بهترین اتو مو کراتینه انزو 3666

انتخاب اتو مو انزو 3666 با توجه به نوع مو: انواع مو: با وجود تنوع در مدل های اتو مو، شما با گزینه های متنوعی

توسط HALOHEKAYATHA در 21 بهمن 1400

انتخاب اتو مو انزو 3666 با توجه به نوع مو:

انواع مو: با وجود تنوع در مدل های اتو مو، شما با گزینه های متنوعی اتو مو کراتینه انزو 3666 روبرو هستید. اما اگر به نوع موی خود توجه کنید و بر اساس آن به دنبال گزینه های اتو باشید، خواهید دید که تعداد گزینه های شما کاهش می یابد و می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. به طور کلی انواع مو به 4 دسته تقسیم می شوند. که در زیر به ارائه و توضیح هر یک می پردازیم. موهای صاف و ظریف: اگر موهای شما برهنه اما معمولی است، به اتوی مویی نیاز دارید که گرمای زیادی داشته باشد. مدل هایی با شابلون های سرامیکی ممکن است برای نوع موهای شما مناسب باشند زیرا اولاً از پیدا شدن برق در موهای شما جلوگیری می کنند و ثانیاً به موهای شما آسیب نمی رسانند. 1- موهای مجعد: اگر موهای شما مجعد و نازک است، بهتر است از اتو مویی استفاده کنید که دما را تنظیم کند. به این ترتیب می توانید دمای اتو را با توجه به حجم و ضخامت مو تنظیم کنید. این اتوها دارای قالب تیتانیوم یا تورمالین هستند که برای فر کردن موهای شما مناسب است. 2- موهای ضخیم و صاف: اگر موهای شما کمی حالت داده شده و در عین حال پرپشت هستند، نسبت به موهای نازک به حرارت بیشتری برای نازک شدن و صاف شدن نیاز دارند. اتو مو کراتینه انزو 3666 برای این نوع موها بهتر است از اتو مویی استفاده کنید که شابلون پهنی داشته باشد و قابلیت تغییر دما را نیز داشته باشد. قالب پهن به شما امکان می دهد موهای بیشتری را صاف کنید. از طرفی چون حجم موها متفاوت است می توانید با توجه به حجم موهایتان اتو مو انزو 3666 بهترین دما را انتخاب کنید. 3- موهای مجعد و پرپشت: اگر فکر می کنید موهای شما از نظر جنسیت و حالت در این دسته قرار می گیرد، به مدلی نیاز دارید که هم شابلون پهن و هم دمای بالا داشته باشد. اتوهای یونیزه برای شما مناسب هستند. این اتوها از موهای شما در برابر دمای بالا محافظت می کنند و از طرفی از خشک شدن و از دست دادن رطوبت موهای شما جلوگیری می کنند. 4- اتو مو برای پسران جوان با موهای کوتاه: هر چه اتو مویی که انتخاب می کنید ریزتر باشد، کار برای شما راحت تر خواهد بود و نتایج بهتری خواهید داشت.

کدام خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 می تواند به مو آسیب برساند؟

اصولاً چون هر نوع حرارتی به کل موها آسیب می رساند، تمام اتوهای مو که همه شرکت ها تولید می کنند به انواع موها آسیب می زند. حتی رنگ موها هم به موها آسیب می زند، بنابراین سوال بهتر این است که کدام اتو مو کمتر به مو آسیب می زند؟ این آسیب به دو عامل بستگی دارد: 1- حرارت اتو 2- نحوه رسیدن آن حرارت به مو. حداکثر دما برای اتو مو 240 درجه سانتیگراد است خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 و اگر بیشتر از این مقدار باشد میزان آسیب مو رشد زیادی خواهد داشت. البته برای حالت دادن به موها حداقل 170 درجه سانتیگراد نیاز داریم و اگر دمای اتو صاف کمتر از این مقدار باشد حالت دهی یا صاف کردن به درستی انجام نمی شود. نحوه رسیدن گرما به مو نیز کاملاً به نوع شابلون بستگی دارد. در بحث انتقال حرارت دو عامل وجود دارد، یکی مواد خود اتو مو کراتینه انزو 3666 المنت است که دستگاه را گرم می کند (محصولات پرومکس از فناوری سرامیکی برای متعادل کردن حرارت در شابلون استفاده می کنند) و دوم مواد شابلون که گرما را پخش می کند. به طور مساوی هر کجا. قبلاً در مورد انواع اتو مو صحبت کردیم و اکنون زمان آن رسیده است که به این نکته اشاره کنیم که بهترین اتو صاف برای ایجاد کمترین آسیب به مو دستگاهی اتو مو انزو 3666 است که شابلون تمام سرامیکی داشته باشد و سپس شابلون تورمالین بهترین نوع آن است. قالب. برای انتقال حرارت شابلون های صاف کننده آسیب رسان مو ( اتو موی ارزان قیمت ) هیچ کدام از این ها را ندارند و شابلون های آن ها از آلومینیوم و بدون پوشش محافظ ساخته شده و باعث انتقال سریع و نامتعادل حرارت به مو می شود.

برخی از خصوصیات کلی در مورداتو مو انزو 3666

1- دکمه یا پیچ تنظیم دما این ویژگی فقط در مدل های جدیدتر اتو مو دیده می شود و به کاربر این امکان را می دهد که دمای اتو را مطابق میل خود تنظیم کند. این عملکرد برای افرادی مناسب است که موهای حساسی دارند و حرارت بالای اتوی صاف به موهایشان آسیب می رساند. بنابراین اگر شما هم موهای حساسی دارید یا می خواهید حرارت کمتری به موهایتان بدهید، این اتو موها برای شما مناسب تر هستند. 2- اندازه اتو و عرض صفحات آن اتو مو در دو سایز تولید می شود. فنجان های آهنی تخت و فنجان های آهنی باریک. اگر موهای بلندی دارید و می‌خواهید با سریع‌ترین و آسان‌ترین اتو مو کراتینه انزو 3666 روش به موهایی زیبا و صاف برسید، اتو مو با صفحات پهن برای شما مناسب است. اما اگر موهایتان کوتاه است یا می خواهید موهایتان را با اتوی صاف حالت دهید، به سراغ اتوی موی تخت بروید. لطفا توجه داشته باشید که اتوهایی با صفحات پهن نیستند
آخرین مطالب