بک لینک چیست و چطور ساخته می شود؟

کافیست عبارت “Best Social Bookmark Websites” را در گوگل جست و جو کنید و در همان لینکهای اول تا پنجم، به دنبال

توسط HALOHEKAYATHA در 29 دی 1399

کافیست عبارت “Best Social Bookmark Websites” را در گوگل جست و جو کنید و در همان لینکهای اول تا پنجم، به دنبال برترین وبسایتهای روز سوشال بوک مارک بگردید. بسیاری از مدیران که اطلاعی در این زمینه ندارند نیز به حساب اینکه با این خرید بک لینک انبوه می توانند با سرعت بیشتری در موتور های جست و جو پیشرفت کنند اقدام به این کار میکنند. برای این کار به ما پیشنهاد می کنیم که در صورت امکان کامنت های تایید شده درون سایت را بررسی کنید و کامنتی با ادبیات مشابه در آن سایت ها قرار دهید تا کامنت به احتمال زیاد مورد تایید قرار بگیرد. به طور خلاصه : اگر شما در حال استفاده از روش های سئو کلاه سفید هستید، نباید در مورد لینک های Nofollow نگران باشید. 2. عمر دامنه یکی از معیار های با کیفیت بودن بک لینک عمر دامنه است. حال می خواهیم مطالب مرتبط با این موضوعات سایت های edu را پیدا کنید تا بتوانید بدون خرید بک لینک edu، بک لینک ایجاد کنید.

به همین دلیل لینک مطالب مرتبط با کارهای خود را که در سایت های دیگر وجود دارد، در صفحه خود قرار می دهند. مثلاً شما می توانید لینک سایت خود را قرار دهید و با ارائه توضیحاتی مدیر سایت را قانع کنید که مطالب شما می تواند برای دانشجویان و کاربران آنها مفید باشد تا بتوانید تایید آنها را کسب کنید. ، مشخص است که همه آنها با یکدیگر در ارتباط هستند. امروزه لینک سازی با هدف ارتباط با مخاطب هدف و شناساندن برند، محصول یا یک وبسایت به او انجام میشود. سوال مهم اینجاست که خوب، “من اصلاً نمی تونم یه سایت خوب با قابلیت کامنت گذاری پیدا کنم، کامنت گذاری پیش کش.” در ادامه می خواهیم به روش بسیار جالبی اشاره کنیم که شما بتوانید سایت هایی را پیدا کنید که بتوانید در آنها با استفاد از کامنت بک لینک edu ایجاد کنید. اما توجه کنید که چنین فرصت هایی را سئو کارهای دیگر و رقبای شما هم غنیمت می شمرند و با بهره گیری از سایت هایی مثل Ahrefs بک لینک شما را شناسایی می کنند و در آنجا بک لینک می گذارند.

در طراحی و ایجاد شبکه سایت های شخصی باید به این نکته توجه کنید که تمامی این که با هر یک از این سایت ها و وبلاگ ها باید رفتاری نزدیک به سایت خودتان را داشته باشید. از طرفی بهتر است که در صفحه ای که بک لینک ایجاد می شود، متنی که مرتبط با موضوع لینک شماست نیست وجود داشته باشد. وقتی چندتا از این زنگ خطرها با هم به صدا در می آیند، برای من نشان دهنده آن است که اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن است. یکی از شیوه های بک لینک گذاری edu که البته همان هم مؤثر و مفید است، بک لینک گذاری در کامنت سایت های edu است. ممکن است به این فکر کرده باشید که آیا بدون خرید بک لینک edu هم می توان بک لینک ایجاد کرد. وقتی بحث بک لینک edu می شود، خیلی ها سریع به فکر بک لینک های دانشگاهی می افتند. بک لینک ها به سئو سایت شما کمک میکنند. فرض کنید شما در زمینه مدیتیشن و روش های تقویت آرامش ذهنی فعالیت می کنید.

یعنی شاید شما بتوانید به سایت هایی دست پیدا کنید که دارای قسمت کامنت هستند و بتوانید کامنت در سایت درج کنید؛ ولی این کامنت نیاز به تایید دارد و به احتمال زیاد کامنت شما تایید نشود. در این گونه از سایت ها می توانید فعالیت کنید و گاهی اوقات در تاپیک های مرتبط با موضوع سایت خود، لینک خود را همراه با توضیحات مرتبط با تاپیک درج کنید. نکته مهم این است که حتما لینک منبع را هم درج کنید. پشتیبانی دارند اون هم تا ابد. 5. گرفتن بک لینک از وبسایت هایی که تا به حال به شما لینک نداده اند. لینک سازی pdn از نظر مفهوم با لینک سازی pbn شباهت زیادی داره. آیا ساخت بک لینک با pbn کارآیی دارد؟ مشکلی که در بک لینک های PBN وجود دارد این است که آنها بصورت غیرطبیعی ساخته می شوند. در سرچ گوگل قابلیت هایی در نظر گفته شده است که شما می توانید محدوده سرچ را محدود کنید. 2- سایت های PBN بایستی حتماً به یک ایندکسر ایده آل متصل شوند تا رپورتاژ های شما را در سریعترین زمان ممکن ایندکس نماید. 6. تارگتینگ صحیح وبسایت ها ( محدوده جغرافیایی و زبان یک سایت ) به جز سایت هایی خاص که این مورد مهم نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن