چگونه قد بلند شویم روش های طبیعی افزایش قد

ولی یادتان نرود که شما همین‌طور که هستید، زیبایید و نیازی وجود ندارد دارای معیارهای زیباییِ جامعه منطبق باشید

توسط HALOHEKAYATHA در 1 آذر 1401
ولی یادتان نرود که شما همین‌طور که هستید، زیبایید و نیازی وجود ندارد دارای معیارهای زیباییِ جامعه منطبق باشید تا خوش‌استایل به حیث بیایید. جراحیِ بلند کردن طول پا نیز یکی از روش‌های مدرنی میباشد که بخش اعظمی از افراد اساسی امید به افزایش قد به سراغ آن می‌روند. اصل روند عمل به این صورت می باشد که استخوان‌های درشت‌نی و نازک‌نی (استخوان‌های ساق پا) شکسته شده و یک میله‌ی تلسکوپی (میله‌ای که ارتفاع آن قابل تنظیم است) در دربین آن ها قرار دیتا می‌شود. این میله بیرون از پا قرار گرفته و بایستی یکسری بار در طول روز تهیه شود. مهم هر بار تنظیم، مسافت دو سر استخوان‌ها کمی از هم بخش اعظم شده و امید می رود که بافت نو شکاف به وجود آمده را مالامال کند. این میله استخوان‌ها را روزانه ۱ میلی‌متر از نیز به دور می‌کند. دسته‌بندی نشده ثبت نام در باشگاه به شما امداد می نماید که تمرین های زیادی انجام بدهید و از ماشین های بدنسازی استعمال کنید. همچنین به شما برای کار کردن در خارج انگیزه می دهد (خیلی احمقانه اس که به باشگاه بروید البته ورزش نکنید). ورزش منظم به شما امداد می نماید که در مقطع نوجوانی کسب و کارهای ایرانی رشد بیشتری داشته باشید. هر روز به جهت دستکم ۳۰ دقیقه خارج بروید و روی ماهیچه هایتان عمل کنید. دارای همین حال، بیشترین مقدار ویتامین دی از نور آفتاب به دست می آید. فقط حیاتی ۱۵ دقیقه ماندن زیر نور آفتاب می تواند ضمانت کرد که به میزان به اندازه ویتامین دی گرفته اید.

تمرینات ویژه به جهت افزایش قد

بررسی ها نشان می دهد که مصرف پروتئین بیشتر برای استخوان ها مضر نیست. در واقع برعکس مصرف پروتئین اکثر برای دانسیته استخوان های ستون فقرات مفید است. یک اعتقاد و باور اشتباه در گزینه قد این هست که انجام بعضا تمرینات ورزشی یا ترفند های کششی تاثیر اخبار صنفها و کسبه متعددی در رویش قد دارد. در واقع بسیاری از مردمان به نادرست تصور می کنند که انجام عمل هایی مانند بارفیکس، کوهنوردی و شنا می تواند پرورش قد را در سنین کودکی افزایش دهد. متأسفانه هیچ گونه شواهد علمی به جهت حمایت از این ادعاها وجود ندارد.
  • متخصصین پیشنهاد می‌کنند که همین کار دست کم سه ماه پس از رخنه سیگار انجام گیرد تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود.
  • محققان واکسنی را ابتکار اختراع کرده ‌اند که به لحاظ می ‌رسد به شکاف اعتیاد یاری کرده و از بالا رفتن فنتانیل در موش‌ها خودداری می ‌کند.
  • صفحات پرورش اکثر افراد تا سن 18 سالگی بسته می شود البته همچنان قابلیت و امکان افزایش قد برای آن ها وجود دارد.
  • در کنار مواد غذایی شما می توانید از مکمل های افزایش قد که شامل قرص و شربت های آرژنین و کلسیم می شوند به کارگیری کنید.
به این دلیل دانشمندان هشدار می دهند که اشخاص گول تبلیغات داروهای ارتقاء رویش قد به شکل تضمینی در هر سن را نخورند و به همین داروها اطمینان نکنند. به تیتر نمونه اگر قد پدر و مادر بلند نباشد احتمال قدکوتاهی فرزندشان دوچندان است. به این ترتیب کودکانی که قد بلند هستند به احتمال متعددی والدین کوتاه قد ندارند. فقط چند آیتم یگانه از مکمل ها وجود دارند که منجر افزایش قد در بزرگسالی ارتقاء قد در کودکان و پرهیز از ریز خیس شدن استخوان ها در بزرگسالان می شود. به طور نمونه در افرادی که موقعیت خاصی دارا هستند و این حالت بر تولید هورمون رشد انسانی اثر گذاری می گذارد، ممکن هست دکتر معالج به جهت آن مکمل حاوی HGH تصنعی و مصنوعی را تجویز کند. بیشتر عواملی که بر قد تأثیر می‌گذارد، قابل در دست گرفتن نیستند، چرا که استدلال کلیدی تعیین‌کننده‌ی قد مخلوط ژنتیکی اشخاص است. متخصصان از همین تغییرات به کارگیری کردند تا روشی را برایافزایش قد بعد از سن رشدارائه دهند. مطالعات نشان دیتا که علی‌رغم بسته شدن صفحات پرورش پس از به بلوغ رسیدن، کماکان می‌توان بلندی اشخاص را تا حدی افزایش داد. مواد مخدر و الکل دو مورد از مهم‌ترین عامل ها مانع از رشد میباشند که می بایست بههر قیمتی از مصرف آن‌ها خودداری کرد، چون همین مواد در رویش طبیعی دخالت می‌کنند.

چگونه مهم تغذیه بلند قد شویم؟

خوشبختانه همین تمرین دوست داشتنی و مفرح به جهت صاف کردن ستون فقرات و ارتقاء ارتفاع مهره‌ها موءثر است. براین اساس یک میله بارفیکس را در خانه نصب نمایید و نوپا را تشویق کنید تا هر روز تعداد متعددی بارفیکس انجام دهد. خوبتر هست که میله بارفیکس در ارتفاعی قرار دیتا شود که نوپا هنگام آویزان شدن از آن تماما از زمین جدا شود. البته درصورتیکه نگران ایمنی نوپا هستید، می‌توانید طبق تصویر ذیل به وی تدریس بدهید تا دارای پاهای خم شده از زانو از میله به کارگیری کند. خوبتر هست نوباوه روزمره یک تا آبادی دقیقه در وضعیت آویزان بماند و حرکت را 10 توشه تکرار نماید تا بهترین عاقبت به دست آید. اساسی دقت به این که فعالیت ارتقا قد به بررسی‌ها و پیگیری‌‌‌‌‌های متفاوت نیاز دارد، تمام اشخاص متقاضی عمل، گزینه مناسبی نیستند.

آیا جلوه دادن اینکه قد بلندی دارید به جهت شما به اندازه است؟

طناب زدن نیازی به هزینه های بسیار ندارد و فقط تهیدست یک طناب معمولی است که مهم یک قیمت مضاعف مطلوب می توانید آن را از فروشگاه های ورزشی خریداری کنید. روزانه ۲۰ دقیقه طناب زدن به شکل مداوم برای شما کافی میباشد و سبب ساز می شود تا استخوان های شما اماده رویش شوند. گرچه، بیشتر بزرگسالان پس از سن ۱۸ تا ۲۰ سالگی بلندتر نمی شوند، مورد ها استثنا هم وجود دارد. بسته شدن صفحات رویش ممکن است در بعضا اشخاص به تأخیر بیفتد. در صورتی که صفحات پرورش پس از ۱۸ تا ۲۰ سالگی، باز باقی بمانند، (که غیر معمول است) ارتقا قد ادامه پیدا می کند.

قد بلند خیس اساسی ورزش

کربوهیدرات بی آلایش نظیر پیتزا، کیک، شیرینی و نوشابه موادی میباشند که بایستی از مصرف آن‌ها پرهیز کنید. بله اهمیت تمرین های ارتقا قد شما ۷ تا ۱۵ سانتی متر رشد قد خواهید داشت. ما در آن پست تمامی قیمت امپول افزایش قد بزرگسالان تمریناتی که میشه انجام داد را تحلیل کرده ایم که شما سوای دقت به سنتون از ۷ تا ۱۵ سانتی متر قد بلند خیس خواهید شد. درود من 20سالمه و قدم۱۵۰میتونم حیاتی حرکات کششی قدمو تا۱۶۰برسونم🥺؟.

کتاب تربیت بدنى عمومى

از حوالی یک سالگی تا زمان بلوغ، بیشتر اشخاص حیاتی سرعتی نسبتا کند و برابر حساس حدود 5 سانتی متر در هر سال، قد می کشند و بلندتر می شوند. بعد از آن حیاتی وصال به بلوغ و خصوصا اواخر آن، یک جهش رشدی شکل داده و حداکثر مقدار پرورش قدی حاصل می شود. این در حالی میباشد که پسران ممکن هست این ارتقا ناگهانی قد را تا سال های نهایی دوران نوجوانی و بلوغ خویش تجربه نکنند. البته حیاتی گذر از برهه زمانی بلوغ و وصال به سنین 18 الی 20 سالگی، صفحه ها پرورش استخوان سازی به هم جوش خورده و بسته می شوند و بنابراین به طور معمول روند ارتقاء قد هم متوقف می شود. همین بدان معناست که به تیتر یک بزرگسال بعید هست دیگر بلندقدتر از چیزی که هستید، بشوید.

علائم نبود زینک؛ چرا مصرف منابع زینک در تغذیه مهم است؟

فرد مریض نیاز به سوخت و ساز بیشتری دارد تا کلیدی عامل ها بیگانه و بیماری‌زا رویارویی کند. استراحت نمودن و رژیم‌غذایی که تأمین کننده‌ی نیاز یک مریض باشد منجر می شود روند رشد متوقف نشود. قد مردان بطور متوسط از زنان بلندتر میباشد اما قد انسان ها چه زن و چه زن تابع نژاد است.

زمانی را به ورزش اختصاص دهید.

البته در برخی افراد این مسئله ممکن است در سنین پایین‌تر یا بالاتر صورت دهد اما به طور تمام نقطه نهایی سن بلوغ، پایان رشد قد است. کلیدی این‌حال روش‌هایی وجود دارااست که مهم به کار گیری از آن‌ها می‌توان آن‌گاه از سن بلوغ نیز ارتقاء قد داشت. آیا والیبال سبب افزایش قد میشود؟ هنگامی کلام از ارتقاء قد می‌شود، بدون تردید والیبال یکی از ورزش‌هایی می باشد که نباید آن را از دست بدهید. به این دلیل که عمده والیبالیست‌ها عموماً قد بلندی دارند.

نصب کن قد بلند شو

دیگر تمرین موثر کششی به جهت پاها و پشت و کمر بدن همین هست که نوپا بر روی کف زمین بنشیند و پاها را گشوده کند. سپس از کمر رو به جلو تا جایی خم شود که بتواند انگشتان پای راست را لمس کند. برای حداکثر کشش عضله پا خوبتر می باشد همین حرکت 3 تا 4 بار تکرار شود.

تا از بهترین حرکات کششی برای افزایش قد (و 7 نکته مکمل)

از آنجا که هر دو نوباوه و نوجوان ۸ تا ۱۱ ساعت خواب نیاز دارند تا به صحت رشد پیدا کنند، کافئین فراوان می‌تواند منجر به خواب ناکافی شود که به نوبه خود منجر به قد کوتاه می‌شود. سایر مواد مغذی جدا از موردها ذکر شده در بالا هم نباید افزایش قد تا 20 سانت نادیده گرفته شوند، زیرا آن ها نیز در رویش مناسب نقش دارند. به جهت تأمین انرژی سلول‌ها و همچنین مقادیر کافی پروتئین به کربوهیدرات‌ها نیاز دارید تا بتوانید بلوک‌های ساختمانی مهم گزینه نیاز تن را به جهت رشد تن تأمین کنید.
آخرین مطالب