قالیشویی موسی آباد

قالیشویی موسی آباد فرش را می‌توان به عنوان یک عدد از نمادهای حیاتی فرهنگ ایرانی دانست که جای پای ثابتی

توسط HALOHEKAYATHA در 29 دی 1400

قالیشویی موسی آباد

قالیشویی موسی آباد

فرش را می‌توان به عنوان یک عدد از نمادهای حیاتی فرهنگ ایرانی دانست که جای پای ثابتی در تمام خانه‌های مرزو بوم دارد. فرش یک عدد از اولین چیزهایی می باشد که مردم در زمان ورود به منزل شما می‌بینند و همگی ما می‌دانیم که لکه‌ها و گرد و خاک روی آن به آسانی به دیده می‌آیند. در صورتی که فرش رنگ روشن‌تری داشته باشد، آلودگی‌ها بیش از پیش خود را نشان خواهند داد. برق انداختن فرش یکی از روش‌هایی است که می‌تواند چنین ایراداتی را رفع کند. در پیشین راه‌های زیادی برای شست و رفت و الکتریسیته انداختن فرش در دسترس نبود، اما حال قضیه کاملا تغییر‌و تحول یافته است. در درحال حاضر حاضر، محلول‌های خانگی زیادی وجود دارند که دارای مواد بی آلایش صحیح شده و فرش را کاملا درخشان می‌کنند. در این مطلب یک سری طرز و استراتژی دوچندان بی آلایش را به همپا یکدیگر مرور خوا‌هیم کرد تا هر زمان که خواستید، فرش خویش را مثل روز اولیه تازه کنید. در رخ وجود هرگونه سوال، مهم مشاورین قالیشویی گلستان واش تماس بگیرید تا راهنمایی‌های واجب را اخذ کنید.

براق نمودن فرش به چه معناست

از آنجا که رنگ‌های فرش بیشترین نقش را در زیبایی و ظرافت آن ایفاء می‌کنند، مراحل درخشان کردن فرش نیز به دنبال همین هدف است. برق انداختن فرش در واقع به مجموعه‌ای از کارهای بسیار معمولی گفته می گردد که سبب ساز حذف آلودگی‌های مختلف از تراز و بافت داخلی فرش شده و جلوه زیاد زیبایی به آن می‌بخشند، به گونه‌ای که فرش نظیر روز اولش الکتریسیته بزند. این کارها ترکیب رنگ‌ها را بیش از پیش روشن می‌سازند تا در غایت فرشی یکدست در اختیار داشته باشید.

روشهایی به جهت براق نمودن یا این که تمیز کردن فرش

 هرچه عمده منتظر بمانید تا لکه و آلودگی‌های فرش را برطرف کنید، فعالیت شما مشکل‌تر خواهد بود. این فرمان تقریبا در مورد تمامی آلودگی‌ها درستگو است، چرا که مواد آلاینده زمانه بیشتری را به جهت واکنش دارای الیاف فرش در اختیار داشته و پیوند بیشتری اساسی آنان ترتیب خواهند داد. اساسی این وجود، اگر به محض بازدید لکه‌ و آلودگی آغاز به تمیز نمودن آنان کنید، رسیدگی به هرگونه نقص‌  ساده‌تر خواهد بود. در ادامه یک سری شیوه معمولی به جهت براق کردن فرش را مهم نیز خوا هیم دید که در مواقع لازم مطمئنا به عمل شما خواهند آمد.

 تمیز کردن فرش دارای بخارشو

بخارشو یکی از دستگاه‌هایی است که قابلیت‌های زیادی مانند شستشوی آسان و پرسرعت فرش را در اختیار شما قرار می‌دهد. همین دستگاه قدرتمند است که آلودگی‌ها را به لطف از الیاف زیرین فرش خارج کشیده و از در بین غالب شود که به نوبه خویش سبب ساز براق نمودن فرش می‌شود. امروزه فروشگاه‌های تجهیزاتی زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن ها مراجعه کرده و بخارشو را اصلی قیمتی منصفانه به جهت یک‌سری ساعت کرایه کنید.

 لکه بری فرش

لکه‌ها بزرگ‌ترین دشمن الیاف فرش به حساب می‌آیند و ظاهر آن را هم به شیوه‌ای قابل توجه برهم می‌زنند. راه‌های زیادی به جهت برطرف کردن انواع لکه دارای به کار گیری از مواد ساده وجود داراست که بخش اعظمی از اوقات نادیده می‌گیریم. بعضی از راه‌حل‌های ساده به جهت پاک نمودن لکه های فرش به‌این شکل هستند: --جوش شیرین--- یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین مواد به جهت لکه بری فرش جوش شیرین است که تقریبا در همگی خانه‌ها نیز پیدا می‌شود. مقدار کمی جوش شیرین را بر روی لکه های فرش بپاشید و اجازه بدهید که به مدت ۱۰ دقیقه بر روی آن باقی بماند. برای این کار به یک پاکت کامل جوش شیرین نیاز خواهید داشت. جوش شیرین لکه‌ها را به خود جذب کرده و از در بین بردن آن ها را بسیار ساده‌تر می‌سازد. پس از ۱۰ دقیقه، صرفا فرش را جاروبرقی بکشید. مخلوط جوش شیرین اساسی سرکه سپید نیز مضاعف کارآمد است. --تمیز نمودن فرش کلیدی سرکه-- سرکه سفید بوی بد را از فی مابین می برد و اکثری از لکه های بجا ما‌نده توسط مواد غذایی را از الیاف فرش پاک می‌کند. به جهت این منظور، سرکه و آب را به مقدار معادل اصلی نیز مخلوط کرده و بعد از آن بر روی لکه های فرش اسپری کنید. پس از یک‌سری دقیقه، فرش را کلیدی به کارگیری از پارچه سفید یا حوله کاغذی پاک کنید. منزل برای مدتی کوتاه بوی سرکه خواهد داد، اما به سرعت برطرف می‌شود.

استفاده از نشاسته ذرت

در صورتی که به دنبال راهی نو به جهت برطرف نمودن لکه ها و الکتریسیته انداختن فرش خویش هستید، نشاسته ذرت می‌تواند گزینه‌ای دیدنی باشد. یک سوم فنجان نشاسته ذرت را به همراه دو فنجان جوش شیرین مخلوط کرده و بعد روی فرش بپاشید. اذن بدهید که پودر به مدت چند دقیقه روی فرش بماند و آن گاه آن را به خوبی جاروبرقی کنید. ---استفاده از شامپو فرش-- شامپو فرش سال‌هاست که به عنوان گزینه‌ای کارآمد برای برطرف نمودن گونه های لکه و آلودگی به مردم توصیه می‌شود. این محصولات پرمصرف می‌توانند تراز فرش را در مدت وقتی زیاد کوتاه شستشو داده و جلوه‌ای قشنگ به فرش ببخشند. البته به یاد داشته باشید که بعضی از شامپو فرش‌ها اصلی موادی شیمیایی هستند که می‌توانند برای بعضا از الیاف یا حتی سالمی شما خطرساز باشند. براین اساس همیشه ترکیبات جنس را پیش از خریداری مطالعه کنید. همچنین فرش‌های دستباف و نفیس اهمیت عمده شامپو فرش‌ها سازش ندارند و خوبتر میباشد که از ترکیبات طبیعی به جهت نظافت آنها به کار گیری کنید.

 خلاصه ای از روشهای براق کردن فرش

 

 درخشان کردن فرش منجر می شود تا ظاهر منزل و خانه شما چندین برابر شود و رنگهای قالی روشن خیس از قبل می شود و ما در همین مقاله سعی کردیم از روشهای که منجر می شود تا درخشان نمودن فرش برای شما عمل ساده و سوای دردسری باشد و اگر مشقت بار هست می توانید از سرویس ها بهترین قالیشویی تهران استعمال کنید همینطور محلولهای معرفی شده میباشد که باعث جدید شدن فرش نظیر روز اولیه می شود و اگر شما محلول یا فعالیت خاصی می کنید که ما در این نوشته به ان اشاره نکردیم در نصیب نظرات حیاتی ما در در بین بگذارید.

قالیشویی گلدسته

قالیشویی اسلامشهر

منبع golestanwash.com

آخرین مطالب