هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی

قبل از انجام هرگونه فعالیت بدنی سخت ، گرم كردن بدن مهم است. به همان هزینه ترجمه روشی که قبل از دویدن یا زدن سالن ورزشی به کشش می پردازیم ، می تواند به گرم شدن ذهن قبل از شروع کار نیز کمک کند.

میزان تمرکز و هوشیاری ما می تواند در طول روز متفاوت باشد. تمرینات چابکی ذهنی می توانند به هماهنگی ذهن با وظیفه انجام شده ، تمرکز حواس و بهبود اطمینان از دریافت هر کاری توجه کنند. همه آنها در مورد هوشیاری مغز هستند.

چرا هر روز را با این پنج تمرین چابکی ذهنی شروع نمی کنید و بعد از چند هفته تأثیر آن را در کار ترجمه حرفه ای خود ارزیابی نمی کنید ؟

لباس بپوش
لباس پوشیدن کاری است که بیشتر ما روزانه انجام می دهیم ، اما سعی کنید این کار را با چشمان گیسوی خبر بسته انجام دهید و ناگهان روند کار یک تجربه کاملاً جدید است. نشستن را شروع کنید تا زمانی که در هنگام انجام کار روی زمین افتادن تسلط پیدا کرده اید ، سپس برای یک چالش بیشتر آن را به صورت ایستاده امتحان کنید.

لباس پوشیدن بدون اینکه ببینید چه کاری انجام می دهید به این معنی است که ذهن شما در نقشه برداری ذهنی و افزایش تعامل طرف چپ و راست مغز شما با اضافه کاری کار می کند.

با کلمات بازی کنید
تکمیل جدول کلمات متقاطع هنگام نوشیدن فنجان چای صبحگاهی می تواند باعث شلیک آن نورون ها شود و اطمینان حاصل کند که مغز شما قبل از شروع کار کاملاً درگیر شده است. اگر جدول کلمات متقاطع مورد علاقه شما نیستند ، سودوکو ، معماها یا حتی خواندن چالش برانگیز را امتحان کنید – همه اینها به تقویت مغز شما کمک می کند و شما را برای یک کار صبحانه متمرکز آماده می کند.

راه رفتن
نشان داده شده است که هر روز دو مایل راه رفتن می تواند خطر ابتلا به زوال عقل را تا 60٪ کاهش دهد. دانشمندان بر این باورند که پیاده روی در این نوع مسافت ها باعث می شود مغز ما فاکتورهای رشد را آزاد کند ، که در اصل اجازه می دهد اتصالات بین سلول ها به راحتی انجام شود. ایده این است که ، به عنوان حیوانات ، وقتی نیاز به یافتن منبع جدیدی از غذا یا فرار از یک شکارچی داریم ، مسافت بیشتری ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت را طی می کنیم. بنابراین مغز آماده می شود تا با شرایط جدید و داده های جدیدی که باید دریافت کند کنار بیاید ، حتی وقتی که این ورزش مواد مغذی و اکسیژن اضافی را برای آن فراهم می کند.

چیزی را حفظ کنید
عضلات حافظه خود را منعطف کنید تا مغز شما در شرایط عالی باشد. حفظ چیزها به تنظیم دقیق ذهن و اطمینان از ادامه عملکرد آن در بهترین حالت کمک می کند. این همچنین راهی برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و خانواده خود با دانش ذخیره شده در ذهن شماست!

کار جدیدی انجام دهید
این که آیا یادگیری زبان جدیدی است ، تمرین یک رقص جدید یا ساده چرخاندن روال روی سر ، گوگل مترجم آنلاین ذهن خود را با اجتناب از تکرار کسل کننده تحریک کنید. ذهن چابک ذهنی ، ذهنی است که احساسات جدیدی را تجربه می کند و مفاهیم جدید را به طور منظم در نظر می گیرد. خلاقیت و آزادی در اینجا مهم هستند – پیش بینی پذیری خندق و پذیرفتن تجربیات جدید برای اینکه ذهن خود را تا حد امکان هوشیار نگه دارید.

افکار نهایی
روش های بی شماری دیگر برای بهبود چابکی ذهنی شما وجود دارد ، از داشتن یک روزنامه به کار با برنامه های چابکی ذهنی. انجام این کار نه تنها می تواند کیفیت کار و چگونگی مقابله با آن را بهبود ببخشد بلکه می تواند واقعاً سرگرم کننده باشد. طیف وسیعی از تمرینات چابکی ذهنی را مخلوط کرده و مطابقت دهید تا از این روند نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید که از هر تجربه جدید به طور کامل لذت می برید ذهن آگاهی برای چابکی ذهنی نیز عالی است ، بنابراین نزدیک بر احساس و احساسات آنچه برای سود بیشتر انجام می دهید تمرکز کنید.

فعالیت های چابکی ذهنی را ترجیح می دهید؟ هر چند وقت یکبار آنها را انجام می دهید و در نتیجه چه مزایایی را در کار خود یا سایر زمینه های زندگی خود دیده اید؟ با گذاشتن نظر در زیر ، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.