و معایب آن ها آشنا کنیم .


پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۲۸ میلیون تومان

شرکت ایران ماشین در سال ۱۳۹۷  توسط مهندسین ایرانی اقدام به طراحی و تولید مدل جدیدی از پژو در ایران کرد که موفق به تولید پژو ۲۰۷ اتوماتیک و عرضه آن به بازار داخلی شدند که البته با استقبال خوب مواجه شده شده اند  .

پژو 207 در طراحی ظاهری کابین توانسته چابک و چالاک و زیبا ظاهر شود و در طراحی داخلی کابین امکانات خوبی روی خود را تعبیه کرده است تا این مدل پژو را موردپسند خانواده‌های ایرانی و ماشینیی مناسب سفر نمایند.

مصرف سوخت ۷.۱ لیتر و شتاب ماشین از صفر تا صد کیلومتری حدود ۱۲.۶ ثانیه است. همچنین می‌توان به قدرت موتور آن اشاره کرد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری دارد.

از امکانات به‌کاررفته در ماشین می‌توان به سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر ۷ اینچی به همراه پورت USB، شیشه بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی همرنگ بدنه ماشین، کروز کنترل و موبایل هندزفری، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم چهار جهته دستی و پشت سری قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

از امکانات ایمنی پژو 207 نیزمی توان به  فاکتورهایی چون قفل ضدسرقت ایموبلایزر مرکزی ، دوربین عقب، حس‌گر عقب کمربند ایمنی سه نقطه ای سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، ترمز ABS، ترمز EBD، ترمز EBA که بر روی ماشین تعبیه شده اند، اشاره کرد



ام وی ام X33 S اسپرت مدل ۹۷ محدوده قیمتی 510 میلیون تومان

این کرلاس اوور زیبا و چشمگیر در سال ۲۰۰۵ در نمایشگاه ماشین شانگهای وارد بازار شد. چری تیگو3 که در ایران با نام ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت شناخته می‌شوداز استقبال خوبی روبه رو شده والبته در ایران توسط شرکت مدیران ماشین مونتاژ آن را انجام می شود.

از امکانات این ماشین می توان به تنظیم برقی آینه‌های جانبی، روکش چرمی صندلی‌ها، تهویه هوشمند، سیستم مدیریت پیمایش، رینگ آلومینیوم ۱۷ اینچی ، سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، سانروف برقی دوحالته، سیستم چندرسانه‌ای مولتی‌مدیا با قابلیت اتصال پورت USB و بلوتوث، ۴ عدد بلندگو استریو، مانیتور ۸ اینچی لمسی و... اشاره کرد.

امکانات ایمنی ام وی ام X33S اسپرت  می توان به برخی آپشن‌ها مانند قفل مرکزی با ریموت ، حس‌گر عقب، دوربین عقب ، کیت اسپرت بدنه ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو را بر روی ماشین اشاره کرد.

ازنظر فنی موتور ۴ سیلندری با حداکثر قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر دارد. شتاب آن نیز از حالت صفر تا صد کیلومتر حدود ۱۳.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برای ماشین ثبت‌شده است.

می‌توان گفت در بازار خرید و فروش ماشین دست دوم ، ام وی ام x۳۳s اسپرت اتوماتیک می‌تواند گزینه خوبی  باشد.


‌s۳ اتوماتیک مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۴۵ میلیون تومان

در سال 2014ماشین جک S3 توسط یکی از شرکت‌های ماشینییکشور چین تولید شد و به بازارهای بین‌المللی شد. امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در این ماشین شامل مواردی چون؛ مه شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرم‌کن، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز کمکی هیدرولیک HBA ، صندلی با روکش چرمی، حس‌گر پارک عقب ، ۶ عدد بلندگو کامپیوتر سفری ، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، سوکت پاور ۱۲ ولتی روی داشبورد و... هستند.

خصوصیات فنی این ماشین می‌توان به موتور ماشین با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی اشاره کرد که قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن بر متر دارد و حداکثر سرعت ثبت‌شده ماشین نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است .

جک S3  یک کراس اوور با مصرف سوخت پایین است ، مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۷.۶ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر است که نسبت به حجم و بزرگی شاسی‌ مصرف سوخت مناسبی دارد و اگر قصد خرید فروش ماشین دست دوم کم مصرف دارید می تواند گزینه ی مناسبی باشد.


درآخر اگر قصد خرید و فروش ماشین جدید دارید میتوانید از مشاوره و راهنمایی همراه مکانیک استفاده کنید . همچنین همراه مکانیک در خرید ماشین‌های کارشناسی شده تنها با یک تماس و بدون واسطه به شما مشاوره خواهد داد. از مزایای طرح خرید ماشین با همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید بدون واسطه

مشاوره انتخاب خودرو متناسب با بودجه و نیاز

کارشناسی تخصصی ماشین همراه با گزارش فنی و بدنه

ضمانت هفت روزه پرداخت خسارت

عقد قولنامه توسط مشاور عقد قولنامه همراه مکانیک

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن