دستگاه تصفیه هوا شیائومی نسخه ۲ AC-MC-AA

دستگاه تصفیه هوا شیائومی نسخه ۲ AC-MC-AA نسخه شماره ۲ تصفیه هوا، ۹۹٫۷ درصد از ذرات معلق در هوا را در اتاقی به

توسط HALOHEKAYATHA در 15 بهمن 1401

دستگاه تصفیه هوا شیائومی نسخه ۲ AC-MC-AA

Air Purifierنسخه شماره ۲ تصفیه هوا، ۹۹٫۷ درصد از ذرات معلق در هوا را در اتاقی به وسعت ۲۱ متر مربع در ۱۰ دقیقه تصفیه می تصفیه هوا شیائومی کند. همچنین از خاصیت های این دستگاه قرار گرفتن در حالت اکتیو می باشد که تا ۳۸۸ متر مکعب ظرفیت خروجی هوای پاک را افزایش می دهد. شرکت شیائومی همچنین برای تعویض فیلتر های دستگاه، فیلتر های این دستگاه را در قالب محصولات جداگانه به فروش می رساند. مصرف برق در نسخه شماره ۲ تا ۵۸ درصد نسبت به نسخه قبلی کاهش پیدا کرده است. از دیگر تغییرات دستگاه کاهش ۱۱ درصدی صدای کار کردن دستگاه تا ۳۱ دسی بل می باشد که از ویژگی های بارز این محصول کم سر صدا می باشد. همچنین سایز دستگاه در قیاس با نسخه قبل همان طور که گفته شد ۴۰ درصد کوچکتر و ابعادی در حدود ۵۲۰ × ۴۰ × ۲۴۰ میلی متر دارد و وزن آن ۴٫۸ کیلوگرم می باشد. راندمان خالص سازی برای ذرات بزرگ ۱۰۰%، ۰٫۳ میکرومتر ۹۹٫۳%، ۲٫۵ میکرومتر ۹۹٫۹۹%، فرمالدئید و باقی مواد مضر ۹۱% می باشد. حتی میتوانید خارج از خانه دستگاه را مدیریت کرده و از کیفیت هوای اتاقتان آگاه شوید. تنظیم سه حالت شب، خودکار و سریع از قابلیت های این برنامه بوده که در کنار دیگر وسایل هوشمند شرکت شیائومی، می توانید خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. این دستگاه تصفیه هوا هوشمند، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را داراست و برای راه اندازی آن، به تلفن همراه نیاز است. همچنین میتوانید با اسکن کردن تصویر زیر، این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید.

  • ایجاد تاثیر مثبت روی سیستم عصبی افراد
  • ابعاد و وزن دستگاه تصفیه هوا چقدر باشد؟
  • فیلتراسیون چهارمرحله ای ضد آلرژی
  • دارای سیستم یون ساز و کربن فعال

Air Purifierهمچنین اگر تمیز کردن فیلترهای دستگاه تصفیه کننده هوا را به تاخیر بیندازید دیگر نمیتوانید همه گرد و غبارها را از روی فیلتر پاک کنید. یکی دیگر از روشهای تمیز کردن فیلترهای دستگاه تصفیه کننده هوا به کمک آب است. اگر به وسیله روشهای بالا فیلترها را تمیز کردید، اما هنوز احساس میکنید باید فیلتر بیشتر تمیز شود میتوانید آنها را شستشو دهید. برای این کار باید فیلترها را از دستگاه جدا کنید. مخلوط آب و سرکه درست کرده و فیلترها را به کمک آن شستشو دهید. توجه کنید مقدار آب و سرکه مخلوط شده باید دقیقا به یک اندازه باشند. مثلا اگر از 2 لیوان آب استفاده میکنید، باید 2 لیوان سرکه نیز به آن بیفزایید. فیلترها را در سینک ظرفشویی ریخته و راه خروج آن را ببندید، مخلوط آماده شده را در آن بریزید و اجازه دهید فیلترها به مدت یک ساعت در این مخلوط باقی بماند. اگر فیلترها جرم زیادی داشت میتوانید آنها را دو ساعت در مخلوط قرار دهید.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierیکی از وظایف دستگاه هواساز به عنوان یکی از مهمترین و محبوب­ترین دستگاههای تهویه مطبوع، تولید و توزیع هوای مطبوع می­باشد. در هنگام ورود هوا به داخل دستگاه هواساز شرکت مهتاب گستر ذرات گوناگونی از مقیاس قابلرؤیت با چشم تا ميکروسکوپى به همراه آن حمل میشود. این ذرات ازلحاظ اندازه بازهی وسیعی شامل اندازه دانه شن تا باکتری را شامل میشوند. در بسیاری از پروژه­های صنعتی و آزمایشگاهی بهمنظور فراهم ساختن شرایط موردنیاز برای فعالیت­های خاص و دقیقی نیاز است تا هوای توزیعشده در محیط دارای کیفیت کنترلشده با حداقل میزان گردوغبار، ذرات معلق موجود در هوا و میزان آلاینده و آلودگی باشد. بهعنوانمثال در اتاق تمیز که در خطوط تولید حساس نظیر داروسازی، بیمارستانی و … بکار میرود لازم است میزان گردوغبار، میکروبهای هوازی، ذرات معلق و بخار شیمیایی در سطح پایین و کنترلشدهای قرار گیرند. هم­چنین کاربری­هایی نظیر کالیبراسیون ابزاری خاص و شرایط آزمایشگاهی خاص نیز ازجمله مواردی محسوب می­شوند که بایستی هوای آن از کیفیت خاصی برخوردار باشد.

همچنین یک فیلتر کربن فعال و فیلتر ضدآلرژی هم در این دستگاه قرار دارد. سنسور حساس به خاک، نور، دما و رطوبت که روی این دستگاه قرار دارد میتواند اطلاعات محیطی را بررسی کرده و علاوه بر نمایش آنها به شما، برای تنظیم کار دستگاه از آن استفاده کند. با استفاده از تایمر تصفیهی هوا میتوانید آن را برای شروع به کار یا تغییر برنامهی کاری تنظیم کنیم. مثلا میتوانید آن را به شکلی تنظیم کنید که یک ساعت قبل از ورود شما به خانه کار خود را شروع کند تا وقتی به خانه میرسید هوای تمیز و پاکیزه داشته باشید. ۴ برنامهی فعالیت برای این دستگاه تنظیم شده است که یکی از آنها برنامهی خواب است. وقتی حالت خواب را انتخاب میکنید دستگاه با صدای کمتری کار میکند تا آرامش شب از بین نرود. نشانگر تعویض فیلتر و قفل کودک از دیگر قابلیتهای این دستگاه است اما اگر بخواهیم به یک نقطه قوت و مزیت در این تصفیهی هوا اشاره کنیم باید از بخور سرد آن صحبت کنیم.

4 نشانه‌هایی که شما تأثیر زیادی بر تصفیه هوا داشتید

پنل لمسی و طراحی زیبای بدنهی این دستگاه علاوه بر هماهنگی با دکوراسیونِ منزل شما، رابط کاربری بسیار آسانی دارد و ظاهری مدرن به محیط شما میبخشد. همچنین هانیول با طراحی مناسب بدنه هرگونه لبهی تیز و زاویه را حذف کرده است تا استفاده از دستگاه و استقرار آن در محیط کمترین خطری برای کودک شما نداشته باشد. از سوی دیگر ابعاد دستگاه نیز بسیار بهینه و مناسب طراحی شده است که همین امر آن را برای استفاده در اتاقها و محیطهای کوچک نیز به انتخابی ایدهآل تبدیل میکند. همچنین لازم به ذکر است که هانیول دارای حق امتیاز انحصاری توزیع ۳۶۰ درجهای هوا در جهان است. این فناوری تضمینکنندهی گردش هوای بسیار مطلوب در محیطهای بسته است. چنانچه فرزندتان خیلی زود سرما میخورد و یا اینکه سرفه می کند و بی حال و حوصله می شود بایستی فکری اساسی بکنید. چراکه کودکان در سن رشدند و با هربار بیمار شدنشان، رشد آنها کاهش می یابد. فیلتر کربن فعال با استفاده از ذرات کربن فعال فرآیند حذف هر نوع بویی شامل مواد شیمیایی و شوینده و گازهای خطرناک و یا بوی حیوان خانگی و …

Air Purifierویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و حتی قالب نمی توانند زنده بمانند. مطالعات دانشگاه ایالتی وبر نشان می دهد كه روغن های فرار 99.96٪ باكتری های موجود در هوا را کاهش می دهند. این ترکیب ضد عفونی کننده اسانس های خالص شامل سوزن کاج، دارچین، آویشن، اکالیپتوس، لیمو و گریپ فروت است که به سالم ماندن خانه از میکروب ها و پاکسازی هوا کمک می کند. می توانید آن را به صابون ها و مواد شوینده اضافه کنید تا هوای تازه تر و تمیزتری داشته باشید. 1. فرش ها اسفنج سمی هستند. آنها را اغلب kalinab تمیز کنید. مخصوصاً آن قسمت از فرش های نزدیک ورودی خانه. 2. رطوبت بیش از حد، ایجاد گرد و غبار و استفاده از محصولات شیمیایی مانند رنگ، مواد شوینده و الیاف مصنوعی را از بین ببرید. نکته جانبی: برای از بین بردن گرد و غبار! از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن و جلوگیری از تنفس در تمام ذرات گرد و غبار که هنگام تمیز کردن هوا در هوا پخش می شود، استفاده کنید.

Air Purifierخط نشانگر درون این صفحه­ نمایش با چهر رنگ مختلف مقدار این ذرات و میزان تمیزی هوای محیط تحت پوشش خود را به شما اطلاع می دهد. حسگر بسیار حساس و دقیق Air Purifier 4 pro با درک ذرات غبار تا ابعاد 3 نانومتر می تواند به سرعت آلودگی هوا را تشخیص دهد و دستگاه را برای حذف آن فعال کند. این محصول، قادر است به صورت 360 درجه، 8330 لیتر هوای پاک و تمیز را در دقیقه آزاد کند. این کار باعث می شود حجم هوایی به وسعت 500 متر مکعب بر ساعت CADR به خوبی تصفیه شود. البته بهترین حالت برای این دستگاه این است که آن را در محیطی تا ابعاد 60 متر مربع قرار دهید تا کارایی خارق العاده خود را به شما نشان دهد. به عنوان مثال می تواند هوای یک سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن 40 متری را در عرض 15 دقیقه و یک اتاق خواب 30 متری را در 11 دقیقه، برای تنفس شما کاملاً پاک و تمیز کنید.

  1. رنگ: سفید
  2. فیلترهای دی اکسید تیتانیوم ژنراتور یونی(Tio2)
  3. پیشگیری از بروز بیماری کرونا
  4. داشتن پنل لمسی رنگی
  5. فیلتر ضدآلرژی
  6. حالت خواب
  7. ورودی هوای همه جانبه : 360 درجه
  8. ایدهآل برای فضای 35 تا 60 مترمربع

 

سپس با بست آن را محکم کنید. سپس بخشهای اضافی فیلتر را ببرید. در نهایت آن را به برق وصل کنید. میزان صدای این تهویه هوا بسیار پایین است. بهتر است ماهی یک بار فیلتر آن را عوض کنید. در ادامه میتوانید ویدئوی آموزش ساخت فن تهویه هوا را مشاهده کنید. اگر دوست دارید در خانه خود کولر بسازید، به مطلب آموزش خنک کننده هوا در خانه مراجعه کنید. برای ساخت تهویه هوا در خانه به این روش، به یک فن احتیاج دارید. فنی تهیه کنید که جلو و پشت آن صاف باشد. اصولاً فنهایی که دو طرف آنها مسطح است، دارای یک موتور حفرهدار هستند. وسیله دیگری که برای ساخت تهویه هوا نیاز دارید، فیلتر هپا (HEPA) است. در ابتدا شبکهای را که در بخش جلویی هواکش قرار دارد، در بیاورید. بهتر است این کار را با انبر انجام دهید. در مرحله بعد، دایرهای را که در میان پرههای فن وجود دارد، دربیاورید. سپس آن را به برق بزنید و عملکردش را چک کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تصفیه هوا شیائومی 3h بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن