حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی با پشتوانه واردات مستقی

توسط HALOHEKAYATHA در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی با پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تیم مولودی محصول مهم بیش از سه دهه عمل حرفه ای در حوزه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی فرآورده در زمینه فروش لوازم خانگی اساسی توجه به استانداردها و نیاز مشتریان حیاتی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، عمل خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم هم اکنون مولودی مال مفتخر هست که با دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی مدیریت ارشد این گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه همپا آوردیم:

امید می باشد که مشتریان همیشگی و سابق نیز مهم حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی اسباب خانگی مولودی فرآورده به جهت مشتریان سابق استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خرید کننده عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی کالا میتوانید از آدرس ذیل به کارگیری نمایید:

آدرس تارنما رسمی تیم مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خود در زمینه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ حساس واردات محصولات دارای کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اساسی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی در آغاز بر همین اورجینال بوده است که لیاقت خریدار کالی ناب خرید یک جنس اساسی کیفیت و رضایت بخش می باشد و نه هر کلایی اساسی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و هم قیمت مطلوب و رقابتی می باشد کار مضاعف پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین گروه امیدوار هست که به یاری خداوند و تلاش همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین اهمیت چیره بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اصلی ارزش رقابتی و زیاد عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وب سایت مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه محصولات کلیدی کیفیت سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اصلی خدماتی گوناگون و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، کلیدی نگاهی با و هدف رضایت مشتریان خود را از فی مابین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، حساس کیفیت‌تر و با قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در ارتباط اهمیت وبسایت خانگی لند کلیدی رئیس فروش متشخص همین تیم کار کشته و اهمیت میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع مضاعف زیاد همین وب سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، اما جواب آقای هیمن عبداله پوری جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و کلیدی متخصصین این زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات وب سایت خانگی لند توصیه میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وب سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل گروه سایتهایی می باشد که تمرکز کلیدی آنها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، همین مغازه در سال 1400 حیاتی فروش محصولات تارنما آمازون در کشور ایران و اهمیت ارزش کاهش از همین سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی اصلی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این تیم فروش محصولات اساسی میزان مرغوب بودن و کلیدی ارزش های مناسب و سرویس ها متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. تیم پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین روزگار و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید حساس تصور ریلکس ثبت سفارش نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو جنس را در قسمتی این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما غالب آمازون در محصولات همین وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، شاید شما نیز مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین گزینه از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اسباب و اثاث خانگی البته حتمی برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را برای مشتریان مهیا می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در مورد لپ تاپ استوک ارزش آن است. دارایی گزینه نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه آیتم نیاز برای خرید یک لپتاپ نو مهم مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی مهم این گروه در ارتباط باشید و محصولات همین فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن بدون نگرانی

مسئله اهمیت در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، صد رد صد قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای کاربران در نظر گرفته اند که در صورتی که در دوران استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را برگشت دیتا و یا هزینه را به حساب مشتری واریز میکنند و یا دستگاهی فارغ از ایراد احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. حیاتی توجه به حجم بالای سفارشات، کارایی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا مشاهده گونه های محشر لپ تاپ استوک مطلقا به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول می تونیم این چهار فروشگاه رو اهمیت هم مقایسه کنیم:

در جدول تحت عملکرد کردیم بهترین ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما نیز دکان لطف میشناسید حتما معرفی کنید.

نکات اساسی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از نحوه اینترنت، عاملی با به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین نوع معاملات تردید دارا‌هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حیاتی کمک علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حالا پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی اکثر خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی نو نوآوری می‌شود. مهم وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حساس که در خرید اینترنتی باید به آن توجه نمایید همین می باشد که خرید خویش را از یک وبسایت معتبر و خوش سوابق انجام دهید. قطعا نظرات کاربران در ارتباط کلیدی ارآیه فرآورده و راضی بودن مشتریان را در نظر بگیرید.

به این نکته اعتنا کنید که به جهت پیدا نمودن وبسایت های معتبر در نتایج جستجو ممکن میباشد تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد کنید وبسایت هایی که میشناسید را گزینش نمایید نه لزوما سایت هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم تارنما مراقب اشتباه املایی یا دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بی تردید از صحت و درستی نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl معتبر خرید کردن کنید

هرگز اصلی استعمال از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که کلیدی SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن اساسی HTTPS شروع می شود نیکی تنها با HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک هم در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار شرایط تحت قرار دارااست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در وبسایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی با میباشد که google Chrome هر صفحه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین موارد امنیتی به جهت جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حساس روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرز و بوم زیاد گسترده شده و اکثری از کسانی که اطلاعات پاره ای از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز اثبات شما به جهت خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه و کلمه رمزی می باشد که می‌تواند تنها برای یک توشه در تراکنش گزینه به کار گیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ ادله شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در میهن است. به این خاطر به کارگیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در فرمان عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اصلی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های اخیر در باطن مرزو بوم آغاز شده، تصویب و ساماندهی فروشگاه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به مغازه های آنلاین دیتا می شود بهترین خط مش برای تشخیص و شناسایی یک وب تارنما دارای از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند حیاتی ثبت اسم اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir التماس تصویب دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همینطور همه فروشگاه های آیتم تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که یکسری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در عاقبت چنانچه میخواهید از امنیت یک وب وبسایت کاملا مطمئن شوید به اندازه می باشد به برگه به دست آوردن و کارهای اصلی علامت اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه نمایید و حساس یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در این ابتدا بایستی دقت داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی به کار گیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت خزانه گزینه حیث برقرار می کنند. به همین ترتیب در صورتی که به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از روش دکان به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را مشاهده کنید. درصورتیکه برگه بانک مورد نظر حیاتی عبارت http میباشد هیچ وقت دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن داده ها کارتتان در صفحه خزانه مورد نظر، حتی در صورتی که همه حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال کنید تا ضریب امنیتی عمل شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مانند مدرسه های و دانش گاه برای انجام خرید کردن اینترنتی استعمال نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای سابق دیگر استفاده می‌کنند.

توجه نمایید که چنانچه به تندرست اطلاعات خود مهم می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق روی مرورگر خود ببینید، از نهایی نسخه مرورگر گزینه علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش با مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اصلی کشف آن ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان برای خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و فقط توسط خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از طرز اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده برای ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم با هدف چک و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر بانک برای اخذ هدایت و سرویس ها مرتبط کلیدی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همینطور در شکل بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین اصلی را از شیوه روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که اهمیت مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از شیوه یک عدد از بانک‌های مرز و بوم اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های دارای بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار دیتا و به محض وارد نمودن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اثاثیه خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد ورقه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن گوشه ای از پول فرآورده به عنوان پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و بعد قطع ارتباط می‌کنند.

در نقطه نهایی باز نیز می بایست به این نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه معتبر را نمی اقتدار فقط اهمیت دقت به سکو آن در وب تارنما هایی مانند الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن هست یک ورقه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت مالامال زرق و برق اینترنتی با هزاران مشاهده کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. دارای رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، با اعتنا به سرعت بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فراروگریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک نماید و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا ببرد تا در غایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی بهتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن