معرفی بهترین دوربین دارک فایتر هایک ویژن

  شرکت هایک ویژن از برند های مطرح در زمینه ی تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های ضد سرقت و امنی

توسط HALOHEKAYATHA در 5 مهر 1400

 

شرکت هایک ویژن از برند های مطرح در زمینه ی تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های ضد سرقت و امنیتی در دنیا می باشد. شرکت هایک ویژن با تولید و توزیع انواع دوربین های مداربسته توربو اچ دی و تحت شبکه با قابلیت های متنوع توانسته چیزی در حدود 400 مدل از دوربین های مداربسته را به دست مشتریان در بازار های کشور های دنیا برساند. کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته  در دوربین های هایک ویژن به قدری بالا می باشد که این شرکت توانسته در سال جاری گذشته، رتبه ی اول را در فروش دوربین های مداربسته در جهان بدست آورد.

یکی از تولیدات بسیار با کیفیت و مهمی که شرکت هایک ویژن در خظ تولید خود قرار داده است، دوربین های مداربسته دارک فایتر می باشد. این دوربین ها از نوع IP یا همان تحت شبکه می باشند. تکنولوژی دوربین های مداربسته دارک فایتر بسیار پیچیده می باشد که باعث شده این دوربین ها نسبت به دوربین های تولید شده دیگر، کیفیت تصویر بسیار بهتری را با قابلیت های متنوع دارا باشد.

حال در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با بهترین مدل دوربین مداربسته دارک فایتر هایک ویژن آشنا کنیم.

دوربین مداربسته دارک فایتر هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه دارک فایتر کمپانی هایک ویژن میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 3840 پیکسل و عمودی 2160 پیکسل میباشد .حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 8 مگاپیکسل را تشکیل میدهد .

ولتاژ ورودی این دوربین بین 10 تا 14 ولت است.

دوربین مدل DS-2CD2085FWD-I  جریان مصرفی برابر با 1 یا 2 امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 4 وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد .

نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 میباشد .

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک )و قابلیت WDR (جمع کردن نور زیاد به صورت سخت افزاری)  و DAY/NIGHT ( تنظیم نور در شب و روز ) میباشد .

همچنین یکی از قابلیت های مهم این دوربین که درباره ی آن صحبت کردیم، فناوری DarkFighter می باشد که به کمک آن می توان تصاویر دوربین را در شب به صورت کاملا واضح مشاهده کرد. در واقع با استفاده از فناوری دارک فایتر پردازش های مختلفی برای روشنایی و واضح بودن  بر روی تصاویر دوربین انجام می پذیرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I از تکنولوژی h265+ بهره میبرد که می تواند تصاویر تا 5 برابر فشرده تر ذخیره کند.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CD2085FWD-I (2.8 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 106 درجه را تشکیل میدهد.

که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد .

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I برد دید در شبی برابر با 30 متر مربع را پوشش میدهد .

دوربین مدل DS-2CD2085FWD-I همچنین از قابلیت DNR ( کاهش نویز در شب ) نیز پشتیبانی میکند .

همچنین دوربین مدل DS-2CD2085FWD-I قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی را تا 128 گیگابایت دارا می باشد .

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل  DS-2CD2085FWD-I

بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2085FWD-I تشکیل شده از فلز است  و مقاوم در برابر باراندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد ( IP67 )

مناسب برای نصب در محیط های داخلی و بیرونی .

برای خرید به دوربین هایک ویژن افتاب مراجعه کنید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن