نمایندگی تعمیرات فکر هوم خانه تعمیر لوازم خانگی فکر Fakir

لباس‌شویی ما مشگل داشت هر کجا زنگ میزدیم خیلی دیر تکنسین می اومد یا هماهنگ نمی کردن ، اما شما خیلی دقیق به من

توسط HALOHEKAYATHA در 24 شهریور 1401
لباس‌شویی ما مشگل داشت هر کجا زنگ میزدیم خیلی دیر تکنسین می اومد یا هماهنگ نمی کردن ، اما شما خیلی دقیق به من تایم دادین. گارانتی سرویس ها ما 60 روزه می باشد و در صورتی که قسمت تعمیر شده در این مدت دوباره خراب شود به رخ رایگان تعمیر می شود. شما عزیزان جهت هرگونه ای پی سرویس انتقاد و سفارش می توانید از نحوه شماره تماس پایین با ما در رابطه باشید. هزینه‌های تیتر شده تنها به جهت اجرت انجام كاره و هزینه قطعات مصرفی به صورتحساب طولانی تر می‌شه. یک عدد از دیگر ویژگی های پارسان سیستم سرعت بالا در کنار دقت حین انجام عمل می باشد .
  • شما عزیزان جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از روش شماره تماس زیر حیاتی ما در رابطه باشید.
  • برندهای مختلفی از اتومبیل لباسشویی موجود هستند که تعمیر هر کدام نیاز به تخصص ضروری و آشنایی قطعات آن ها دارد.
  • این کار موجب صرفه جویی در زمانه و هزینه شما شده و مقرون به صرفه خیس است.
  • جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی همین مرکز مبادرت نمایید.
تکنسین اصلی شما تماس گرفته و دوران حضور در محل را حساس شما هماهنگ می‌کند. کارشناسان هزینه تعمیر را به شما اعلام و زمانه حضور را اهمیت شما هماهنگ میکند. دستگاه شما به وسیله کارشناس تماشا و نقص‌ و هزینه سرویس ها به شما اعلام می گردد. پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین روزگار به منظور هماهنگی حیاتی شما تماس خواهند گرفت. سرویس ها همین وب سایت، حسب گزینه مهم مجوزهای ضروری از مراجع اساسی می‌باشند. کلاس آنلاین آموزش تعمیرات اثاثیه خانگی طبق دارای میزان مرغوب بودن کلاس حضوری همین دوره می باشد و کارآموزان دوره مجازی که مجال کمپانی در کلاس های حضوری را ندارند هم با به عبارتی میزان مرغوب بودن تدریس ها را فرا می گیرند. با کمپانی در کلاس آنلاین آموزش تعمیرات اسباب و اثاث خانگی، معلم و سوله را اهمیت نیز در خانه خویش در اختیار دارید و می توانید مهارتی که درصدد یادگیری آن می باشید را در خانه بیاموزید. در راستای هدف ها این سازمان، کلاس های آموزش تعمیرات اسباب خانگی، سبب می شود تعداد زیادی از اشخاص بی کار در جامعه، به ویژه جوانان دارای پتانسیل رشد بالا، کسب مهارت کنند. اهمیت شرکت در این دوره آموزشی مهارت های فنی مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را به شما تدریس داده و در پایان عصر هم گواهی رسمی و بین المللی فنی و فن ای به شما اعطا می گردد. شما به عنوان یک تعمیرکار اثاثیه خانگی بایستی بتوانید انواع برندهای داخلی و خارجی اثاثیه خانگی از قبیل سامسونگ، ال جی، دوو، بوش، اسنوا، پارس خزر و غیره را عیب یابی و تعمیر نمایید. از طریق تعامل و برقراری رابطه اساسی فروشگاه های اسباب خانگی یا این که مغازه های تجهیزات و اسباب برقی و چاپ کارت ویزیت و تراکت از آنها بخواهید که شما را به جهت تعمیر اثاثیه خانگی به مشتریان معرفی کنند. در وبسایت های سرویس ها دهی که امروزه تعدادشان رو به ارتقاء است مانند استاد کار، آچاره و غیره به عنوان تعمیرکار انواع اثاثیه خانگی ثبت نام و همکاری داشته باشید. در وب وب سایت هایی مثل شیپور و دیوار یا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام تبلیغ کرده و از این روش به جذب مشتری بپردازید. ماشین ظرفشویی، لباسشویی و اکثری وسایل دیگر به شلنگ هایی به جهت جریان آب نیاز دارند و درصورتیکه نشتی یا این که گرهی صورت دهد ضروری میباشد همین شلنگ ها و روزنه های مجاور باز‌نگری شوند تا قطعه ای که نیاز به تعویض یا این که آب بندی مجدد دارااست تشخیص داده شود. وقتی هواکش ها، موتورها و قطعات شبیه به صدق کار نمی کنند، غالبا صداهای طولانی تر ای ایجاد می کنند. اعتنا داشته باشید که ردوبدل هواکش یا تسمه های آن بی آلایش می باشد در حالی که موتور گران و بده بستان یا تعمیر آن طاقت فرسا تر است. من تا قبل از این کلیدی ی کمپانی دیگه فعالیت می کردم سر ماشین لباسشوییم حقیقتا اذیت شدم. دکان تعمیرآنلاین اساسی داشتن بیشترین متقاضی از سراسر کشور به جهت خرید کردن قطعات دستگاه ، شوینده مناسب ، کیسه ی جاروبرقی ، و خرید کردن انواع اسباب و اثاث جانبی ، در سرویس شما مشتریان گرامی می‌باشد. در صورتی که دستگاه معیوب اهمیت وزن و ابعاد بالایی هست و قابلیت جابجایی و حمل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، تعمیرات مرتبط حیاتی آن کلیدی به کار گیری از خدمت در محل انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید:تعمیرونصب اسباب خانگی وکولرگازی در شمال تهران

همچنین خدمات نمایندگی تعمیرات اسباب خانگی برندهای مطرح اساسی ارزان ترین بها انجام می شود. مارک فرآورده شما هرچه باشد، گارانتی داشته باشد یا خیر، ما خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شما را در منزل و محل عمل به جهت شما انجام می دهیم. در صورتی که قابلیت دسترسی به قطعات اصل وجود نداشته باشد، در شکل اجازۀ مالک دستگاه، از قطعاتی به کار گیری می گردد که سازگاری و میزان مرغوب بودن آنها در ارتفاع تجربه کاری تعمیرکار، به ثابت رسیده است. بعلاوه عملیات مرتبط اهمیت بده بستان قطعات به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که تخصص و مهارت لازم را دارا هستند.

تعمیر پیاله شویی

عیب بعدی این است که یخچال فریزر به رخ اتوماتیک دوره های خاموش و پر‌نور شدن را طی نمیکند. همین عیب عموما به استدلال خرابی ترموستات یا ایجاد برفک فراوان در فریزر شکل می دهد. سایر عیوب سردخانه به طور کامل در دوره تدریس تعمیرات اسباب خانگی بررسی خواهد شد. در سردخانه عموما اکثر خرابی مربوط به قطعات فیزیکی نظیر چراغ باطن یخچال و لاستیک به دور درب یخچال میباشد و در گزینه قطعات الکترونیکی این خرابی بخش اعظم در آیتم ترموستات و یا این که کمپرسور واقعه می افتد. دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، همین قابلیت و امکان را برای شما به ارمغان می آورد که بتوانید دستی در تعمیر گونه های لوازم داشته باشید. ولی این که بتوانید همه آن ها را بخوبی تعمیر کنید، پروسه ای زمانه بر هست برای این اساتید توصیه می کنند، به جهت ورود اثرگذار به بازار کار، حوزه کاری خویش را محدود کرده و بر روی یکسری وسیله تمرکز کنید. در اشکال اسباب خانگی خراب بودن حرفه موتور می تواند باعث بروز مشکلاتی گردد که این قطعه را می اقتدار به راحتی تعویض نموده و به تعمیر وسیله آیتم حیث پرداخت. پس نیاز می باشد تا در شکل خراب شدن هر مدل اسباب برقی در خانه در ابتدا اهمیت تعمیرکار متخصص در همین عمل تماس گرفته تا جهت تعمیر وسیله شما مبادرت نماید. اتحادیه ساخت کنندگان و تعمیرکاران وسايل الكترومكانيكی شهرستان تهران مبداء صادر کننده جواز تعمیرات گونه های دستگاه https://www.shrtco.de/HsCeSu های صنعتی خانگی می‌باشد. کلیدی کمپانی در همین زمان ضمن این‌که تعمیرات اثاثیه خانگی را از پایه یاد می گیرید از مدرکی معتبر بهره مند خواهید شد. ابزاری که در پایین تیم آموزش تعمیرات مکانیک اسباب خانگی قرار می گیرند هم عبارتند از سیستم جوشکای هواگاز، پمپ وکیوم، دست آچار بکس، دست آچار تخت و رینگی، ست پیچ گوشتی دوسو و چهارسو می باشد. عصر ها توسط اساتید چابکدست و متخصص در راستا تعمیرات لوازم خانگی ، درس دادن می شود.

معرفی جامع عصر آموزش تعمیر لوازم خانگی

تعمیر اتومبیل لباسشویی بوش در خانه تعمیر خودرو لباس‌شویی بوش نیز همانند سایر ماشین‌های لباس‌شویی هست، گاهی ممکن هست این ایراد... تعمیر پوسیدگی درب یخچال - تعمیر تو رفتگی درب ساید بای ساید در بخش اعظم یخچال فریزر ها امروزی اهمیت گذر دوران ،کهنگی یا... کلیدی توجه به حتمی بودن کارکرد دایم اسباب و اثاث خانگی شما عزیزان میتوانید در شکل بروز هرگونه ایراد در هر ساعت از شبانه روز اساسی تکمیل نمودن همین فرم بصورت آنلاین با کارشناسان ما در رابطه باشید تا حساس اعزام تکنسین سریع ترین زمان ممکن اختلال دستگاه شما را برطرف کنند. به جهت ثابت این توانمندی، کافیست پس از اتمام زمان آموزشی در امتحان نماتک کمپانی کرده و اهمیت کسب نمره قبولی مدرکی قابل استناد به جهت صنعت های و شرکتهای دریافت کنید.

قیمت موتور یخچال

تمامی کارشناسان در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته مهیا پاسخ گویی به شما می باشند. شما اهمیت همین تدریس می توانید این تخصص را به تیتر شغل اصلی یا این که شغل پاره وقت گزینش کرده و براحتی درآمد میلیونی کسب کنید. اين قطعات داراي يک عمر مفيد مصرفي مي باشند که بسته به روش به کار گیری شما ممکن است اين عمر قلیل يا زياد شود. مصرف آب لباس‌شویی در ماشین‌های اتوماتیک نسبت به سایر ماشین‌ها کمتر است. همین روز‌ها استفاده صحیح و بنیادین منابع آبی به یک عدد از مسائل اهمیت روز در سرتاسر عالم تبدیل شده است. متاسفانه چالش کم‌آبی در مرزوبوم ما نیز به یکی از از معضلات اهمیت تبدیل شده که در صورت عدم مدیریت،... متخصصان کمک سرویس همگی تاییدیه‌های واجب را به دست آوردن کرده‌اند و بدون شک توشه سنگین اسباب خانگی خراب را از دوش شما خواهندبرداشت .پس تلفن خود را بردارید وبا ماتماس بگیریدتاکمترین هذینه به جهت تعمیر لوازم شما اعلام شود . همان طور که می دانید به جهت ارتقا ارتفاع عمر تجهیزات منزلتان نیاز هست که در برهه زمانی های زمانی متفاوت آن ها خدمت کرده و در صورتی داشتن هر جور خلل برای برطرف کردن آن مبادرت شود. از مهمترین مزایای تعمیر اسباب خانگی در خانه اصلی تعمیره می توان به ارائه ضمانت ۶ ماهه تعمیرات اشاره کرد.

حضور تعمیرکار در محل یا منزل

در صورتی که نیاز به ت عویض قطعه داشته باشید، سرویسکار از قطعات اورجینال و اصل و وکیوم دار برای دستگاه شما به کارگیری خواهد کرد. دارای تماس حیاتی شماره تلفن سرویس ها رسانی آچارباز یا تصویب پیشنهاد در وبسایت یا این که اپلیکیشن، کارشناسان پشتیبانی آچار باز اصلی شما تماس خواهند گرفت. دارای اطلاع از دسته مشکل شما و بررسی میزان خرابی دستگاه، سرویسکار متناسب حساس جور ایراد پیش آمده به محل شما اعزام خواهد شد. اپلیکیشن آچاره را دانلود نمایید تا به آسانی و در چند سطح سرویس ها مورد نیاز خود اعم از تمیز کاری منزل، نظافت رویکرد پله، تعمیرات، کارواش، بده بستان روغن و لوله کشی را از آچاره دریافت کنید. کافیست تا خدمت آیتم حیث خویش را انتخاب کنید و مکان و دوران حضور کارشناس را معلوم فرمائید و سایر کارها را به آچاره بسپارید. با فکر نمودن در گزینه چگونگی خشک کردن مجدد لباس های خود به خویش استرس وارد نکنید. همیشه می توانید خشک کن ال جی خویش را حساس کمک خدمات تعمیر خشک کن ال جی تعمیر کنید. ما تعمیرات گونه های خشک کن ها را مستقل از مارک خارجی تا داخلی برای شما تعمیر می کنیم. از هنگامی که من حیاتی پشتیبانی باماتعمیرات تماس گرفتم تا هنگامی که تعمیرکار برای تعمیر اجاق گاز من اومد، مدت زمانه خیلی یه خرده ارتفاع کشید. شتاب پاسخگویی واقعا بالایی دارا هستند و کارشون تو تعمیر اجاق گاز نیز عالی بود. یکی از از محصولات اصلی کیفیت دوو، ماکروفر و سولاردام آن هست و مشتریان بسیاری را در جمهوری اسلامی ایران دارد. هر یک از همین وسایل بسته به شرایطی که از آن ها محافظت می شوند، فارغ از شک وتردید اصلی فساد و نقص مواجه می شوند. 2021 © کلیه حقوق برای تعمیرگاه مجاز اسباب و اثاث خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان محفوظ می باشد. توی یک روز تکنسین‌شون اومد و در عرض یک روز نیز خودرو لباس شویی‌ام و نیز اجاق گازم درست شد. فورا پس از ثبت درخواست همکاران ما دارای شما تماس حاصل می نمایند و پس از هماهنگی حساس شما تکنسین در سریع‌ترین روزگار ممکن به محل شما مراجعه خواهد کرد. اصلی به کار گیری از اینترنت، تشخیص کدهای اشتباه از هر روزگار دیگری راحت خیس می باشد و اکثر وسایل از مایکروویوها و گازها تا اتومبیل های ظرفشویی و لباسشویی اصلی همین کدها هستند. وقتی که وسیله ای کد اشتباه را نشان می دهد علت آن را بررسی نمایید و ببینید آیا خودتان کار کشته به تعمیر آن میباشید یا این که نه. آموزش PLC، آموزش پی ال سی S7 1200، تدریس الکتریسیته صنعتی، تدریس مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از عصر های پرطرفدار الکتریسیته صنعتی در آموزشگاه الکتریسیته گستران است. تدریس جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش هم برخی از زمان های در اکنون برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی الکتریسیته گستران است. آموزش PLC، تدریس پی ال سی S7 1200، تدریس الکتریسیته صنعتی، تدریس مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز بعضا از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی فوت و فن برق است. تعمیر یخچال فریزر اسنوا نیاز به تخصص و مهارت کافی داشته و نمی توانید به راحتی خودتان آن را در منزل انجام بدهید یا به هر تعمیرکاری اعتماد کرده و دستگاه خویش را به او بسپارید. مشکل دیگر شاید این باشد که این شغل خیلی بیشتر از این‌که خیالی باشد فیزیکی است. اما اگر به کارهای فیزیکی و بدنی عادت و عشق دارید مشکلی در همین زمینه نخواهید داشت. امروزه در کلیه منازل، چه خانواده های پرجمعیت و چه کسانی که به صورت یک یا دو نفره زندگی می کنند، انواع متمایز از لوازم خانگی اضطراری از گزاره یخچال، لباسشویی، اتو و … یافت می شود و زندگی فارغ از وجود همین وسایل مشقت بار به حیث می رسد و تقریبا ناممکن خواهد بود. آی پی امداد اساسی سال ها تجربه در حوزه تعمیرات اسباب خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را به جهت شما آسان کند. ما حساس بالاترین کیفیت و کمترین قیمت سرویس ها تعمیرات اسباب و اثاث خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. به عامل آنکه همگی عمل های مرکز تعمیرات اسباب و اثاث خانگی ذیل مثل اتحادیه انجام می پذیرد، خدمات ارائه شده از کیفیت بالایی برخودار میباشد و هزینه تعمیری که اخذ می شود بر پایه نرخنامه تصویب شده اتحادیه است. در دوره آموزش تعمیرات اسباب و اثاث خانگی در کرج به آموزش عیب یابی و تعمیر دستگاه ها اصلی مارک های متعدد از پاراگراف ال جی، پاناسونیک، بوش و پارس خزر پرداخته می شود تا کارآموزان حیاتی اشکال دستگاه ها از مارک های گوناگون آشنا باشند. دارای شرکت در زمان آموزش تعمیرات اثاثیه خانگی علاوه بر یادگیری مباحث همین رشته، گواهی فنی و فن ای به نقل از این رسانه را دریافت کرده و قدم بزرگی برای آتی شغلی خویش برداشته اید و مهیا ورود به بازار کار و کسب درامد از همین فن شوید. نوسازی عصر رایگان و پشتیبانی پس از عصر از مزایای دیگر کمپانی در عصر های مجتمع فنی پارس می باشد.

چرا تعمیر اسباب خانگی خود را به کالاتعمیر بسپاریم؟

در صورتی که شما نیز یک عدد از اعضا اسباب خانگی ال جی می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر عامل در گیر نقص و نقص‌ در عملکرد گشته می‌توانید اصلی حضور در مرکز تعمیر اسباب و اثاث خانگی ال جی از خدمات ارائه شده به وسیله کارشناسان فنی همین گروه بهره‌مند گردید. لوازم خانگی در زندگی امروزی نقش مهمی دارند و منجر سرعت بخش اعظم در انجام کارها می شوند. تصور اینکه فریزر خراب شود یا این که لباس‌شویی و ظرفشویی فعالیت نکنند مضاعف کیفر آور و ناراحت کننده است. سوای شک وتردید در رخ خراب شدن اسباب و اثاث خانگی تعمیر آن ها اولین اقدامی هست که به شتاب شکل می گیرد. بنابراین می بایست بدانید که به برهان حساسیت بالای طراحی خودرو لباسشویی توربو، اختلال آن بایستی به وسیله تعمیرکار اتومبیل لباس‌شویی توربو از بین بردن شود. آی پی یاری به عنوان نمایندگی تعمیر خودرو لباسشویی یوروپلاس به ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص مجموعه می پردازد. شما می توانید برای تعمیرات خودرو لباسشویی یوروپلاس خویش در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران از آی پی یاری امداد بگیرید. قیمت هایی که در این نمایندگی تعمیرات فکر به جهت تعمیرات اعلام می شود تماما منصفانه می باشند و اصلی قیمت گیری از یک سری مرکز این اطمینان در شما به وجود می آید که این مرکز را به جهت تعمیر اثاثیه خانگی فکر خود تعیین کنید. مشاوران ما بها حدودی برای تعمیر و تعویض قطعات فکر را اعلام می نمایند تا تصمیم بگیرید تعمیر را به کدام نمایندگی بسپارید. به عامل بازار کار لطف که تعمیرکاران اسباب خانگی دارا‌هستند همچنین افزایش استدعا برای تعمیرات اسباب خانگی مرکز ها بسیاری اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات اسباب و اثاث خانگی در تهران و سایر شهرستان ها پرداخته اند. اما یک آموزشگاه تعمیرات اثاثیه خانگی رشته ای خصوصیت هایی داراست که می بایست به آن اعتنا داشته باشید. مجهز بودن کلاس به انواع اسباب خانگی از اساسی ترین موضوعاتی میباشد که باید به آن توجه داشته باشید. بهره مندی از اساتید حیاتی تجربه ، سرفصل های کامل و جامع، پشتیبانی مناسب، قابلیت تمرین و کار عملی بعضی از دیگر عامل ها اهمیت در روزگار گزینش آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی است. در آموزشگاه فوت‌و‌فن الکتریسیته صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی به رخ عملی و در کلاسی مجهز به شما یاد دیتا می شود. اساسی کمپانی در این زمان می توانید تعمیرات اسباب و اثاث خانگی سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، اسنوا و دیگر برندها را به راحتی انجام دهید. تعمیرکاران متخصص ما در پرسرعت ترین دوران ممکن در محل و خانه شما حاضر می گردند و تعمیر وسیله آیتم حیث شما را انجام می‌دهند. اس پی ملازم اهمیت سال ها تجربه و ارائه خدمات در زمینه تعمیرات اسباب خانگی بر آن میباشد تا حساس ارائه مشاوره و حضور در محل آسایش و راحتی را به جهت شما به ارمغان آورد. شما می توانید اساسی ارائه خواهش و یا تماس اهمیت کارشناسان ما خلل دستگاه خود را مطرح نمایید. مجموعه تعمیر 24 به جهت ارائه سرویس ها در زمینه نصب، سرویس، نگهداری و تعمیرات اسباب و اثاث خانگی از سال 1383 آغاز به کار نمود. وسایل الکترونیکی حرارتی به جهت عملکرد مد نظرشان متعلق به یک المنت یا برگه گرم کننده می باشند و سوای آن کارایی نخواهند داشت. اثاثیه الکترونیکی گردان, کلیه از یک یا یکسری نصیب تشکیل شده اند که با گردش متوالی, یا انرژی اضطراری به جهت فعالیت بقیه قطعات را فراهم می کند و یا این که خویش آن قسمت مسئول کارایی دستگاه است. از این اثاثیه می توان به پنکه, خودرو لباس‌شویی و یا همزن برقی اشاره کرد. آموزش تعمیرات لوازم خانگیمانند اتومبیل لباسشویی، اتومبیل ظرفشویی، یخچال فریزر ساید بای ساید و فریزر، کولر گازی و اسپلیت، تلویزیون LED و LCD و جاروبرقی و مایکروویو و بقیه اسباب و اثاث خانگی می باشد. تجهیزات و لوازم خانگی منزل ی شما پس از مدتی استفاده ممکن هست به عوارض متمایز در گیر فساد و نقض فنی بشوند، در همین هنگام شما یا باید خودتان دستگاه خراب شده را تعمیر نمایید و یا این که به تعمیرگاه ها به جهت از بین بردن مشکل تولید شده مراجعه نمایید. بعضا از وسایل خانه به دلیل برخورداری از حجم و وزن قلیل امکان حمل و نقل را دارا‌هستند البته حمل و انتقال برخی از تجهیزات نظیر یخچال فریزر و فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی ، کولر گازی و… به علت وزن متعددی که دارند، شما را با خلل روبه رو خواهند کرد. سلام و ممنون از گروه آی‌پی امداد، علت آتش گرفتن یخچال فریزر چیست؟ یه کلیپ تو یوتیوب دیدم که فریزر آتیش گرفته بود و درحال حاضر میخوام دلیلشو از شما بپرسم.
آخرین مطالب