دانلود کتاب از آمازون

محتوا  پنهان  1 دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی 2 مزیت های دانلود

توسط HALOHEKAYATHA در 25 آذر 1399

دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی

آمازون از جمله بزرگترین سایت های فروش اینترنتی می باشد . اگر چه این سایت ابتدا به فروش کتاب اختصاص داشته است . اما امروزه تبدیل به فروشگاه اینترنتی بسیار معتبری شده است . حدود سه و نیم میلیون کتاب در این سایت وجود دارد . کتاب های موجود در سایت آمازون به صورت نسخه الکترونیکی قابل خرید و دانلود می باشند . دانلود کتاب از آمازون برای ایرانی ها امکان پذیر نیست . اول این که هزینه کتاب باید به دلار پرداخت شود و از طرف دیگر این سایت، امکان خرید کتاب از آمازون را به ایرانی ها نمی دهد .
دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی
دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی
  با توجه به نیاز روز افزون محصلان ، محققان و علاقه مندان کتاب جهت دسترسی به منابع علمی خارجی ، سایت ایبوک رالی به کمک تیم متخصص خود امکان دست رسی به تمامی کتاب های آمازون را فراهم ساخته اند . دقت داشته باشید ایبوک رالی علاوه بر کتاب های آمازون به تمام کتاب های خارجی که نسخه الکترونیکی آن ها موجود است ، دست رسی دارد . مجموعا حدود ۶ میلیون کتاب در حال حاضر به صورت آپدیت شده در سایت ایبوک رالی موجود است . تیم ایبوک رالی جدا از این مجموعه عظیم توانایی دارد ، هر کتابی که نسخه الکترونیکی آن موجود باشد را برای شما فراهم سازد . هزینه کتاب های آمازون بر حسب دلار باید پرداخت شود ، ولی سایت ایبوک رالی کتاب های درخواستی را با حداقل ۸۰ درصد تخفیف و به صورت ریالی به فروش می رساند .

مزیت های دانلود کتاب از آمازون از سایت ایبوک رالی :

  • دسترسی به حدود ۶ میلیون کتاب الکترونیکی
  • دانلود تمامی کتاب هایی که نسخه الکترونیکی آن ها وجود دارد ، چه به صورت مستقیم و یا سفارشی
  • دانلود کتاب از آمازون از طریق سایت ایبوک رالی با بیش از ۸۰ درصد تخفیف
  • امکان دانلود نسخه اورجینال ارائه شده توسط ناشر
  • پشتیبانی از خریدار در تمام مراحل خرید و سفارش از طریق تیکت توسط سالور های سایت
 

نحوه جست و جو و دانلود کتاب آمازون از سایت ایبوک رالی

امکان دسترسی به کتاب مورد نظر شما به دو صورت در سایت وجود دارد . اول این که در قسمت مشخص شده کتاب خود را به صورت مستقیم جست و جو کنید. درصورتی که کتاب مد نظر شما هنوز در سایت بارگزاری نشده باشد می توانید از بخش سفارش کتاب، کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید .

دانلود کتاب به صورت مستقیم

برای جست و جو کتاب مورد نظر خود در سایت دانلود کتاب ایبوک رالی ابتدا در صفحه اصلی سایت (https://ebookrally.ir) در کادر مشخص شده عنوان کتاب را بنویسید و آن را جست و جو کنید . هنگام جست و جو به نکاتی باید توجه داشته باشید ، از جمله این که اگربخواهید عنوان کتاب را سرچ کنید ، نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد . اگر چه نام نویسنده و ISBN را می توان جست و جو کرد اما نتیجه جست و جو بر اساس عنوان دقیق تر خواهد بود . به عنوان مثال کتاب The Scent Keeper : A Novel را اگر بخواهیم جست و جو کنیم ، عین عبارت عنوان را در کادر جست و جو می نویسیم و بر روی جست و جو کلیک می کنیم.
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
اگر کتاب مورد نظر در سایت ایبوک رالی وجود داشته باشد ، صفحه ایی مانند نمونه بالا مشاهده خواهید کرد ، که در این صفحه عکس ، عنوان ، قیمت و چکیده کتاب را مشاهده می کنید و همچنین امکان خرید و دانلود مستقیم آن را با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید برای شما فراهم خواهد کرد . قیمت کتاب ها با ۸۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت دلاری آن ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت . از مزیت های روش خرید مستقیم دریافت یک بن تخفیف (۲۰ درصد مبلغ کتاب خریداری شده) است که تا یک ماه فرصت دارید برای خرید بعدی خود از آن استفاده کنید . در خرید و دانلود مستقیم فرآیند بسیار سریع انجام می گیرد ، به گونه ایی که پس از پرداخت ، بدون اتلاف وقت می توانید کتاب خریداری شده را دانلود کنید . توجه داشته باشید قبل از خرید اگر به مشکلی برخوردید، ابتدا از قسمت راهنمای سایت ، سئوالات متداولی که تا به  الان وجود داشته را بررسی کنید ، در صورت عدم یافتن پاسخ می توانید از قسمت تماس با ما ، مشکل یا سئوال خود را مطرح کنید . در سریع ترین زمان ممکن به سئوالات شما پاسخ داده خواهد شد . پس از خرید اگر به مشکلی برخوردید یا سئوالی داشتید می توانید در ردیف سفارش کتاب با کلیک بر روی تیکت سئوالات خود را از سالور های سایت بپرسید. اگر کتاب در سایت نبود چگونه آن را خرید کنیم ؟

سفارش کتاب

از قسمت سفارش کتاب می توانید هر کتابی را که در سایت وجود نداشت را می توانید سفارش دهید . توجه داشته باشید کتاب های سفارشی شما در کمتر از ۱۲ ساعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت . ابتدا کتاب را سفارش می دهید ، پس از تعیین قیمت توسط تیم ایبوک رالی و پرداخت هزینه آن توسط شما ، تیم ایبوک رالی در زمان تعیین شده کتاب را برای شما دانلود کرده و در اختیارتان قرار می دهند. توجه داشته باشید ، کتاب های درخواستی ابتدا باید در منابع مخلف جستجو و سپس بهترین کیفیت ممکن دانلود شود. به همین خاطر آماده کردن آن ها زمان بر است . پس حوصله کنید ، حتما کتاب سفارشی شما برای دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت .
دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی
دانلود کتاب از آمازون با ایبوک رالی
دقت کنید برخی مواقع به دلیل ترافیک زیاد و درخواست های زیاد در یک روز امکان تاخیر در ارسال لینک کتاب سفارشی شما امری طبیعی است ، پس بدون نگرانی با حوصله منتظر باشید تا سفارشات به نوبت توسط سالورهای سایت آماده شده و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار گیرد . البته هدف آماده کرن سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود . چه لینکی جهت سفارش کتاب باید در سایت قرار گیرد ؟ با توجه به این که کتاب ها دارای نسخه های متفاوتی هستند و همچنین نسخه های الکترونیکی در فرمت های متفاوتی در فضای اینترنت وجود دارد . برای این که اشتباهی صورت نگیرد ، جهت سفارش کتاب ( خرید کتاب زبان اصلی یا خرید رمان انگلیسی اورجینال و یا هر نوع کتاب الکترونیکی ) لینکی را در قسمت سفارش قرار دهید که مشخصات کتاب مورد نظر شما را عینا نمایش دهد . دقت کنید لزومی ندارد لینک داده شده حتما مربوط به سایت خارجی خرید کتاب باشد ، صرفا لینکی که نشان دهنده مشخصات مورد تایید شما باشد را قرار دهید .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن