تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب در همه بانکها - عصرشهروند

بانک قرض الحسنه مهر ایران با بانک مهر اقتصاد فرق ندارد و شرکت سهامی عام محسوب می شود. کد کشور تنها بخش حرفی شب

توسط HALOHEKAYATHA در 5 آبان 1400

بانک قرض الحسنه مهر ایران با بانک مهر اقتصاد فرق ندارد و شرکت سهامی عام محسوب می شود. کد کشور تنها بخش حرفی شبا محسوب می شود. سامانه های حواله الکترونیکی کشور "ساتنا" و "پایا" بر اساس "شبا" فعالیت می نمایند، بنابراین دانستن "شبا"ی حساب برای انجام حواله بین بانک ها برای همه مشتریان بانک ها ضرورت دارد. بانک حکمت ایرانیان نیز مثل بانک انصار، وابسته به بانک سپه می باشد. نکته جالبی که باید در مورد شماره شبا ملی بدانید این است که شماره شبا مانند شماره کارت منقضی نمی شود و نقل و انتقالات مالی با امنیت بیشتری انجام می شود و امنیت حساب شما به خطر نمی افتد. روش های یافتن شماره شبا و شماره حساب از روی شماره کارت. May 20, 2020 - در ادامه این مطلب انواع روشهای پیدا کردن شماره شبا و شماره حساب را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه دریافت شماره شبا بانک سپه را مورد بررسی قرار دهیم. کافیست رمز دریافتی را در نرمافزار همراز وارد کرده و باقی مراحل تنظیم نرمافزار را در آن ادامه دهید. بعد از شمارهگیری این کد و انتخاب «گزینه ۵» سامانه شماره کارت بانکی شما را درخواست میکند که بعد از وارد کردن آن باید یک نام چهار کاراکتری برای کارتی که شماره آن را وارد کردهاید، انتخاب نمایید.

با انتخاب این بخش، رمزی از طریق پیامک برای شما ارسال میشود که باید آن را همراه با شماره کارت خود در نرمافزار پارسیان من وارد کنید. بعد از این مرحله دیگر نیازی به فعالسازی نیست و برای خریدهای اینترنتی و یا عملیات دیگری که نیاز به رمز پویا دارند تنها کافیست به این نرمافزار روی گوشی خود مراجعه کنید. در این مرحله فعالسازی رمزنت به پایان رسیده و برای دفعات بعد و حین خرید تنها کافیست با احراز هویت، وارد رمزنت شوید تا کد موقت یا همان رمز پویا به شما نمایش داده شود. در برخی موارد که اصلاً هم کم نیستند، برای انجام نقل و انتقال پول بانکی یا دریافت مبلغی، از شما شماره شبا را میخواهند؛ آن موقع شاید کمی سردرگم شوید و نحوه استعلام و دریافت شماره شبای حساب بانکی خود را بلد نباشید، اما اگر بدانید همین شبا شما را از شر چه دردسرهایی راحت کرده، فرایند پیدا کردن شبای حسابتان را سخت نمیگیرید! برای هر بار دریافت رمز پویا، کافیست وارد نرمافزار همراز شوید. شما باید به یکی از شعب بانک شهر مراجعه کرده و با پر کردن فرم دریافت رمز پویا، کد QR اختصاصی را که از طریق شعبه برای شما صادر میشود، دریافت کنید.

پس از صدور QR Code میتوانید آن را با نرمافزار اسکن کرده و همزمان کد پیامکی که بانک برای شما ارسال کرده است را برای فعالسازی رمز یک بار مصرف خود وارد نمایید. روش اول: با مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک میتوانید QR Code صادره از بانک را همراه با کدی که از طریق پیامک، پس از پر کردن فرمهای مربوطه در شعبه، برای شما پیامک شده را در ارس وارد کرده تا پس از چند مرحله ساده توانایی استفاده از رمز یک بار مصرف تولیدی نرمافزار را داشته باشید. روش دوم: پس از دانلود و نصب برنامه ارس، با مراجعه به سامانه اینترنت بانک و بخش فعالسازی رمز دوم یک بار مصرف، درخواست صدور QR Code بدهید. مشتریان بانک پارسیان برای استفاده از رمز دوم یک بار مصرف باید در ابتدای سیستم همراه بانک خود را فعال کرده باشند. به منظور تبدیل شماره کارت بانک ایران زمین به شماره حساب بانک ایران زمین و هم چنین تبدیل شماره کارت بانک ایران زمین به شماره شبا بانک ایران و بالعکس، بایستی منحصرا به همین لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

به منظور تبدیل شماره کارت بانک مهر اقتصاد به شماره حساب بانک مهر اقتصاد و تبدیل شماره شبا بانک مهر اقتصاد به شماره سپرده بانک اقتصاد به این لینک رفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. برای تبدیل شماره حساب بانک سامان به شماره کارت بانک سامان وتبدیل شماره شبا بانک سامان به شماره کارت بانک سامان به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را اخذ کنید. بانک انصار نیز از نرمافزار ارس استفاده میکند. بدین منظور پس از نصب ارس و وارد شدن به آن کافیست گزینه «افزودن بانک جدید» و سپس با انتخاب گزینه «بانک سینا» گزینه اسکن بارکد را کلیک کرده و کد QR دریافتی از شعبه بانک را اسکن کنید. شماره شبا بانک سپه به دو روش ساده قابل دریافت است. باقی موارد تنها انتخاب رمز ورود به نرمافزار و چند مرحله ساده است و پس از آن میتوانید با هر بار مراجعه به برنامه رمزینه، رمز یک بار مصرف خود را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید. بعد از وارد کردن نام کارت نوبت به تعیین رمز ورود جهت استفاده از رمز پویا میرسد.

آخرین مطالب