طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی/09109483228

سیر سیاه کهنه تخمیر شده به سطح طبیعی کلسترول، قلب سالم و گردش خون خوب کمک می کند   شرح مکمل غذایی با

توسط HALOHEKAYATHA در 18 آبان 1401

سیر سیاه کهنه تخمیر شده

به سطح طبیعی کلسترول، قلب سالم و گردش خون خوب کمک می کند

 

شرح

مکمل غذایی با گیاهان

 

فیسالیس بلک سیر بیو حاوی ABG10+®، یک نسل جدید عصاره سیر است که از سیر اسپانیایی تخمیر شده مرغوب تهیه شده است. به لطف فرآیند تخمیر نوآورانه، عصاره حاوی ماده فعال S-alyl-cysteine ​​(SAC) است. سیر تخمیر شده به ارتقای سطح طبیعی کلسترول و سلامت قلب و عروق کمک می کند.

 

سیر سیاه یک نیروگاه تغذیه است و خواص شگفت انگیزی برای سلامتی دارد.

تخمیر سیر ارزش غذایی آن را افزایش می دهد و هضم و جذب ویتامین ها، آنزیم ها و بسیاری از مواد مغذی دیگر را برای بدن آسان تر می کند.

سیر سیاه سرشار از مواد مغذی است و می تواند عملکرد بدن انسان را بهبود بخشد، خستگی را از بین ببرد، قدرت بدنی را بهبود بخشد، به یبوست کمک کند، از کبد محافظت کند، فعالیت پروستات را بهبود بخشد، به خواب کمک کند.

 

تعدادی از مطالعات، آزمایشات پیش بالینی و بالینی شواهد اپیدمیولوژیک متعددی را نشان داده اند که اثرات مفید سیر را در برابر انواع مختلف سرطان مستند می کند. همانطور که می دانید سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است و تقریباً 12 درصد از کل مرگ و میرها را در سال تشکیل می دهد.

یافته های تحقیق مزایای سلامتی را عمدتاً به اجزای ارگانو-گوگردی مانند آلیین، y-گلوتامیل سیستئین و مشتقات آن نسبت داده اند. علاوه بر این، ترکیبات آلی گوگردی، سیر سرشار از روی، منیزیم، ید، سلنیوم و مس است.

 

سیر سیاه چیست؟ آیا سیر سیاه در درمان زود انزالی موثر است؟

سیر سیاه برای انزال زودرس یک غذای کاملا طبیعی است که از تخمیر سیر خام تهیه می شود. سیر حدود یک ماه با حفظ دما و رطوبت حفظ می شود. سیر معمولاً سفید رنگ است، اما به مرور زمان تغییر رنگ داده و در نهایت سیاه می شود. در این فرآیند از هیچ ماده شیمیایی یا افزودنی استفاده نمی شود.

 

در سال 2006، محققان ژاپنی اثر شگفت انگیز سیر سیاه را کشف کردند. این ماده مغذی به دلیل ارزش غذایی بالا که بیشتر از سیر است، به عنوان یک غذای سالم به حساب می آید و هم اکنون نمایشگاه هایی با موضوع سیر سیاه در سراسر جهان برگزار می شود.

 

نحوه استفاده از سیر سیاه برای درمان زود انزالی

سیر سیاه برای زود انزالی مفید است به شرط استفاده مداوم. این محصول می تواند برای بسیاری از مسائل حتی مشکلات گوارشی موثر باشد.

 

مشخص شده افرادی که به طور منظم و مداوم فلفل سیاه مصرف می کنند بسیار کمتر از دیگران دچار زود انزالی می شوند و به همین دلیل می تواند موثر باشد.

 

درمان زود انزالی همیشه از دیدگاه دیگران به عنوان روشی دشوار معرفی شده است، اما اینطور نیست و با رعایت رژیم غذایی سالم می توانید به نتایج بسیار خوب و جامعی دست یابید.

 

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

آخرین مطالب