قیمت ورق گالوانیزه کیلویی ورق گالوانیزه کیلویی خرید ورق گالوانیزه آهن حامی

به این دلیل، ورق‌های گالوانیزه‌ی بسته‌بندی شده با این روش را می‌توان به مدت طولانی‌تری در انبار نگه‌داری کرد.

توسط HALOHEKAYATHA در 28 آبان 1401
به این دلیل، ورق‌های گالوانیزه‌ی بسته‌بندی شده با این روش را می‌توان به مدت طولانی‌تری در انبار نگه‌داری کرد. ولی می بایست گفت هزینه‌ی این بسته‌بندی نیز فراوان بالاست و به جهت برخی از کاربردها به هیچ وجه صرفه‌ی اقتصادی ندارد. همانطور که پیشتر ذکر شد ضخامت فلز بر روی بر بر روی ورق ها در مقاومت ورق ها موءثر می باشد و هرچه درصد پوشش اکثر باشد مقاومت محصول و ارتفاع قدمت آن هم بالا می رود. اصطلاحی به نام کوتینگ در اینجا معنی پیدا می ‌کند که به مقدار پوشش روی در بر روی تراز فلز شالوده در عملیات گالوانیزه شدن ورق می پردازد. دسته‌بندی نشده این امر موجب حفظ ایمنی سرنشینان به زمان تصادف می­شود و حدود ۶۵ درصد مربوط به قطعات فولادی به کار رفته در آن است. این طریق یکی از روش­های ساب پاشی میباشد که؛ برای تمیز نمودن زنگ زدگی آهن و کثیفی استعمال می­شود. همین طرز عملیات پاکسازی سطحی میباشد که به واسطه ساینده­های طبیعی اصلی فشار بالای هوا اجرا می‌­شود. فولاد گالوانیزه معمولا به خوبی در برابر آب مقاومت می نماید - تا زمانی که آب نمک نباشد. در این محیط‌ها میزان پایین اکسیژن و دی اکسید کربن سبب ساز خشک نشدن تراز ورق خواهد شد و ورق تر به شدت واکنش پذیر است و با هیدوکسید وارد واکنش می‌شود. به طور کلی وجود هر گونه رطوبتی روی ورق که به شتاب خشک نشود می‌تواند عامل دارای این شوره باشد، به خصوص در صورتی که مدت دوران زیادی از تولید ورق نگذشته باشد. یک عدد دیگر از کمپانی های مطرح در زمینه ساخت ورق گالوانیزه در جمهوری اسلامی ایران بوده و فرآورده تولیدی توسط این سوله ویژه به کارگیری در صنعت ماشین می باشد. همینطور ورق تولیدی توسط همین شرکت جایگزینی مطمئن برای ورق های وارداتی شناخته شده است. از خصوصیت های فرآورده این شرکت می اقتدار به عدم خوردگی و مقاومت در برابر نمک های محلول در آب، رطوبت و آلودگی هوا می باشد. به عامل خصوصیت های مطلوب آن محصول مناسبی جهت استفاده در بدنه ماشین می باشد چرا که از استمرار و پایداری بالایی برخوردار می باشد.

چرا ورق فولاد را گالوانیزه می‌کنند؟

به طوری که امروزه شاهد تولید حجم زیادی از قوطی، میله گرد، نبشی و ورق های گالوانیزه در بعد ها مختلف هستیم. بر روی استعمال شده در همین گونه فولاد سبب میشود تا همین فلز در علیه فرسودگی و خوردگی مقاومت داشته باشد. از فولاد مبنا و خاصیت آن که بگذریم در مورد پوشش گالوانیزه بهترین پوشش ها مربوط به پوشش های کلیدی وزن فراوان روی می باشد. چرا که ارتباط خوردگی ورق کلیدی مقدار روی اعمال شده بصورت پوشش در مرحله ورق فولادی، رابطه ای مستقیم می باشد. ورق سیاه و ورق گالوانیزه هر دو از پرکاربردترین ورق ها در صنعت ایران و عالم هستند.
  • این روز ها شاهد همین هستیم که در صنعت های ماشین سازی، سقف منازل، چراغ‌های خیابان‌ ها، ساخت نرده‌ ها و دروازه‌ ها، استادیوم ها، تولید پل و… از ورق‌ های گالوانیزه استعمال می‌ شود.
  • هیدروکسید اساسی رنگی سپید و شکلی پودر نظیر بوده و تا حد زیادی به شوره سر انسان شباهت دارد.
  • در صورت عدم تمیز نمودن سطح های گالوانیزه، رنگ کاری نمی‌ تواند به درستی انجام گیرد.
  • شرکت تاراز در جهت ساخت ورق‌های گالوانیزه براق، رنگ‌پذیر و جوش‌پذیر مهم میزان مرغوب بودن سرگرم عمل است.
  • در فرایند غوطه وری یا گالوانیزاسیون گرم، ورق آهن را در دمایی بالاتر از گوشه و کنار به فلز روی آغشته می نمایند.
  • در صنعت فولاد معمولا از فرآیند چربی ‌گیری قلیایی استعمال می‌کنند.
نکته قابل توجه همین هست که این جور ورق ها مبنا ساخت ورق گالوانیزه هستند. در ادامه مهم ما ملازم باشید تا در مورد کاربرد ورق روغنی در صنعت های متعدد عمده توضیح دهیم. ماهیت آهن در آهن گالوانیزه همین دسته میباشد که دربین آهن و روی پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می شود که در آن بر روی به جای آهن به عنوان آند و آهن به جای روی به عنوان کاتد مورد استفاده قرار می گیرند. بر روی در آند اکسیده می گردد به این خاطر که فلزی پست‌تر یا این که به قولی فعالتر از آهن می باشد و مهم پتانسیل احیاء کمتری نسبت به آهن می باشد و از پتانسیل اکسید بیشتری نسبت به آن برخوردار می باشد .

انواع ورق گالوانیزه 0.6 میل

ورق رنگی نوعی ورق­ گالوانیزه میباشد که بر حسب کاربرد اصلی لایه ای از رنگ‌ پوشش دیتا شده هست و به دو روش کوره ای یا پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته می شوند. او‌لین قدم از روند گالوانیزه گرم، مهیا سازی سطحی میباشد که جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین پروسه به شمار می‌رود. ممکن میباشد امری ساده و پیش پا افتاده به لحاظ برسد اما در صورتی که درست انجام نشود واکنش‌های لازم که بایستی دربین فولاد و روی مذاب انجام شوند،، به صدق روی نمی‌دهند و نتیجه‌ خوبی در پی نخواهد داشت. مدام یادتان باشد که بها روز جنس را بپرسید و لازمه این عمل اینست که بدانید نمایندگیفروش ورق گالوانیزه کاشانیا تاراز و چین کدامند تا بتوانید بها روز رو استعلام بگیرید.

با کاربردهای ورق گالوانیزه آشنا شوید

بدون پوشش حفاظتی روی، فلز در برابر عناصر زخم زننده ای همانند آب، رطوبت، آلودگی شیمیایی و غیره قرار خواهد گرفت و حیاتی شتاب بسیار بیشتری اکسید می شود و زنگ خواهد زد. به جهت خودداری از پوسیدگی و زنگ زدگی، فولاد گالوانیزه جایگزینی مقرون به ‌صرفه، به جای استعمال از موادی مانند فولاد ضد زنگ آستنیتی یا آلومینیوم خواهد بود. مقاوت در برابر رطوبت و خوردگی، استحکام بالا، بها مناسب و ترمیم آسان از پاراگراف مهمترین ویژگی‌ های ورق گالوانیزه به شمار می‌آید. به این خاطر، شیت های گالوانیزه در صنایع گوناگون کاربرد فراوانی دارند. ولی حفظ و انبارداری نامناسب می‌تواند این ورق ها را هم در گیر زخم کند. شوره سپید یک عدد از همگانی ترین ایراداتی میباشد که همین پلیت ها را تهدید می‌کند. در چنین شرایطی یون های آهن که اصلی مولکول های آب پیوند پیدا کردند، هیدروکسید آهن و هیدروژن را تولید می‌ کنند. تکرار همین فرایند در طولانی مدت باعث خوردگی قطعات آهنی و حتی از بین رفتن آنها خواهد شد. هنگامی که اصطلاحاً یک ورق فولادی یا این که آهنی را گالوانیزه می‌ کنیم، یک روکش از فرآورده روی بر مرحله این محصولات ساخت شده و از مخلوط شدن اتمهای آهن و اکسیژن دوری می‌ کند. به طور کلی دو روش به جهت تولید پوشش گالوانیزه روی فولاد یا این که بقیه آهن آلات وجود دارااست که در ادامه این موردها را کلیدی شما آیتم تحلیل قرار می‌ دهیم. ورق سیاه از آن دسته از ورق های فولادی هست که به روش نورد گرم ساخت می شود. از گزاره کاربرد این گونه ورق می توان در صنعت های ساختمانی، تانکر سازی، خودروسازی، کشتی سازی، صنعت های سنگین و … اشاره کرد. با وجود شباهت ‌های زیادی که اصلی یکدیگر دارند، حساس تفاوت‌ هایی هم هستند. در مطالب قبل به باز‌نگری و توضیح در آیتم ورق سیاه و ورق گالوانیزه پرداختیم حال به مهمترین تفاوت های همین دو ورق می پردازیم. اغراق نمی باشد در صورتی که بگوییم ورق گالوانیزه بهترین انتخاب به جهت ساخت اغلب تجهیزات فلزی است. به عنوان مثال به نقل از خبرگذاری کاربرد ورق گالوانیزه در صنایع خودرو سازی مشهود میباشد که بخش بزرگی از تولیدات را به شکل انبوه به خود اختصاص می دهد. چنین قیاسی نشان دهنده حجم بالای استعمال از ورق گالوانیزه در تولیدات روزمره است. به گفته کارشناسان فولاد حامیران، اساس ورق سیاه و ورق گالوانیزه، آلیاژهای فولاد می باشد.

قیمت ورق گالوانیزه رنگی موج دار

در همین طرز برای گالوانیزه نمودن ورق گالوانیزه 0.6 میل از جریان های الکتریکی و محلول الکترولیتی سولفات روی استفاده می گردد تا عمل گالوانیزاسیون صورت پذیرد. ورق گالوانیزه 0.6 میل که در همین طرز ایجاد می شود حیاتی ضخامت کمتری نسبت به وضعیت مرسوم می باشد و عمدتا در صنعت های کلیدی از آن استفاده می شود. به تیتر نمونه در خودروسازی می اقتدار رد پای ورق های الکتروگالوانیزه را به شکل عمیق تری رویت کرد. همین ورق ها مهم قابلیت و امکان رنگ کاری بهتری میباشند براین اساس می اقتدار از این روش مقدار استحکام آن ها را ارتقاء داد.

از روش آبکاری سرد برای ساخت چه محصولاتی استعمال میشه؟

به همین خواسته می قدرت همین نوع ورق ها را در اشکال مختلف سفارش داد. پس از کامل شدن فرم، متخصصان ما در اولی مجال حساس شما تماس خواهند گرفت. کلیه حقوق و دستمزد مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به گروه فولاد سازان منش ابریشم است.

چند تفاوت ورق سیاه و ورق گالوانیزه ( ورق سفید )

دو طرز به جهت اعمال پوشش بر روی مرحله ورق وجود دارد که بر این اساس، ورق گالوانیزه در دو گروه گرم و سرد، قرار می‌گیرند. پوشش گالوانیزه همین ورق در بین 30 تا 70 سال دوام داراست و در این مدت هم سوای نیاز به تعمیر و هزینه محافظت خواهد بود. از همین ورق‌ها به جای ورق‌های استیل ضدزنگ (گران قیمت) به کارگیری می‌کنند. لایه ی روی از پوسیدگی و زنگ زدگی فولاد زیرین در مقابل آب، رطوبت و دیگر عنصرها موجود در هوا مراقبت می‌ نماید. تنها در شرایطی که لایه بر روی به ‌صورت عمیق ساییده یا خراش پیدا کند، فلز کلیدی در برابر پوسیدگی قرار گرفته و زخم پذیر خواهد شد. همچنین، گالوانیزه نمودن می‌ تواند از طریق ی دیگری اصلی عنوان زنگ زدائی گالوانیک از فلز حفظ نماید. زنگ زدائی گالوانیک هنگامی شکل می‌ دهد که دو فلز کلیدی ترکیب ‌های الکتروشیمیایی گوناگون در حضور یک محلول الکترولیت (رسانای برق) مانند آب شعف مهم نیز در تماس باشند. بسته به ساختار اتمی این دو فلز، یک فلز به آنُد و دیگری به کاتُد تبدیل خواهد شد. به ابلاغ ساده، گالوانیزه سازی یک فلز به معنای بخشیدن قابلیت ضد پوسیدگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی به آن می باشد. عناصر کربن از ۲۵٪، فسفر بیش از ۰/۰۴ % یا منگنز بیش از ۱/۳ % سبب تولید روکش‌هایی می‌گردد که متعدد از روکش‌های مشخص و معلوم شده بوسیله شکل ۱ می‌باشد. آهن و فولاد از دوران بروز زندگی انسان را ریلکس کرده‌اند به دلیل راحتی تولید، دوام، و راحتی طرز مونتاژ فولاد تقریباً تمامی جا بکار برده می گردد عمده پیشرفت‌ها و ایجاد تکنولوژی‌ها اصلی استفاده از فولاد به وجود می‌آید. خوردگی ادله بخش عمده‌ای از ناکامی و تخریب آهن و فولاد می‌باشد و دوری از آن کلیدی متعددی دارد.

خواص اکثر ورق فولادی شامل مورد ها ذیل می باشد:

در همین شیوه ورق یاد شده از غوطه ور شدن آهن در «روی» مذاب تهیه می شود. تا همین نصیب از مشاجره تا حدودی متوجه فرآیند گالوانیزاسیون در همین ورق شده اید. وقتی بدنبال نوع گالوانیزه از هر محصولی باشید، چه مفتول و چه ورق، بایستی هزینه بیشتری بابت مزایای آن بپردازید. امروزه بسیاری از اشخاص خصوصا صنعتگران به خاطر زنگ زدگی و خوردگی ورق فولاد شکایت دارا هستند البته هنگامی که از ورق سرد به کارگیری می‌کنید، بخاطر پوشش روی به راحتی می توانید به مقاومت در در مقابل زنگ زدگی مطمئن باشید. ورق گالوانیزه یکی از از انواع ورق های پوشش دار می باشد که معمولا اصلی قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه ورق مبنا کلاف ناپخته که آنگاه از شستشو و عملیات حرارتی بوسیله بر روی به عملیات غوطه وری پوشش دیتا شده است. در این نحوه یک حوضچه بر روی ذوب شده داغ مهیا می گردد و ورق فولادی به طور معمول طی یک فرایند مداوم و پیوسته بعد از پوشش تمام ورق، و پس از عملیات رویین کاری بر بر روی آن انجام میشود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن