قیمت تلویزیون ال جی 55UP7750PVB

تلویزیون ال جی 55UP7750PVB - کولرگازی بانه ,قیمت کولر گازی ,کولر گازی اجنرال نام این ورزش ممکن است بسته به

توسط HALOHEKAYATHA در 17 بهمن 1401

تلویزیون ال جی 55UP7750PVB - کولرگازی بانه ,قیمت کولر گازی ,کولر گازی اجنرال

تلویزیون ال جی 55UP7750 جزو بالاردهترین تلویزیونها از سری UP77 سال 2021 این شرکت کرهای بوده که از کیفیت تصویر ۴K بهره میبرد. ال جی این سری را بر خلاف سایر تلویزیونهایش با پنل VA روانه بازار کرده است. در واقع تکنولوژی VA به منظور افزایش کیفیت و کنتراست و روشنایی تصویر به کار برده شده است. بعد از این فناوری به کیفیت تصویر ۴K میرسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده میکنید که بیشک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت خواهید برد. در این میان با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامهها توسط ۴K Upscaler میتوانید مرور فیلمهای قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت ۴K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازندهی چهار هسته ای فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن میتوانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO90 کنید.

نام این ورزش ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

lg tvاگر این ویژگی را فعال کنید ، نمی توانید حالت تصویر را به صورت دستی تنظیم کنید . فقط با پخش های دیجیتال در دسترس است. کانالهای متصل به COMPONENT IN و HDMI IN از حالت تصویر هوشمند پشتیبانی نمی کنند. حالت تصویری را که برای محیط دید ، اولویت ها و یا نوع فیلم شما مناسب است انتخاب کنید. وضوح: با افزایش کنتراست ، روشنایی و میزان وضوح تصویر ، تصویر را بهبود می بخشد. استاندارد: تصویر با کنتراست ، روشنایی و وضوح را نرمال نمایش می دهد. APS: (ذخیره خودکار برق) این حالت با استفاده از کنترل کم نور شدن ، مصرف برق را کاهش می دهد. سینما: صفحه نمایش را برای فیلم ها بهینه می کند. ورزشی/فوتبال: صفحه نمایش را برای بازی های ورزشی بهینه می کند. تصویر حرکات سریع مانند پرتاب توپ را واضح می کند. نام این ورزش ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. بازی: صفحه نمایش را برای بازی بهینه می کند.

در نیمه دوم سال 2018 ، ال جی تلویزیون های SLC را نیز معرفی کرده است. تلویزیون های دارای حرف S در انگلیس و سنگاپور به فروش می رسند. تلویزیون های دارای برچسب AUA در ایالات متحده به فروش می رسند. به هر حال ، ال جی ادعا می کند که مدل های انگلیس و ایالات متحده یکسان هستند. همچنین ، ال جی نسل بعدی تلویزیون هوش مصنوعی w / AI ThinQ® را برای تلویزیون های خود معرفی کرد. این فناوری به شما امکان می دهد دستگاه های مختلف داخل خانه را از طریق کنترل از راه دور یا استفاده از اتصال به اینترنت کنترل کنید. LG همچنین از استانداردهای پخش 4K پشتیبانی کرده است. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های کره ای ال جی تیونرهای ATSC 3.0 UHD اضافه کرده است. همچنین ، در ژاپن ، پخش ماهواره ای 4K و 8K آغاز شده است ، بنابراین LG استاندارد BS 110 را برای این منظور اضافه کرده است. ال جی همچنان موقعیت خود را در تلویزیون های OLED به عنوان یک خط تولید جداگانه با طرح شماره گذاری مدل خود ارائه می دهد.

 

اگر بهدنبال یک دوچرخه الکتریکی باشید، میدانید که یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب دوچرخه، ایمنی و موثر بودن آن است تا به اندازه اتومبیل ایمن باشد. این هفته کمپانی بوش، از مجموعه جدیدی از سیستم ترمزهای ضدقفل خود برای دوچرخههای الکتریکی این شرکت پردهبرداری کرده است. دقیقا مثل سیستم ABS در خودروها، این ترمزهای ضد قفل، موثرتر از سیستمهای ترمز سنتی عمل میکنند؛ به ویژه در شرایط آب و هوایی نامساعد. سالها از آن زمانی که انتظار داشتیم تا دائما از عینک واقعیت افزوده استفاده کنیم، گذشته است. کمپانی لوموس معتقد است که اگر روند پیشرفت این عینکها کند شده به این خاطر است که عینکهای AR مانند هر عینک دیگری، باید راحتتر در زندگی شما جا بیفتند و طراحی فعلی این عینکها بیش از حد غیراستادانه هستند. عینکهای نسل دوم لوموس، طراحی فشردهتری دارند و البته استفاده از آنها آسانتر است. اگرچه که استفاده از عینکهای AR برای کسانی که لنزهای اصلاحی دارند، سختتر است، ولی کسانی که از این عینکها استفاده میکنند، میتوانند نسخههای خود را بدون مشاهده اعوجاج تصاویر AR به عناصر نوری متصل کنند. این تکنولوژی نمایشی درعینحال در فضای باز کاملا قابل مشاهده است و روشن دیده میشود. تمام این امکانات در مجموعهای است که در ظاهر تفاوت چندانی با عینکهای معمولی ندارند. از سال گذشته که سازمان غذا و داروی آمریکا، فروش سمعکهای بدون نسخه را آزاد اعلام کرد، انتظار میرفت که سمعکهای زیادی با قیمتهایی به مراتب قابل قبولتر از قیمتهای قبلی روانه بازار شود. یکی از سمعکهای جذاب و محبوب Sony C ۱۰ Self Fitting OTC بود که قیمتش در حال حاضر هم ۱۰۰۰ دلار است. در این میان برند JLab حالا سمعکی را به بازار عرضه کرده که یک دهم این سمعک قیمت دارد. این مدل از سمعک با سیستمهای عامل اندروید و آیفون کار میکند و طراحی فوقالعاده ظریفی دارد. در عین حال شما میتوانید با کمی هزینه بیشتر، مدلی با صدای قابل تنظیم آن را سفارش دهید که البته قیمت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

در کنترل تلویزیون یک دکمه در وسط که 4طرف آن دکمه های دیگریست قرار دارد. این راه اصلی برای رفتن به منوها و کنترل چیزهای روی صفحه است. اولین کاری که باید هنگام روشن شدن تلویزیون انجام دهید این است که روی دکمه OK روی صفحه کلیک کنید (همچنین یک پیام صوتی برای انجام این کار خواهید شنید). این به طور خودکار کنترل با تلویزیون جفت می کند. سپس باید به تلویزیون بگویید که کجا هستید، از چه زبانی می خواهید استفاده کنید و منطقه زمانی که در آن هستید کجا هست. برای ایجاد راهنمای برنامه های خودکار بعداً به این داده ها نیاز دارد. “Use this TV as a Store Mode” را انتخاب نکنید. این تنظیم رنگها را بیش از حد اشباع میکند و سطوح روشنایی را به بالای صفحه میبرد و تصویر را مخدوش میکند (اما باعث میشود در فروشگاهها جذابتر به نظر برسد). همچنین در اینجا از شما پرسیده میشود که آیا میخواهید فرمانهای هدایت صوتی رباتیک را روشن نگه دارید (اکثر مردم آنها را خاموش میکنند).

U - ATSC، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک).

بیایید شماره مدل 65UQ9000PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. من در تصویر نشان دادهام که چگونه میتوانید شماره مدل تلویزیون های سری LED را توضیح دهید. L - تلویزیون LED با وضوح Full HD. P - اصلاح فنی تلویزیون (معمولاً یک ویژگی برای یک کشور یا منطقه خاص). U - ATSC، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک). واقعیت جالب: الجی مجبور بود حرف L را حذف کند، زیرا قبلاً برای نشان دادن تلویزیون LED الجی استفاده میشد. در سال 2020، طرحهای شمارهگذاری مدل برای تلویزیونهای نانوسل و QNED دستخوش تغییرات قابلتوجهی شده و نامگذاریهای خود را گسترش دادهاند. از آنجایی که الجی قصد دارد سالانه تلویزیونهای QNED و NanoCell بیشتری عرضه کند، طرح شمارهگذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهمتر در مورد مدل تلویزیون کمک میکند. نام تلویزیون های QNED از سال 2021 معرفی خواهد شد. آنها طرح شماره گذاری مشابهی با NANO خواهند داشت، اما مخفف QNED به جای NANO استفاده خواهد شد. U - نوع تیونر دیجیتال و تیونر دیجیتال و منطقه فروش مدل تلویزیون.

lg tvاز اینرو در مقایسه با سایر محصولات، با قیمت بالاتری راهی بازار میشوند. البته منظور ما این نیست که محصولات الجی بیکیفیت بوده و کیفیت ساخت مطلوبی ندارند. به هر حال LG جزو بهترین تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در دنیا به شمار میرود. این برند توانسته است بهترین و باکیفیتترین تلویزیونهای اولد را راهی بازارهای جهانی کند. در نتیجه باید بگویم که الجی نیز محصولاتی بسیار باکیفیت با طولعمر بالا تولید میکند. اما در مقایسه قیمت، محصولات برند الجی ارزانتر هستند. به نحوی که قیمت یک تلویزیون 65 اینچ LG با قیمت مدل 55 اینچ Sony تقریبا یکسان است. همانطور که گفتیم شرکتهای LG و Sony هر دو جزو تولیدکنندگان پیشتاز تلویزیون در دنیا بهشمار میروند و هرکدام از جهات مختلف ویژگیهای خاص خود را دارند. کیفیت ساخت، برنامههای کاربردی و غیره در هر دو گزینه در سطح مطلوبی قرار دارد. بنابراین مقایسه تلویزیون سونی با ال جی و انتخاب یکی از محصولات این دو شرکت برای ما سخت است.

ال جی Tv

انحنای شیک پایه، اولین چیزی است که با نگاه اول به تلویزیون 50 اینچ ال جی UP8100 توجه شما را به خودش جلب می کند. ال جی با هدف تاثیر گذاری بر بیننده و ایجاد تنوع در پایه های قدیمی، جلوه ای زیبا از پایه این تلویزیون را به نمایش گذاشته است که یک هلال فوق العاده را تشکیل داده. قاب تلویزیون نازک و سبک است اما در عین حال از استحکام بالایی برخوردار است و همین باعث شده کاربران با اطمینان خاطر بالاتری نسبت به خرید تلویزیون های ال جی اقدام کنند. قسمت جالب ماجرا زمانی است که شما از کناره ها به تلویزیون نگاه کنید؛ در این حالت تلویزیون با ضخامت بسیار کم، ظاهر زیبای خودش را به نمایش می گذارد. برای زمانی که بخواهید تلویزیون را به دیوار وصل کنید، پایه به راحتی جدا می شود و با کمک گرفتن از یک براکت یا پایه دیواری این کار امکان پذیر است.

lg tvتنها عنصر خارجی تلویزیون یک پایه بیسیم است که میتواند به هر دستگاهی متصل شود. تلویزیون 55 اینچی Displace با مشخصاتی نظیر نمایشگر OLED با وضوح 4K، پردازنده AMD و پردازنده گرافیکی NVIDIA ارائه میشود. بهگفته این شرکت، کاربران میتوانند با هر بار شارژ کامل، تا یک ماه از این دستگاه استفاده کنند. افزونبراین، باتریهای قابل تعویض این تلویزیون را میتوان بهطور جداگانه شارژ کرد. این دستگاه کاملا ماژولار طراحی شده و به کاربران این امکان را میدهد تا پنلهای 55 اینچی را برای ایجاد نمایشگرهایی با هر اندازه و شکل در کنار یکدیگر قرار دهند. ابعاد بزرگ، تنها برگ برنده این تلویزیون نیست. سری M3 نیز با فناوری بیسیم اختصاصی همراه شده که بهلطف آن امکان پخش محتوا از طریق وایفای (بدون نیاز به کابل) بر روی نمایشگر فراهم میشود. همانند فناوری استفاده شده در تلویزیون دیسپلیس، تکنولوژی Zero Connect تلویزیون جدید ال جی نیز از انعطاف بالایی برای قرارگیری بر روی سطوح مختلف برقرار است.

با وضوح خیره کننده و رنگ های زنده ارائه می دهد.

این سایت مرجع و منبع کاملی برای کسب اطلاعات از آخرین محصولات ال جی در جهان می باشد . این سایت به زبان انگلیسی است و به زودی به بزرگترین سایت ال جی در جهان تبدیل می شود . وبلاگ و مجله خبری فارسی LG WORLD برای عشاقان و کاربران عزیز ال جی طراحی شده است تا بتوانند آخرین اخبار دستاورد های ال جی را در جهان مطالعه کنند. با وضوح خیره کننده و رنگ های زنده ارائه می دهد. پردازشگر تصویر پیشرفته، رنگ را برای تصاویر غنی تر و طبیعی تر تنظیم می کند. از زیبایی رنگ های واقعی طبیعت بر روی صفحه تلویزیون خود لذت ببرید. تعاریف ذکر شده در این مطلب بر اساس مدل های قبلی ال جی بوده و تصاویر شبیه سازی شده اند. چهار پردازنده سریع و دقیق نویز را حذف کرده و رنگ و کنتراست پویاتری ایجاد می کنند. تصاویر با رزولوشن پایین مقیاس بندی میشوند و تصاویر واضح تر و بهتر تولید میشوند. HDR فعال هر صحنه را بهینه می کند، جزئیات ظریف و رنگ غنی را ارائه می دهد. فرمت چند HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با فناوری تنظیم پویای صحنه به صحنه ی الجی، به شما امکان میدهد از هر محتوای ویدیویی با کیفیت شگفتانگیز HDR لذت ببرید. شما از صدای غنی، بی عیب و نقص و چند بعدی لذت خواهید برد زیرا بلندگو های داخلی تلویزیون شما صدا را از همه زوایا به گوش میرسانند. با صدای Dolby در تلویزیون خود ، صدایی شفاف تر و فراگیر تر با کیفیت سینما را در خانه تجربه کنید. با اتصال USB یا هارد اکسترنال، می توانید تقریباً از هر محتوایی در تلویزیون خود لذت ببرید. از فیلم مورد علاقه خود بر روی صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر لذت ببرید.

lg tv۳۱- INFO: اطلاعات کانال مانند نام، شماره و فرکانس را نشان میدهد. ۳٫۱- نسبت ابعاد تصویر: دارای ۷ حالت است که میتوانید نسبت ابعاد تصویر دریافتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ۳٫۲- حالت تصویر: میزان نور و درخشندگی تصویر دریافتی را متناسب با نیاز خود روی یکی از ۷ حالت موجود قرار دهید. در حالت سنسور هوشمند، دستگاه شما میزان نور تصویر را متناسب با نور محیط تنظیم می کند. ۳٫۳- حالت صدا: دارای ۵ گزینه می باشد که بر اساس کاربرد میتوانید یک گزینه را انتخاب کنید. ۳٫۴- تایمر خاموشی: برای خاموش کردن دستگاه با تاخیر استفاده می شود. ۳٫۵- زبان زیرنویس: برخی از کانالهای دیجیتال قابلیت انتخاب زبان زیرنویس را دارند. با انتخاب این ویژگی در صورتی که کانال دریافتی دارای زیرنویس باشد می توانید زیرنویس مورد نظر را انتخاب کنید. ۳٫۶- زبان گفتار: برخی از کانالهای دیجیتال مانند شبکه IFILM قابلیت انتخاب نوع زبان را دارند. با استفاده از این ویژگی میتوانید زبان مورد نظر دریافتی را انتخاب کنید.

خرید Lg Tv

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مولودیمال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن