مشخصات تلویزیون شیائومی p1 2021

بررسی قابلیت های تلویزیون 4K اندرویدی شیائومی P1 2023 پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant لگ

توسط HALOHEKAYATHA در 17 بهمن 1401

بررسی قابلیت های تلویزیون 4K اندرویدی شیائومی P1 2023

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • بدنه کاملا فلزی
  • تمام شدن باطری ریموت کنترل
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • عدم تنوع محصولات

xiaomi tvتلویزیون شیائومی p1 2021 در قسمت صفحه نمایش دارای فناوری ها و قابلیت های فوق العاده ای می باشد که به وسیله آنها می توند بهترین کیفیت ها را ارائه دهد. یکی از این قابلیت ها، پردازنده و موتور تصویر فوق العاده Media tek mt9611 است. در کنار این فناوری؟ های ارتقا دهنده سطح کیفیت، فناوبی ارتقا دهنده سطح دینامیکی HDR نیز وجود دارد. یکی از بهترین فعالیت هایی که این فناوری انجام می دهد، ارتقا سطح درخشندگی تصاویر است. تصاویری که درخشندگی آنها افزایش داده می شود، کنتراست بالاتری نیز خواهند داشت و در نتیجه جزئیات ریزتری را نیز نمایش خواهند داد. فناوری HDR دارای دو نوع نسخه نهایی خود یعنی HDR10 و HLG است. جذاب ترین و جدید ترین فناوری در تلویزیون شیائومی مدل P1 ، نسخه نهایی اندروید 10 است که باعث شده تا قابلیت های جدیدی در این تلویزیون به وجود بیاید. نسخه نهایی اندروید در تلویزیون شیائومی 4k مدل P1 2021 هم سرعت بهتری را به وجود آورده است و هم اینکه باعث شده تا فهرست مطالب جدیدی در این تلویزیون در دسترس قرار بگیرد.

IFrame

xiaomi tvهمچنین با گذاشت زمان این روند بالاتر نیز میرود. شما میتوانید با داشتن یک تلویزیون شیائومی در منزل فیلمهای باکیفیت و جذابی را در کنار خانواده تماشا کنید. زاویه دید گسترده این تلویزیونها فوقالعاده و استثنایی هستند. همچنین تجربههایی بینظیر و به یادماندنی از آن کسب خواهید کرد.زاویه دید گسترده 178 درجه از مزیتهای این نمایشگرها به شمار میرود که تقریباً در همه مدلهای این محصولات به کار رفته است. داشتن ویژگی زاویه دید گسترده صفحه نمایش تلویزیونهای شیائومی موجب میگردد از هر گوشهای کیفیت تصاویر یکسان دیده شود. بنابراین این خصوصیت سبب خواهد شد تا نیازی نباشد برای تماشای تلویزیون در مرکز یا جلوی تلویزیون قرار گرفت. قدرت اصلی یک تلویزیون اورجینال را پردازشگرهای آن تعیین خواهند کرد زیرا یک پردازشگر پرقدرت بوده و پردازش تصاویر تلویزیون را انجام میدهد. نشان دادن جزئیات کامل تصاویر و داشتن تصاویری بدون نویز به کمک یک پردازشگر قوی و خوب امکانپذیر خواهد بود. Cortex A57 پردازندهای بسیار قوی بوده که در تلویزیونهای شیائومی به کار گرفته شد.

  • Afraland - 2 هفته پیش
  • پایه تلویزیون
  • اتصال به اینترنت و دسترسی به صفحات اجتماعی
  • پورت تقویت Base
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • به رفکت تصویر خیلی حساسید

xiaomi tvریموت کنترل هوشمند از تجهیزات بهروزی است که تلویزیونهای شیائومی از آنها برخوردار هستند. وجود این خصوصیت و تکنولوژی باعث شده تا محتوای داخل این نمایشگرها بهروزتر و با دنیای وب عجینتر باشد. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ظرفشویی های سامسونگ آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ را بخوانید. ریموت هوشمند بهطور کلی امکان کنترل کردن تلویزیون را از راه دور داده و دسترسی آسان به دنیای وب را برای کاربر خود فراهم میآورد. تلویزیونهای شیائومی به عنوان جدیدترین تکنولوژی در بازارهای لوازم خانگی بوده که توانسته کابران زیادی را به سمت خود جلب نمایند. قطعاً در سالهای آینده شاهد پیشرفت چند برابر آن خواهیم بود چنانچه که رقیب سرسخت برندهای مشهور میگردد. در اینجا به بررسی تلویزیون شیائومی پرداختیم؛ حال به نظر شما تلویزیونهای این برند چگونه هستند؟ اگر از کیفیت فعلی این تلویزیونها بگوییم آن چنان که باید تکامل نیافتهاند و نیاز به بررسیهای بیشتر دارند.

ریموت کنترل تلویزیون شیاومی و سامسونگ کدام بهتر است؟

اما تلویزیونهای شیائومی دارای طراحی متفاوتتری هستند و به طور کلی دارای میانگین قطر صفحه کمتری هستند. دیزاین خاص تلویزیونهای شیائومی انتخاب مطلوبتری برای طراحان داخلی وعلاقهمندان به مد است. هر دو تلویزیون سامسونگ و شیائومی از بسته به نوع مدل پایههای مختلف استفاده میکنند و انواع گوناگونی همچون پایه دو شاخه، پایه هلالی و پایه پیوسته وسط دارند. جنس پایهها از پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی دارد و به خوبی تلویزیون را نگه میدارد. در کل تلویزیونهای سامسونگ و شیاومی هر کدام زیباییهایی دارند و میتوانند در دیزاینهای مختلف به طرزی عالی بدرخشند و هر دو در این مقایسه برنده هستند. ریموت کنترل تلویزیون شیاومی و سامسونگ کدام بهتر است؟ کنترل از راه دور تلویزیون یکی از وسائل جانبی تلویزیون است که وجود و کیفیت آن بسیار مهم است. ریموت کنترل تلویزیونهای شیاومی و سامسونگ هر دو از کیفیت مطلوب و عالی برخوردار هستند. به گونه ای که کنترل هوشمند تلویزیون را در اختیار شما قرار میدهند. ریموت های سامسونگ و شیاومی از طراحی شکیل و زیبا برخوردار هستند.

این تلویزیون دارای دو بلندگوی دو کاناله است که هر کدام صدایی با توان 10 وات را ارائه می دهند. از طرفی دیگر این شرکت به این میزان صدا اکتفا نکره و برای بهبود و ارتقاء آن از تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS نیز کمک گرفته است. پس همراه با توان صدای 20 وات در کنار فناوریDolby Audio و Dolby DTS از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببریید. ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP دارای یک ریموت کنترل با طراحی شیک و زیبایی است که کارکرد بسیار راحتی دارد. چنانچه به ظاهر آن نگاه بیندازید متوجه دکمه های اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix و Prime Video می شوید. بنابراین کاربر به صورت سریع و راحت می تواند به محتوای مورد علاقه ی خود به صورت سریع دسترسی داشته باشد. از این گذشته این ریموت کنترل دارای دکمه ی اختصاصی دیگری برای اجرای دستیار صوتی گوگل یا همان Google Assistant است. جستجوی صوتی به عنوان یکی از بهترین راهها جهت تعامل کاربر و تلویزیون طراحی شده تا از طریق آن به هر چیزی برسید. به عبارتی جستجوی صوتی Google assistant بدون ریموت کنترل و تنها با استفاده از صدای کاربر به هر سؤالی پاسخ می دهد. با مشخصاتی که از تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP پیداست باید گفت این ال ای دی جزو یکی از مدلهای مناسب در بازار میباشد. در واقع ویژگیهای این تلویزیون سلایق اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار میدهد، لذا شما نیز اگر به دنبال تنوع هستید میتوانید این مدل تلویزیون 2019 را برای خانه خود برگزینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و سایر مشخصات این ال ای دی میتوانید از همکاران ما کمک بخواهید.

انواع تلویزیون شیائومی با توجه به همین اصل تولید می شوند و طراحی این محصولات به گونه ای است که در اوج سادگی جلوه بسیار زیبایی به محیط منزل شما می بخشند. به طور معمول امروزه تمامی تولید کنندگان تلویزیون سعی در کاهش حاشیه های اطراف و بزرگ تر کردن صفحه نمایش دارند. این مسئله در رابطه با تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی نیز صدق می کند و تمامی تلاش این کمپانی تولید تلویزیون هایی با حاشیه بسیار ظریف می باشد. علاوه بر آن این تلویزیون ها دارای ضخامت بسیار کمی هستند و در صورتی که قصد داشته باشید تا آن ها را روی دیوار نصب کنید جلوه بسیار زیبایی به محیط منزلتان می بخشند. با توجه به این که تلویزیون جزء کالاهای لوکس است و یکی از مهمترین لوازم برای دیزاین منزل ایرانیان می باشد، تمامی خانواده ها به دنبال خریداری این محصول در طراحی خاص و زیبا هستند.

xiaomi tvتلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل ۵۵P1 دارای سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB می باشد که یکی از پورت های HDMI آن نسخه ی ۲.۱ می باشد و از eARC پشتیبانی می کند و سرعت زیادی دارد. دو عدد پورت USB نیز برای پخش محتوا و یا ضبط و ذخیره شبکه ها کاربرد دارد. این تلویزیون دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی است که دو برابر تلویزیون های سری Mi TV 4S است و می توانید حجم زیادی از محتوا و فایل ها را در آن ذخیره کنید. البته مقداری از این فضا برای فایل های سیستمی و برنامه های پیش فرض تلویزیون در نظر گرفته شده است و در دسترس کاربران نمی باشد. حافظه کوتاه مدت یا رم این تلویزیون برابر با ۲ گیگابایت است و سرعت سیستم عامل و لود صفحات به آن بستگی دارد. تلویزیون های شیائومی دارای طراحی بسیار زیبایی و چشم نوازی هستند به طوری که در همین چند سال طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند و این شرکت همواره سعی بر این داشته رضایت کاربران را به دست بیاورد.

چرا برخی از مردم مجازی همیشه با تلویزیون شیائومی درآمد/پس انداز کردن نقد

استاندارد HDMI 2.1 توانایی نمایش تصویر با حداکثر رزولوشن ۴K، نرخ ۶۰ هرتز و حالت HDR را دارد. بنابراین اگر دستگاهی مثل پلیاستیشن ۴ پرو دارید، میتوانید بهترین بازیهای محبوبتان را با بالاترین کیفیت بازی کنید. هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون حتماً حالت تصویر را روی حالت Game قرار دهید تا تأخیر ورودی به حداقل برسد و تجربه روانتری از بازی داشته باشید. با وجود گیرنده میراکست داخلی نیز میتوانید بهراحتی تصویر گوشی موبایل خود را به تلویزیون انتقال داده و از تصویر بزرگ آن لذت ببرید. دو بلندگوی ۱0 واتی تلویزیون شیائومی Mi TV P1 صدای بسیار بلندی را پخش میکنند که حتی فضاهای وسیع (بالای ۳۰ متر) را بهراحتی پوشش میدهد. معمولاً در استفاده عمومی نیازی به افزایش صدای بیشتر از ۳۰ (از ۱۰۰) نخواهید داشت. کیفیت صدا از نظر تفکیک و وضوح نیز تا سطح بلندی ۴۰ کاملاً رضایتبخش است و حتی میتوانید برای گوش دادن به موسیقی از تلویزیون استفاده کنید. در حالت اوج صدا با درهمریختگی صدا و افت کیفیت روبرو میشوید.

قیمت تلویزیون شیائومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن