علت گرم نشدن مایکروفر چیست؟چرا غذا در مایکروفر گرم نمی‌شود؟ آراسرویس

اگر از آن دسته از افراد هستید که فقط برای گرم کردن غذا یا نان، دکمه استارت مایکروفر سامسونگ یا سولاردام ال جی

توسط HALOHEKAYATHA در 29 شهریور 1401
اگر از آن دسته از افراد هستید که فقط برای گرم کردن غذا یا نان، دکمه استارت مایکروفر سامسونگ یا سولاردام ال جی خود را می زنید زمان آن رسیده که یک تجدیدنظر داشته باشید. از آن ها می توان به جای شعله های گاز برای پختن سریع غذاها، سرخ کردن سیب زمینی یا پیاز داغ، پخت های طولانی مدت معادل شعله کم گاز، یخ زدایی فوری و ... جوش آوردن یک لیوان آب یا گرم کردن چای سرد شده را فقط در یک دقیقه انجام می دهند و البته سولاردام به لطف هیتر بالایی خود برای برشته و گریل کردن پیتزا یا مرغ عالی است.
  • برای برطرف کردن ارور E83 ماکروفر سامسونگ هر سوئیچ درب را به صورت جدا با یک مولتی متر امتحان کنید.
  • یکی از مهم‌ترین نکات استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو این است که آن را به یک تعمیرکار مجاز بسپارید.
  • خاموش شدن ماکروفر یکی از مشکلات رایج در این دستگاه است که در زمان عیب یابی ماکروفر دیده می شود.
  • خرابی برد دستگاه باعث می‌شود تا فرمان اشتباهی به ترانس یا لامپ مگنترون ارسال شود و تولید و انتشار اشعه ماکرو با مشکل روبرو گردد.
  • ظروف گود، به علت این که سطح تماس بیشتری ایجاد می کنند، برای گرم کردن غذا در مایکروویو مناسب ترند.
حفاظتی آن است که به صورت یک عدد بیان شده است؛ این شماره بر روی ترانس هک شده است و معمولاً مقادیر ۲۰۰ تا ۲۵۰ را نشان خواهد داد و هر چه این کلاس بیشتر شود، موارد عایق و حفاظتی بیشتری بر روی ترانس اعمال شده است. برای خریدمایکروفر بهتر است از مایکروفرهایی با محفظه درونی استیلی خریداری کنید که تمیز کردن آن ها ساده تر است. خیلی از ظروف شیشه ای برای استفاده در ماکروفر مناسب نیستند. اگر آنتن مگنتران آسیب دیده باشد ، با تعویض آنتن مشکل حل خواهد شد.

نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر سامسونگ جنوب تهران:

چربی و غذای مانده در ریل و چرخ‌های زیر ظرف، موجب عدم چرخیدن سینی ماکروفر خواهد شد. شما می توانید با تعویض قفل درب به راحتی این مشکل را برطرف کنید. دستگاه را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجدد به برق بزنید. علاوه بر اینکه شما زمان طولانی از دست می‌دهید ، تعمیرکاران نیز به همین شکل زمان زیادی را صرف رفت و آمد می‌کنند. استفاده روزانه و مداوم باعث شده که احتمال خراب شدن آن نیز بالا برود. در صورت بروز مشکلی در دستگاه، باید در گام اول با دقت زیاد عیب یابی آن انجام شود. و حتی ممکن است در مواردی خرابی باعث صدمه به سایر اجزا شود. این کار به شما کمک خواهد کرد به مقدار بسیار زیاد در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. ترانس مایکروفر نیز بعد از مدتی استفاده به دلایل متعدد ممکن است خراب شود. جهت تعمیر و تعویض ترانس مایکروفر و قطعات دیگر مایکروفر با متخصصان تعمیر در این زمینه در ارتباط باشید و از تعمیر خودسرانه این دستگاه پرهیز نمایید تا متحمل هزینه و زیان بیشتر نشوید. سامسونگ به تجربه نیاز دارد، بنابراین بدون آگاهی و تخصص این کار را انجام ندهید.

نکات مهم در نگهداری از ماکروویو ال جی

برای حل مشکل دستگاه و عیب یابی آن از یک تعمیرکار مایکروویو کمک بگیرید. تعمیر ماکروفر/ ماکروویو در محل بهترین گزینه برای جلوگیری از رفت و امد غیر ضروری میباشد. در صورت مواجه شدن با مشکلاتی در ماکروفر ، می توانید با تعمیرکاران خبره در سرویس برتر تماس حاصل فرمایید. تعمیر ماکروفر در محل ، نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر سولاردام در غرب تهران در سرویس برتر می باشد. در صورتی که عدم چرخش به دلیل سنگینی غذایی باشد که داخلماکروفرقرار می‌گیرد، میبایست شفت آن تعویض گردد .

یخزدایی، گرم کردن یا پختن غذای منجمد

بر اساس آزمایش‌های انجام شده، قرار دادن یک دانه‌ی انگور در مایکروفر به انفجار ختم نمی‌شود اما مشکل قرار دادن دانه های انگور کنار یکدیگر است. حتی قرار دادن دو دانه انگور در مایکروفر می‌تواند فاجعه آفرین باشد. حالا که با نکته‌های مهم پختن کیک در مایکروفر آشنایید، یک دستور ساده و راحت هم بخوانید. اگر مایکروفر را در وضعیت کانوکشن قرار می‌دهید، می‌توانید از قالب‌های کیک معمولی یا قالب شیشه‌ای مثل پیرکس بهره ببرید. اما در حالت معمولی مایکروفر، از ظرف سرامیکی یا پیرکس استفاده کنید. حتما از تعمیرگاه مجاز تعمیر ماکروفر برای رفع عیب و تعمیر ماکروفر خود در منزل راهنمایی بگیرید . لامپ مگنترون ترکیبی از قطعاتیست که باعث شلیک الکترون و میدان مغناطیسی است. و در صورتی که راهی جز تعمیر نباشد با بهترین قطعات با گارانتی Repair Microwave معتبر تعویض انجام شود. یکی از موارد رایج که درخواست تعمیرات ماکروفر در مورد آن ثبت می‌شود ایراد از برد ماکروفر است. در صورتی که قرار باشد تعمیر تخصصی دستگاه شما انجام شود در گام اول می‌بایست شیوه‌های عیب‌یابی را بررسی کرد. تعمیر ماکروویو در منزل انجام نمیشود زیرا ماکروفر (مایکروویو) از جمله وسایل خانگی کوچک است که تعمیر آن در محل صورت نمی‌گیرد و به صورت پیکاپ اند دلیوری است. بعد از ثبت درخواست شما، تیم پشتیبان آچارباز با شما تماس گرفته و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم پیک آچارباز برای دریافت دستگاه به محل مورد نظر اعزام میشود. پس از رفع ایراد و تعمیر مایکروفر٬ به محل شما بازگردانده میشود.

جرمگیر لباسشویی و ظرفشویی بوش BOSCH (اصل آلمان)

دستگاه‌های مایکروویو و سولاردام دارای فن خنک کننده هستند. این فن درحین کار روشن می‌شود و ممکن است بعد از اتمام کار نیز قطع نشود. ای پی سرویس اصفهان دقت داشته باشید در این حالت سینی نمی‌چرخد و بر روی صفحه نمایش، به غیر از علامت «ساعت یا صفر» سایر علامت‌ها خاموش خواهد بود. یافتن راه حل در خصوص این مشکل می‌تواند هزینه تعمیر لوازم خانگی را از شما ساقط نماید. دلیل این سخن بدین خاطر است که بی توجهی به وجود مشکل، ممکن است در آینده صدمات مختلفی به دستگاه وارد کند و این مورد باعث افزایش هزینه‌های تعمیر خواهد شد. حال برای اینکه چنین مشکلاتی به وجود نیاید و شما هم به طور کلی آگاهی کاملی از دلایل دود کردن ماکروفر داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که ادامه مطلب را دنبال کنید. ۱-۳) شرکت متعهد است در صورت بروز نقص در سامانهٔ دیوار، در حدود امکانات و توانایی‌های خود برای رفع نقص و پشتیبانی فنی اقدام کند. ۳-۲) عدم مغایرت فعالیت کاربر یا آگهی‌های او با قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات، دستورالعمل‌های جاری جمهوری اسلامی ایران، دستورات مقامات قضایی، عرف و نظم عمومی. ۲-۲) ثبت شماره تلفن همراه فعال که کد تأیید به آن شماره ارسال شود. روشن است که استفاده از سایت و اپلیکیشن دیوار به معنی پذیرفتن کامل این شرایط و قوانین است. در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه اختلاف میان شما و دیوار، حقوق و تعهدات طرفین بر اساس مفادی که در ادامه می‌خوانید، تعیین می شود. در زمان اختلاف، ادعای ناآگاهی و عدم اطلاع از شرایط و قوانین دیوار قابل قبول نخواهد بود.

درخواست تعمیرات

از طرفی دیگر، فویل‌های آلومینیومی باعث ایجاد جرقه زدن در مایکروفر، مایکروویو و سولاردم می‌شود. برآوردها می تواند متفاوت باشد، اما حداقل 90 درصد از خانوارهای آمریکایی دارای مایکروویو هستند. به گفته انجمن ملی حفاظت از آتش، امواج مایکروویو باعث 4 درصد آتش سوزی های خانگی مربوط به آشپزی در سال 2010 و 1 درصد از مرگ و میر ناشی از آن می شود. درصد مشابهی از خانه ها دارای طیف وسیعی از اجاق ها هستند، 62 درصد از آتش سوزی های آشپزی و 89 درصد مرگ و میر ناشی از آن وسایل است. انگور شناخته شده ترین مجرم است و اسلپکوف در مقاله ای مشارکت داشت که به انتهای این پدیده رسید آزمایشگاه او نام مستعار پروژه را “توپ های انگور آتش ” گذاشت. اگر از گاز پاک کن یا مواد شیمیایی استفاده میکنید بگذارید چند دقیقه روی چربی ها بنشیند. اگر از محلول آب صابون استفاده کنید توجه کنید که کثیفی ها کاملا پاک شوند. حدالامکان پس از اتمام برنامه ای پی سرویس اصفهان 3 تا 5 دقیقه درب را باز نکنید. ۳- کاهش ولتاژ و نوسان برق موجب قطع شدن مایکروویو می‌‌شود. در صورتی که قصد تعویض آن را داشته باشید، می‌بایست به صورت عمود به بالا بکشید تا به راحتی جدا شود.

سوالات و مشکالات رایج مایکروفر

این قطعه بسیار خطرناک است و باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر مایکروفر بررسی شود . خرابی و از کار افتادن ترانس های ولتاژ ( ولتاژ بالا ) ممکن است الان برای شما اتفاق افتاده باشد . مگنترون یا همان لامپ اشعه در ماکروفر وظیفه تولید امواج صوتی برای ایجاد ارتعاش در غذا را دارد . سلام ابتدا در برنامه ای که انتخاب می کنید دقت کنید اگر برنامه رو به درستی انتخاب کردید ببینید زبانه های چفت درب سالم هستند و فنرش هم به درستی کار می کند در غیر اینصورت ممکنه مشکل از برد یا سنسور های درب باشد. این فیوز رابط بین خازن و ترانس است، این قطعه سوپاپ اطمینان برای عدم آتش گرفتن ترانس در زمان خرابی مگنترون طراحی شده است.

تعمیر ماکروفر سامسونگ

باز نشدن درب مایکروفر از جمله مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی در دستگاه شما رخ دهد. در ادامه این مطلب از هوم خانه با بیان علت باز نشدن درب مایکروفر تمام دلایل مربوط به این مسئله را بررسی نموده و نحوه رفع مشکل باز نشدن درب مایکروفر را برای شما بیان خواهیم کرد. اگر شما خانواده‌ای هستید که پدر و مادر خانه هر دو شاغل هستند، به احتمال زیاد ماکروفر جزو وسایل مهم و بسیار کاربردی در خانه خواهد بود. این دستگاه قابلیت‌های زیادی دارد که گرم کردن غذا‌ بیشترین کاربرد آن است که در ادارات و شرکت‌ها به منظور گرم کردن غذا کارکنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چایی و قهوه سرد شده، پیتزا و شامتان و یا حتی غذایی که در محل کار میل می‌کنید را دوباره گرم می‌کند و هزار و یک چیز دیگر. اما یه سری مواد غذایی هستند که هرگز نباید آنها را در مایکروویو قرار داد و گرم کرد. علت کد خطای E83 ماکروفر سامسونگ این است کد خطا برای یکی از سه سوئیچ درب ماکروفر سامسونگ نمایش داده می شود. برای برطرف کردن ارور E83 ماکروفر سامسونگ هر سوئیچ درب را به صورت جدا با یک مولتی متر امتحان کنید. در صورت سالم بودن هر سه سوئیچ ، صفحه کنترل پانل را امتحان کنید احتمال دارد سوئیچ ها خوانده نمی شوند، بنابراین باید پانل را تعمیر و یا تعویض کنید.

خرابی قلاب می تواند مانع از باز شدن درب ماکروفر شما شود

در مایکروویو نمی توان از هر نوع ظرفی در آن استفاده کرد، زیرا برخورد امواج با سطح فلزات، ممکن است سبب ایجاد شعله و آتش سوزی و حتی انفجار دستگاه شود. برخی ظروف پلاستیکی غیراستاندارد، هنگام تماس با مواد داغ، پلیمرهای شیمیایی منتشر می کند که انسان را دچار مسمومیت می سازد و مصرف غذاهای گرم شده در آنها برای سلامت بدن خطرناک است. امروزه ظروف فراوانی با برچسب "قابل استفاده در مایکروویو " در معرض فروش هستند، ولی اینکه برای کنترل کیفیت و سلامت آن ها از کدام استاندارد استفاده شده و یا باید استفاده شود به طور دقیق مشخص نیست. برخی ظروف پلاستیکی غیر استاندارد، هنگام تماس با مواد داغ، پلیمرهای شیمیایی منتشر می کنند که برای بدن انسان ایجاد مسمومیت کرده و مصرف غذاهای گرم شده در این ظروف را خطرناک می سازد. به همین دلیل توصیه نمی شود غذا یا نوشیدنی های داغ را در ظروف پلاستیکی نگهداری و یا سرو نمایند. متاسفانه اگر این بخش دچار خرابی شود تنها راه برای برطر کردن مشکل، تعویض مگنترون مایکروویو است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن