انواع لپ تاپ های سری اچ پیHP

اگر به دنبال یافتن یک لپ تاپ خوب و مناسب کار و فعالیت های روزانه خود هستید. لپ تاپ های سری اچ پی می توانند بهت

توسط HALOHEKAYATHA در 17 آذر 1400

اگر به دنبال یافتن یک لپ تاپ خوب و مناسب کار و فعالیت های روزانه خود هستید. لپ تاپ های سری اچ پی می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. لپ تاپ های سری اچ پی انتخاب های زیادی برای شما از نظر پردازنده، نمایشگر، حافظه، عمر باطری و گزینه های دیگر فراهم می کنند.

 

انواع لپ تاپ های سری شرکت اچ پی

پیدا کردن بهترین لپ تاپ سری اچ پیHP برای نیازهای شما می تواند یک چالش جدی باشد. اگر دانشجو هستید، احتمالا لپ تاپ مورد استفاده شما برای کار، انجام پروژه های تحقیقاتی و شاید دانشگاه باشد. با این حال شما با انتخاب های زیادی برای نمایشگر، پردازنده ها، حافظه، ذخیره سازی، عمر باتری و بسیاری از گزینه های دیگر روبرو هستید. شاید بخواهید تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین لپ‌تاپ را با توجه به سبک زندگی و بودجه خود پیدا کنید. با این وجود چطور می شود یک لپ تاپ انتخاب کرد؟ با این راهنمای خرید لپ تاپ شروع کنید تا بهترین لپ تاپ های سری اچ پی را که با نیازها و بودجه شما هم خوانی دارند، بررسی کنید.

قبل از شروع به جستجو، از خود بپرسید "چه نوع لپ تاپی برای من مناسب است؟" آیا به لپ تاپ سبک تری نیاز دارید که بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید؟ یا آیا مدلی بزرگتر با صفحه نمایش بزرگتر می خواهید که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دسکتاپ اداری شما داشته باشد؟ آیا می خواهید چندین برنامه سنگین را همزمان روی لپ تاپ خود اجرا کنید؟

 

لپ تاپ اچ پی سری اسپکتر Spectre

 

اگر به دنبال بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های اچ پی هستید، با دستگاه جدید مورد علاقه خود آشنا شوید. لپ تاپ های سری اچ پی اسپکتر استوک spectre سیستم خارق العاده ای را در یک پک 67/0 اینچی باریک به اندازه یک گوشی هوشمند با وزن کمتر از 3 پوند جای داده است. با این حال، این دستگاه به شدت نازک دارای پردازنده 2 ترابایتی، یک صفحه‌کلید با اندازه بزرگ که برای تایپ کردن بسیار راحت است، و یک صفحه‌نمایش لبه به لبه k4 است. این دستگاه بدون شک بهترین صفحه نمایش لپ تاپ های سری اچ پیHP  را ارائه می دهد. اندازه و سبکی لپ تاپ به گونه ای است که به راحتی در کوله پشتی جا می شود و به راحتی قابل حمل است.

 

 

لپ تاپ اچ پی سری الیت بوک Elitebook

لپ تاپ اچ پی سری الیت بوک Elitebook بهترین لپ‌تاپ‌ها برای سفر هستند. این سری لپ تاپ ها سبک وزن، قابل حمل، بادوام، ایمن و داری عمر باتری طولانی هستند..

این لپ‌تاپ ممتاز، فوق‌العاده سبک و در عین حال پرقدرت تنها 18/2 پوند وزن دارد، 63/0 اینچ ارتفاع دارد و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد که به 5/24 ساعت می رسد. این دستگاه که با منیزیم سبک وزن و در عین حال بادوام ساخته شده است، دارای پوشش آبی سنجاقکی کمانی خیره کننده و برش الماس است.

این نوع از لپ تاپ های اچ پی سری الیت بوک elitebook HP ویژگی‌های امنیتی خاصی را ارائه می‌کنند که دستگاه را در برابر تهدیدات حمله به مرورگر محافظت می کنند. به عنوان مثال،HP Sure Sense  به دفاع در برابر حملات سفت‌افزار و بدافزار کمک می‌کند، در حالی که HP Sure View Reflect  صفحه‌نمایش شما را تاریک و ناخوانا نشان می‌دهد.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی یورتک

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن