ردیاب خودرو پیام جی پی اس

به تمام این مزایا خطر سرقت ماشین و از دست رفتن همیشگی آن را نیز اضافه کنید . بنابراین فرصت را از دست ندهید و ب

توسط HALOHEKAYATHA در 23 دی 1399

به تمام این مزایا خطر سرقت ماشین و از دست رفتن همیشگی آن را نیز اضافه کنید . بنابراین فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به سایت ایران رهیاب همین حالا خیال خود را از امنیت خودروی خود راحت کنید. این آرامش خیال رو به شما هم توصیه می کنم. تولید کنندهها توصیه میکنند که این ردیابها را در فضایی امن، خشک، دور از گرد و غبار و حفاظت شده نصب کنید. استفاده می شود. ردیاب جی پی اس ممکن است برای ردیابی و تحت نظر قرار دادن افرادی که نمیخواهیم خودشان متوجه شوند تحت تعقیب هستند، استفاده شود. این شرکت همچنین یک وبسایت (به زبان پرتغالی) برای نشان دادن مکان تقریبی خانه های برندگان راه اندازی کرد. بر خلاف دستگاه های داده ای که مکان های دستگاه ها را در فواصل منظم ارسال می کنند، این دستگاه ها همیشه روشن هستند و می توانند با ارسال سوالاتی از طرف فرد کنترل کننده به دستگاه ردیاب و جواب دادن سوالات از طرف دستگاه ردیاب از موقعیت دستگاه های ردیاب مطلع شوند.

به طور ویژه، که به داوران مسابقه این اجازه را میدهد تا بفهمند شرکت کنندگان کدام موقعیت هستند و نفر چندم هستند ، همچنین در صورت تقلب در مسابقه (عبور از میانبر غیر مجاز) مطلع میشوند. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند. تصور کنید خودروی شما نیمه شب توسط سارقین به سرقت برده می شود و شما صبح متوجه این موضوع می شوید که آن ها کیلومترها دورتر از محل شده اند که کار به مراتب سخت تر خواهد شد. از آن جایی که ردیاب یک وسیله امنیتی و البته فرا امنیتی محسوب میشود پس نمیتوانید آن را در محل مشخص و آشکار نصب کنید. گیرنده جی پی است برای تعییر موقعیت نیاز به اتصال به ۳ ماهواره دارد هر چقدر تعداد ماهواره های بیشتر برای اتصال پیدا کند مکان یابی دقیق تری انجام میشود.البته ردیاب های امروزی میتوانند با اتصال به آنتن های BTS موبایل و یا وای فای های روشن در محیط هم تا حدودی مکان را تشخیص بدهند و با ترکیب کردن همه این موارد با هم سرعت تشخیص محل را افزایش می دهند.

این ترکیب اغلب به عنوان یک سیستم مکان یاب اتوماتیک نامیده می شود.سخت افزار دستگاه ردیاب اغلب در خودرو نصب و به باتری ماشین متصل می شوند. ردیاب خورشیدی انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل و در باتری ردیاب ذخیره میکند و باعث افزایش میزان برق باتری میشود. اگر میخواهید این دستورها و نیز شنود دستگاه فقط از یک شماره اجرا بشود کافیست از شماره مورد نظرتان اس ام اس زیر را به شماره سیم کارت دستگاه ارسال کنید. این دستگاه ها فردی که حملش میکنند را قادر می سازد تا پیام ها راحتی هنگام خارج شدن از محدوده آنتن دهی تلفن همراه ارسال کند. ردیاب خورشیدی میتواند بر روی حیوانات خانگی نیز استفاده کرد تا آنها را در هنگام گم شدن ردیابی کرد . تقسیم می شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آنها در صنایع، مشاغل و حوزه های مختلف کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین برخی از دستگاه های ردیاب شخصی دارای دکمه های خاصی هستند که هر دکمه به موبایل یا تلفن خاصی که از قبل بر رویش تنظیم شده تماس میگیرد و یا پیام میدهد. ردیاب GPS اجازه می دهد تا داده ها جمع آوری ، و به سرور ردیاب GPS منتقل شود ، اطلاعات کامل دستگاه ردیاب جی پی اس از طریق یک وب سایت که بواسطه اینترنت در دسترس است،میتواند فعالیت های ناوگان را بشکل زنده و یا اینکه براساس تاریخ مورد نظر مشاهده کرد. از سال 2009 برنامه های اختصاصی منبع باز برای تلفن های معمولی Java ME، iPhone، Android، Windows Mobile و Symbian در دسترس هستند. این موضوع باعث می شود که ردیاب خورشیدی وضعیت و موقعیت خود را بسیار بهتر از ردیاب معمولی گزارش کند . ردیاب های پنهان از نظر الکترونیکی مانند ردیاب های معمولی هستند اما به شکلی ساخته شده اند که به نظر می رسد یک وسیله معمولی و روزمره باشد .

در فواصل زمانی منظم، تلفن همراه پیام های متنی را از طریق SMS یا GPRS ارسال می کند که حاوی اطلاعات از گیرنده GPS است. GPS Tracker موقعیت را از طریق GPS دریافت می کند و از طریق GPRS به شما ارسال می کند. دستگاه های ردیاب به دو نوع passive و active تقسیم می شوند. سیستم های ردیاب GPS معمولا در مدیریت ناوگان تجاری استفاده می شوند و دارای دو بخش اصلی هستند: قسمت سخت افزار ردیاب یا همان دستگاه ردیاب و نرم افزار دستگاه. والدین میتوانند از ردیاب ماهواره ای برای پیگیری فرزندانشان استفاده کنند. قابلیت PTO برای ماشینهایی که بخشی از زمان را به صورت شخصی هستند و بخشی از زمان را کار میکنند، مناسب است. ردیاب ها یک دستگاه الکترونیکی می باشند که قابلیت ردیابی خودروها را دارند و فرد می تواند به کمک آن مسیر طی شده خودروی خود را مشاهده نماید. ردیاب خودرو دارای قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو، هشدار ضربه خوردن به خودرو، هشدار بالارفتن سرعت بیش از حد مجاز و ورود و خروج از محدوده مجاز تعریف شده می باشد. همچنین به عنوان یک هشدار دهنده ، این نوع دستگاه ردیاب GPS شناخته می شود، این نوع دستگاه ردیاب جی پی اس موقعیت دستگاه و همچنین سایر اطلاعات مانند سرعت ، ارتفاع را در فواصل زمانی منظم، به سرور ارسال می کند که فورا ذخیره شده و تجزیه و تحلیل داده ها انجام میگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن