قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 - سایت قیمت خرید هزینه

از جمله امکانات برتر پارس کلاس ۱۵ به نسبت پارس کلاس ۱۲ و کلاس ۱۳ می توان به مواردی از جمله اتولاک یا سیستم قفل

توسط HALOHEKAYATHA در 10 شهریور 1400

از جمله امکانات برتر پارس کلاس ۱۵ به نسبت پارس کلاس ۱۲ و کلاس ۱۳ می توان به مواردی از جمله اتولاک یا سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت، مسترلاک یا سیستم باز و بسته شدن قفل ها با یک دکمه، سیستم اتو فلاشر یا فعال شدن فلاشر های خودرو با ترمز ناگهانی، تایمر چراغ سقف، سیستم اخطار سرقت با استفاده از بوق خودرو، استفاده از دریچه گاز برقی به جای دریچه گاز سیمی، استفاده از ECU بوش به جای ECU ایرانی، استفاده از سوئیچ طرح پژویی و تاشونده به جای سوئیچ معمولی و طرح ۲۰۶ میباشد. در این بخش زانتیا با دارا بودن شیشه های برقی در هر چهار در، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، برف پاک کن های هوشمند، سوییچ کنترل ایربگ سرنشین، کلید ضد سرقت با سیستم الکترونیکی، دکمه های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دماسنج، سیستم کنترل تبخیرات سوخت، تنظیم ارتفاع و گودی کمر صندلی راننده، سیستم اتوماتیک قطع کننده سوخت هنگام حادثه، قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو، چراغ های مه شکن در جلو و برخی امکانات دیگر، نه تنها چیزی از رقبا کم ندارد بلکه در مواردی بهتر از آنها نیز ظاهر می شود.. سیستم ترمز ABS و EBD چهار کاناله، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک کاری و ترمز عقب دیسکی.

قیمت موتور چهار چرخ فروشی. توان این موتور برابر با ۱۱۰ اسب بخار است. مناسب برای:ماکسیما,زانتیا,پژو ۴۰۵,سمند,پژو ۲۰۶,پراید,پجرو,پژو روا, وانت نیسان سایپا,مدلهای مختلف دوو,وانت ریچ,وانت زامیاد,لیفان ۵۲۰ و همچنین سایر خودروها که در دفترچه فنی آنها روغن موتور سطح کیفی SL و ویسکوزیته ۲۰W۵۰ ذکر شده است. ماکسیما در دونسخه دندهای و اتوماتیک به بازار عرضه شد که از لحاظ سطح تجهیزات و امکانات تفاوتی با یکدیگر ندارند. قیمت مناسب ، و پایین تر از اکثر مغازه های سنتی سطح شهر کرج. این سنسور یک پتانسیو متر است که به چرخش دریچه گاز (بازوبسته شدن) مقاومت های مختلفی از خود نشان میدهد . همچنین شما با پژو پارس ELX میتوانید سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید، اما زانتیا به شما این فرصت را میدهد تا سقف ۲۲۰ کیلومتر در ساعت گاز بدهید. به طور کلی میتوان گفت شتاب را تا حدود 3 الی 5 درصد بهبود خواهد داد که این مقدار در سرعت های بالای 100 کیلومتر بر ساعت میتواند تا 8 درصد نیز افزایش یابد. همان طور که تصاویر نیز گویا هستند، تغییراتی همچون تزئینات چوب و روکشهای چرمی و دسته دنده با طراحی مدن، روحی تازه به فضای داخلی این خودرو داده است. رنگ سپر، کنسول وسط و دریچه هوا برای صندلی عقب نیز دراین مدل حذف شد و سپر جلو نیز چراغ مهشکن ندارد.

از آنجایی که کاربری اولیه سمند EL، ناوگان تاکسیرانی بود، تعدادی از امکانات آن نسبت به سمند X7 حذف شدهاست. سمند EL به جای رینگ، دارای قالپاق معمولی بود و همچنین سیستم هشداردهنده هوشمند این مدل حذف شدهبود. سمند SE بر خلاف LX، فاقد سیستم مالتیپلکس و فرمان تلکسوپی میباشد. بر این مبنا، سی4 خواد توانست شرایط بسیار خوبی همانند سیتروئن زانتیا در ایران پیدا کند و فروشی چشمگیر را در یک بازه زمانی 4ساله تجربه کند. قیمت زانتیا صفر کیلومتر جدید ۹۴٫ … شایان توجه است که جنس مواد بهکاررفته در کابین و دکمهها و ادوات کنترلی جلوداشبورد و دقت مونتاژ آنها نسبت به نسخههای اولیه این جلوداشبورد طرح جدید که از کیفیت و دقت مونتاژ بسیار نازلی بهره میبردند، پیشرفت نسبتاً خوبی داشته است، هرچند که هنوز هم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد. اولین فیسلیفت عمده سمند، سورن بود که در سال ۱۳۸۵رونمایی شد و از سال ۱۳۸۶ تولید میشود.

پروژه طراحی سمند LX از اسفند ۱۳۸۱ شروع شد و این مدل در اردیبهشت ۱۳۸۳ وارد بازار شد. به نقل از عصر خودرو- پارس ELX سه سال بعد از مدل معمولی این خودرو در سال 82 به بازار عرضه شد. در نهایت مدل SE بهطور کامل جایگزین این مدل شد. اما در نهایت عرضه عمومی سمند سریر تا سال ۱۳۸۷ به تعویق افتاد. بیشتر بدانید : اولین خودروی سیتروئن در ایران چیست؟ سمند معمولی یا X7، اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر ، مبلغی به قیمت باتری اضافه خواهد شد. تولید سریر در سال ۱۳۹۱ متوقف شد. سمند SE با امکانات کمتر نسبت به LX، جایگزین سمند معمولی و EL شد. خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری توسط کارشناسان البرزباتری ، در محل کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد شد. وقتی قطر چرخ بیشتر میشه کمی کشش و شتاب خودرو کمتر میشه ولی در عوض در یک دور موتور ثابت خودرو سرعت بیشتری میره نسبت یه چرخ کوچکتر . Turbonos مرکز فروش قطعات تیونینگ موتور خودروwww.turbonos.comاز دوستان عزیزی کـه این کلیپ و کلیپ های مشابه رو از سایت این شرکت دانلود…

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از موتور زانتیا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب