آیا بازی فری فایر خوب است؟

فری فایر یک بازی تیراندازی و بقا است که فقط در نسخه موبایل وجود دارد و قابل راه اندازی است. مدت زمان هر بازی 1

توسط HALOHEKAYATHA در 1 خرداد 1401

فری فایر یک بازی تیراندازی و بقا است که فقط در نسخه موبایل وجود دارد و قابل راه اندازی است. مدت زمان هر بازی 10 دقیقه است. در هر بازی شما در جزیره ای دور افتاده هستید تا با 49 بازیکن دیگر روبرو شوید و بجنگید و زنده بمانید. بازیکنان در انتخاب نقطه شروع خود با چتر خود آزادند، بنابراین در هر کجا که فرود می آیند، این نقطه نقطه شروع آنها است و باید هدف بقای خود را دنبال کنند.

 می توانید از وسایل نقلیه برای جستجوی منطقه استفاده کنید، در طبیعت پنهان شوید یا با قرار گرفتن در زیر چمن یا ترک ها نامرئی شوید. به خاطر داشته باشید که در این بازی شما کارهای زیادی مانند کمین، حمله، دزدی و کشتن را انجام می دهید، اما این کار را فقط برای یک هدف انجام می دهید و آن زنده ماندن و تکمیل کار است. قسمت اخبار سایت بازی diamond land را دنبال کنید.

فری فایر

گارنا فری فایر یکی دیگر از بازی‌های سبک مبارزه‌ای است که با Street Fighter V در ماه جولای شروع شد و شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران Ryu و Chun-Li را در خود دارد. Street Fighter V یکی از جدیدترین بازی های سبک مبارزه ای از برند معروف Garena است که در گذشته با آن کار کرده است. از جمله این برندها می توان به انیمه ژاپنی Attack on Titan و حتی ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

خرید کارت vip فری فایر از دیاموند لند

هنگامی که گارنا فری فایر ماه آینده راه اندازی شد، بازیکنان می توانند شکوه نبرد را با ریو و چون لی تجربه کنند. در کنار این دو شخصیت نمادین، محتوای انحصاری از همکاری‌های فری فایر و Street Fighter و همچنین تجربیات محدودی از رویدادها و فعالیت‌های کاملاً جدید وجود دارد. علاوه بر این، یک بازنگری کامل در رابط کاربری انجام خواهد شد و تعداد زیادی از بازیکنان از بسته قالب می توانند دست در دست هم کار کنند.

سازندگان بازی در این مورد چه می گویند؟

هارولد تئو، تهیه کننده براول استارز، درباره مبارزات خیابانی می گوید: «Street Fighter در حال متحول کردن بازی های ویدیویی و سبک نبرد است. بسیاری از ما با او بزرگ شدیم و شخصیت های برجسته ای مانند ریو و چون لی را بازی کردیم. او اضافه کرد: آوردن بخشی از Street Fighter به Free Fire و استقبال از ریو و چون لی در برمودا چیزی است که بازیکنان ما از آن لذت خواهند برد.

فری فایر به تازگی جدیدترین Elite Pass خود را به نام Evil Enchanted منتشر کرده است که شامل مضامین افسانه ای و اجراهای جدید یادآور داستان کلاسیک سیندرلا است. با شخصیت‌های جدید EP و داستانی جذاب، بازماندگان تا زمان انتشار Street Fighter V در ماه جولای منتظر آن هستند.

چگونه می توانم به این بازی دسترسی داشته باشم؟

گارنا فری فایر، یک بازی در سبک مبارزه ای، برای دانلود از اپ استور و گوگل پلی در دسترس است. این یک بازی رایگان و یک نبرد سلطنتی با خریدهای درون برنامه ای است. برای اطلاعات بیشتر در مورد Street Fighter V، می توانید پیش نمایش رسمی آن را مشاهده کنید تا در مورد بازی و رویداد جدید آن بیشتر بدانید. امیدواریم از این مقاله موجو ایران لذت ببرید.

بهترین سایت خرید جم فری فایر ارزان

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن