بررسی دلایل قطعی و کامل تهیه شیشه شیر اونت

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از وی

توسط HALOHEKAYATHA در 31 خرداد 1400

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

حتما در زمان خرید شیشه شیر متوجه شده اید که طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود است که می توان هر کدام را خریداری کرد، اما نداشتن اطلاعات لازم و کافی درباره شرکت سازنده و کیفیت محصول می تواند به ضرر کودک تمام شود بنابراین باید برای شیشه شیر هزینه کرد و از خرید مارک های نامعتبر خودداری به عمل آورد.

شیشه شیر اونت در بازار بسیار نام آشناست و در مقابل قیمتی که برای آن مشخص شده است، کیفیت بالایی را به خریدار عرضه می کند که می تواند بهترین انتخاب را به دنبال داشته باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری راجع به شیشه شیر اونت کسب خواهید کرد.

 

دلایل خرید شیشه شیر اونت

شیشه شیر اونت در همه جا خریداران خاص خود را دارد که دلیل فروش بالای آن، می تواند کیفیت مواد به کار رفته در ترکیب شیشه شیر باشد. علاوه براین دلایل متعدد دیگری نیز می تواند به خرید این محصول منجر شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  • شيشه شير كودك با خاصيت ضد نفخ برند اونت به این صورت که کودک در زمان مک زدن هوا را به داخل دهان خود نمی کشد و مطابق با طراحی شیشه شیر این هوا به انتهای شیشه باز می گردد.
  • یک فرم ایده آل دارد و به راحتی در دست قرار می گیرد. حتی اگر قصد دارید، آن را به دست نوزاد و کودک خود بدهید این کار را با خیال راحت انجام دهید زیرا فرم ارگونومیک آن سبب می شود، کودک به راحتی آن را در دست خود بگیرد.
  • وقتی که سر شیشه شیر درون دهان کودک جای می گیرد، بسیار شبیه به  سینه ماد است و این سبب می شود که بتوان از هر دو روش تغذیه استفاده کرد.
  • در برابر گرما و حرارت دوام بالایی دارد و همچنین قابلیت قرار گرفتن در فریزر را نیز دارد.
  • استریل کردن و نمیز نگه داشتن آن بسیار راحت است.
  • از مواد مضر در ساخت آن استفاده نشده است.

 

ارتباط میان نفخ و شیشه شیر

نوزادان در زمان تولد و تا چند ماه بعد از آن، نفخ و کولیک دارند که عواملی چون رفتن هوا به داخل دهان کودک و دستگاه گوارش او در زمان شیر خوردن، سبب می شود که این نفخ بیشتر شود. والدین راه های پر هزینه ای را برای درمان کودک خود انجام می دهند.

یکی از دلایلی که سبب نفخ می شود، استفاده از شیشه شیرهای غیراستاندارد است که در زمان تغذیه کودک با آن، هوا به داخل دهان او می رود و نفخ تشدید می شود. شیشه شیر اونت با طراحی ضد نفخ خود، هوا را به داخل شیشه باز می گرداند و مانع از بی قراری کودک می شود.

 

 

 

آخرین مطالب