<h2><strong>هفته اول پس از کاشت مو:</strong></h2>

برای 14 روز اول پس از FIT و سایر کاشت مو ، باید توصیه های پس از کاشت را با جدیت بیشتری از هر زمان دیگری دنبال

توسط HALOHEKAYATHA در 22 خرداد 1400
برای 14 روز اول پس از FIT و سایر کاشت مو ، باید توصیه های پس از کاشت را با جدیت بیشتری از هر زمان دیگری دنبال کنید. در طول هفته پس از کاشت مو ، فرد ممکن است احساس تورم پیشانی و پشت سر (بخشی که مو برداشته شده است) شود.


قرمزی در ناحیه ای که برش های کوچکی برای کاشت مو ایجاد می شود نیز دیده می شود. به هیچ وجه نگران این موضوع نباشید ، زیرا معمولاً بعد از 1 تا 2 هفته کاملاً از بین می روند. در بانک مو یا منطقه ای که مسئول اهدای مو بوده است ، آلرژی طی چند روز از بین می رود.

هفته دوم پس از کاشت مو:


در طی این هفته و دوره بعد از کاشت مو ، دیگر تورم و قرمزی وجود نخواهد داشت و باید کاملاً برداشته شود یا بی اهمیت باشد.

به جای موهای کاشته شده ، یک غلاف بسیار ظریف ایجاد می شود ، که همان لایه خشک پوست است. در این مدت ، به توصیه متخصص کاشت مو خود عمل کرده و کاشت موهای خود را به خوبی بشویید و سپس آنها را با نوک انگشتان خیلی آرام بمالید تا این پوست سر ظریف از بین برود.

در دهمین روز پس از کاشت مو ، اساساً باید تمام این مقیاس ها برداشته شود و موهای کاشته شده حالت طبیعی تری پیدا کنند.
قرص ها و آمپول های تجویز شده توسط پزشک کاشت مو را طبق دستور مصرف کنید.

هفته سوم پس از کاشت مو :


در این زمان موهای کاشته شده بتدریج دوباره شروع به ریزش می کنند و در پایان ماه اول کاملاً می ریزند. نگران نباشید ، این یک مرحله کاملاً طبیعی در روند کاشت مو است.

علت ریزش مو در این دوره شوک به پیازهای مو است. در حقیقت ، فولیکول های مو از فولیکول مو (فولیکول مو) جدا شده و می ریزند ، اما فولیکول مو خود سالم است و در آینده موهای جدیدی از آن رشد می کنند. این چرخه طبیعی رشد مو است که هر روز مشاهده می کنیم ، اما با سرعت بسیار کمتری.

فولیکول های مو در چرخه رشد طبیعی خود وارد یک مرحله خاموش می شوند. طول فاز خاموش مو قبل از شروع دوباره رشد می تواند بسیار متفاوت باشد. در این مرحله میزان موهای سر دقیقاً مانند قبل از عمل است و ممکن است افراد با همان ظاهر قبل از عمل ظاهر شوند. در این زمان افراد می توانند موهای خود را به دلخواه آرایش یا رنگ کنند.

ماه دوم تا چهارم پس از کاشت مو:


در این مدت ، موهای جدید ظاهر می شوند و دوباره رشد می کنند. در برخی افراد ، موها کمی دیرتر رشد می کنند. در این مرحله ، موهای جدید دیده می شود ، اما از آنجا که باید از زیر پوست سر بیرون بیاید ، نازک و پراکنده به نظر می رسد. در این زمان ، بیشتر موهای طبیعی دوباره رشد می کنند. ناحیه اهدا کننده مو نیز به طور کامل بهبود می یابد و قرمزی آن از بین می رود.

ماه پنجم تا نهم پس از کاشت مو:


بیشتر موهای کاشته شده در حال حاضر قابل مشاهده هستند. در این دوره حتی می توان موهای کاشته شده را کوتاه کرد. موهای کاشته شده در این دوره معمولاً کوتاه و حدود 8 سانتی متر طول دارند. https://jamejamonline.ir/fa/news/1320352/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87 اواخر این دوره ، تغییرات محسوسی در موهای جدید ایجاد می شود و شروع به ضخیم شدن و ضخیم شدن می کنند.

با پایان ماه ششم ، ناحیه اهدا کننده مو به طور کامل بهبود می یابد. وضعیت انعطاف پذیر و طبیعی پوست سر در ناحیه اهدا کننده نیز قبل از ماه نهم کاملاً برمی گردد.

اولین سال پس از کاشت مو:


بیشتر موهای کاشته شده در سال اول رشد می کنند. کاشت موی طبیعی رویان آنها از پوست سر خارج می شوند و مردم موهای تازه کاشته شده را می بینند.

البته در این مدت ممکن است موها کمی فر و کج باشد. این وضعیت مو به دلیل زخم های بسیار کوچکی است که در محل کاشت فولیکول مو ایجاد می شود. در سال بعد ، این وضعیت مو از بین می رود و مو ظاهر طبیعی خود را پیدا می کند.

سال دوم پس از کاشت مو:


ظاهر نهایی موهای کاشته شده در این زمان قابل مشاهده خواهد بود. در بعضی از افراد ، ظاهر کامل مو تا پایان سال اول حاصل می شود ، اما در بعضی دیگر مدت زمان بیشتری طول می کشد تا مو بیرون بیاید و تراکم و ضخامت آن را افزایش دهد. علاوه بر این ، هرچه مو بلندتر می شود ، با افزایش حجم مو در ناحیه کاشت ، ضخیم و متراکم می شود.


آخرین مطالب