حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی کلیدی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط HALOHEKAYATHA در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی کلیدی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تیم مولودی کالا حساس بیش از سه دهه عمل حرفه ای در زمینه لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 مشغول به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی مال در زمینه فروش اسباب و اثاث خانگی دارای دقت به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که دارای دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که با مادح مولودی مدیر ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه همپا آوردیم:

امید است که مشتریان مستمر و سابق هم اهمیت حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی لوازم خانگی مولودی جنس برای مشتریان قدیمی استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی مال میتوانید از نشانی تحت به کارگیری نمایید:

آدرس سایت قانونی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به تیتر یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این شرکت فعالیت خود در راستا اسباب و اثاث خانگی را از سال ۲۰۱۸ حساس واردات محصولات با میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اهمیت برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان نخست بر این اورجینال بوده میباشد که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک محصول حیاتی کیفیت و رضایت بخش است و نه هر کلایی اصلی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات اصلی کیفیت و نیز بها مناسب و رقابتی است فعالیت دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. البته همین گروه امیدوار هست که به کمک پروردگار و همت همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این اهمیت موفق بوده‌اند در آینده نیز جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان کارایی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی مهم قیمت رقابتی و مضاعف عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت مغازه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت مورد پسند برای بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن سازه نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا حساس خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی اصلی و هدف راضی بودن مشتریان خود را از دربین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، اهمیت کیفیت‌تر و اصلی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی اورجینال

در ارتباط اصلی وبسایت خانگی لند اصلی مدیریت فروش با شخصیت این تیم کار کشته و مهم کیفیت سخن کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع دوچندان مضاعف همین تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری بسیار جالب و به اندازه بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و دارای مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و اصلی متخصصین همین زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش تیم خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات تارنما خانگی لند توصیه میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که برای تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وبسایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اهمیت آن ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات وب سایت آمازون در ایران و مهم ارزش کاهش از همین وبسایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی مهم کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین مجموعه فروش محصولات مهم میزان مرغوب بودن و کلیدی بها های مناسب و خدمات متمایز از دیگر تارنما ها می باشد. مجموعه پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین زمانه و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور راحت ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو کالا را در گوشه ای این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت برنده آمازون در محصولات این وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این سایت بزنید، ممکن است شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک وبسایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنج‌مین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اثاثیه خانگی ولی واجب برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را باز‌نگری کنند. نکته جالب در گزینه لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم میزان دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه اصلی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حساس این گروه در ارتباط باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله حساس در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی خیال مشتریان، قطعا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را به جهت اعضا در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در دوران به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع دیتا و یا هزینه را به حساب خریدار واریز می‌نمایند و یا دستگاهی بدون خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت توجه به حجم بالای سفارشات، تلاش کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که تماشا مدل های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول می تونیم این چهار فروشگاه رو اهمیت هم مقایسه کنیم:

در جدول ذیل کارایی کردیم بهترین ویژگی های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه خوبی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طرز اینترنت، عاملی دارای به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به این مدل معاملات تردید دارا‌هستند چون نگران‌اند که دیتاها شخصیشان بوسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حساس کمک علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ میباشند و هر روز به جهت امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی جدید ابداع می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از internet شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته مهم که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن دقت کنید این می باشد که خرید خود را از یک وب سایت دارای و خوش سوابق انجام دهید. قطعا نظرات اعضا در رابطه اهمیت ارآیه جنس و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته دقت نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های معتبر در نتیجه ها کاوش ممکن هست تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس تلاش نمایید تارنما هایی که میشناسید را انتخاب نمایید خیر لزوما وبسایت هایی که در نتیجه های ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در نام وبسایت مراقب اشتباه املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و قطعا از صحت و صحت نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز با به کارگیری از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده میباشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین گزینه را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که با SSL رمزگذاری شده هست نشانی اینترنتی آن اساسی HTTPS شروع می شود نه تنها اهمیت HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار حالت ذیل قرار داراست که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حالا حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال است ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی کلیدی می باشد که وب سایت گوگل Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های اخیر در داخل مرزوبوم شروع شده، ثبت و سوق‌دهی مغازه های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین خط مش برای تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت معتبر از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند حساس تصویب نام اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست تصویب دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همینطور کلیه فروشگاه های مورد تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همراه یک یا این که یکسری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در عاقبت درصورتیکه می‌خواهید از امنیت یک وب تارنما به طور کامل مطمئن شوید به اندازه میباشد به کاغذ به دست آوردن و کارهای حساس آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب وبسایت مراجعه کنید و با یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت مورد لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این ابتدا می بایست دقت داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت فردی به کارگیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت به کارگیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با بانک گزینه حیث برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب وب سایت بانکی که از طریق مغازه به آن متصل شده اید توجه کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. اگر کاغذ بانک مورد حیث کلیدی عبارت http هست هیچ زمان دیتاها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن دیتاها کارتتان در ورقه خزانه مورد نظر، حتی اگر همگی موقعیت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی عمل شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مثل مدارس و کالج برای انجام خرید کردن اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد نظیر اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای کهن دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه نمائید که در صورتی که به سالم اطلاعات خود اساسی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی ورژن مرورگر آیتم علاقه‌تان به کار گیری کنید. چون در اورجینال مرورگرها خود اصلی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اساسی کشف آنان نسخه‌ای تازه جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی استفاده کنید.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی برای خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی دارای روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در سرزمین گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که اطلاعات پاره ای از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در شرایط رمز ثابت شما به جهت خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه و کلمه رمزی است که می‌تواند فقط به جهت یک بار در تراکنش گزینه به کارگیری قرار گیرد. بر شالوده آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در سرزمین است. به این خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اصلی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و فقط به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از طریق پیام کوتاه و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اهمیت هدف ارزیابی و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت دریافت راهنمایی و سرویس ها مرتبط اهمیت رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این با را از شیوه روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا اهمیت مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یک عدد از بانک‌های کشور اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طریق کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن داده ها بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد کاغذ جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن منتخب از پول جنس به عنوان پیش پرداخت یا این که همان بیعانه کرده و آن گاه جدا ارتباط می‌کنند.

در پایان گشوده نیز باید به همین نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه اعتبار را نمی اقتدار صرفا اصلی توجه به جايگاه آن در وب تارنما هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن هست یک برگه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت پر زرق و برق اینترنتی با هزاران تماشا کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. حساس رعایت این نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اهمیت دقت به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی تمایل مضاعف زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که مهم توجه به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی میباشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما امداد کند و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا چیره شود تا در غایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی خوب تر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

دوچندان
آخرین مطالب