هزینه های سرسام آور تفریح در جزیره کیش

هزینه های سرسام آور تفریح در جزیره کیش ما انسان ها عاشق تفریحیم. از همان زمان های قدیم برای اینکه خودمان را

توسط HALOHEKAYATHA در 25 تیر 1399
هزینه های سرسام آور تفریح در جزیره کیش ما انسان ها عاشق تفریحیم. از همان زمان های قدیم برای اینکه خودمان را سرگرم کنیم دست به کارهای مختلفی می زدیم و تلاش می کردیم اوقات مفرحی را برای خودمان و اطرافیان مان رقم بزنیم. از میان همه جاذبه های گردشگری مختلفی که در جزیره کیش خودنمایی می کنند، تفریحات آبی و غیر آبی نظر خیلی ها را به سمت خود جلب می نمایند. اگر از گردشگران بپرسید برای چه به جزیره کیش می روند لب به سخن می گشایند و تفریحات مختلفی که قرار است از آن ها لذت ببرند را برایتان فهرست می کنند. اگرچه استفاده از تفریحات آبی و غیر آبی در کیش می تواند خاطره شگفت انگیزی برای مسافران رقم بزند اما این روزها خیلی ها از پس پرداخت هزینه های سرسام آور این تفریحات بر نمی آیند و از این موضوع گله مندند. اگر سری به سایت های رزرو این تفریحات بزنید و قیمت ها را زیر و رو کنید با مشکلاتی که یک گردشگر قرار است در جزیره کیش با آن مواجه شود آشنا خواهید شد. از جمله اصلی ترین موارد در رابطه با هزینه های سرسام آور تفریح در جزیره کیش است که امروز قصد داریم تا در رابطه با آن بیشتر توضیح دهیم.  

محبوب ترین تفریحات جزیره کیش

جزیره کیش است و صدها تفریح مختلف که هر کدام شان می تواند چند روز از وقت شما را به خود اختصاص دهد. زمانی که با تور کیش به این ناحیه سفر می کنید و خودتان را در میان آب های نیلگون خلیج فارس می بینید با گزینه های تفریحی متعددی رو به رو خواهید شد که همه آن ها برایتان لذت بخش خواهد بود. البته در میان همه این تفریحات، بعضی هایشان از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در ادامه سعی می کنیم به اختصار فهرستی از این تفریحات را بیان کنیم.     غواصی زیر آب: دنیای زیر آب هم برای خودش دنیای بزرگی است. مگر کسی در این جهان پیدا می شود که راز و رمز دنیای زیر آب را دوست نداشته باشد؟ مگر می شود به کیش سفر کرد و غواصی زیر آب و لمس ماهی های زیبا و جلبک هایش را تجربه نکرد؟ معلوم است که نمی شود. غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات آبی جزیره کیش محسوب می شود و سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. برخی از گردشگران معتقدند سواحل شرقی جزیره به دلیل مرجان هایی که در کف آب جا خوش کرده اند جای بهتری برای غواصی است.  هزینه غواصی در کیش از 70 هزار تومان شروع می شود. شاتل سواری و بنانا: یکی دیگر از تفریحات آبی محبوبی که در این جزیره طرفداران خاص خود را دارد شاتل سواری و بنانا سواری است. در این تفریح آبی هیجان انگیز، سوار یک تیوب پلاستیکی می شوید و از نزدیک هیجان را با پوست و گوشت تان لمس می کنید. جت اسکی: جت اسکی نوعی موتور است که می توانید بر روی آن سوار شوید و امواج دریا را از نزدیک لمس کنید. اگر عاشق هیجان هستید و در عین حال از آب های خروشان خلیج فارس واهمه ای ندارید جت اسکی بهترین تفریح آبی برایتان خواهد بود.  تجربه بازدید از دریا با زیردریایی: خیلی ها جرات غواصی زیر آب را ندارند اما دوست دارند از نزدیک شاهد زندگی ماهی ها و مرجان های دریایی باشند و شگفتی های زیر آب را برای یکبار هم که شده لمس کنند. جزیره کیش برای این دسته از افراد نیز تفریح مفرحی دارد. کافی است خودشان را به اسکله تفریحی کیش برسانند و سوار زیردریایی شوند. این زیردریایی تا عمق 3 متری زیر آب را هم کاوش می کند و زیبایی های زندگی آبزیان را نشان تان می دهد.  

گران ترین تفریحات جزیره کیش

زمانی که به جزیره کیش سفر می کنید باید انتظار دیدن تفریحاتی که گران قیمت هستند را هم داشته باشید. هزینه برخی از این تفریحات به یک میلیون تومان هم می رسد. در ادامه برخی از گران ترین تفریحات جزیره کیش را با هم مرور می کنیم. جایروکوپتر یک پرواز گران قیمت: پرواز بر فراز آسمان ها آرزوی قدیمی انسان ها بود و در حال حاضر با پیشرفت فناوری این آرزو به یک واقعیت تبدیل شده است. این روزها وسایل و تجهیزات پیشرفته ای اختراع شده اند که می توانند آرزوی انسان ها برای پرواز در آسمان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند. اگر اهل پرواز هستید و  دوست دارید جزیره کیش را از آسمان آبی اش به نظاره بنشینید می توانید از پروازهای تفریحی که در این ناحیه ارائه می شود بهره ببرید. یکی از این پروازهای تفریحی، جایروکوپتر است. جایروکوپتر ترکیبی از هلیکوپتر  و هواپیما است که ظرفیت آن دو نفر است. این تفریح یکی از گران ترین تفریحات جزیره کیش محسوب می شود.     شنا و غواصی با دلفین ها: افرادی که عاشق دلفین ها هستند از دیدن آن ها به وجد خواهند آمد. خیلی ها هستند که جزیره کیش را به دلیل دیدن دلفین ها انتخاب می کنند و شنا و غواصی با این حیوانات مهربان را جز بهترین تفریحات دنیا می دانند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید این تفریح بهترین گزینه برایتان خواهد بود. با این حال باید بدانید که شنا و غواصی با دلفین جز تفریحات گران قیمت کیش محسوب می شود و گاهی از اوقات هزینه آن به یک میلیون تومان هم می رسد. ماهیگیری ترولینگ با تجهیزات خاص: یکی دیگر از تفریحات گران قیمت جزیره کیش ماهیگیری ترولینگ است که در آن از سیستم خاصی برای ماهیگیری استفاده می شود. گاهی از اوقات ماهیگیری می تواند بهترین تفریح دنیا باشد به خصوص اگر همه تجهیزات لازم در یک مکان فراهم گردد.  

تفریحات رایگان در جزیره کیش

تا به اینجای کار سعی کردیم برخی از تفریحاتی که در جزیره کیش ارائه می شود را با هم مرور کنیم. طیف وسیعی از انواع تفریحات در کیش وجود دارد که هزینه هر کدام بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود. در بخش های قبلی به معرفی تفریحات گران قیمتی که در این جزیره ارائه می شود پرداختیم اما باید بدانید که قدم زدن در کنار ساحل، چادر زدن، پیک نیک و سایر موارد جزو تفریحاتی است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد و در عین حال می تواند خاطره ساز ترین تفریح شما در جزیره کیش نیز به شما آیند. اگر مایلید تا سفر ارزان تری به کیش داشته باشید می توانید از پیشنهادات تور کیش lahzeakhar بهره مند شوید. با سفر به کیش به وسیله تور کیش شما قادر خواهید بود تا در کنار کاهش هزینه های سفر در هزینه اقامت خود در کیش نیز صرفه جویی مناسبی به عمل آورید.    
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن