راهنمای خریدار تک محصول

این ممکن است یک راهنمای گسترده برای خرید هر چیزی از ماشین لباسشویی به یک ماشین استفاده شده باشد. این ممکن است جزئیات مربوط به مدل های قبلی یا میزان سایش و پارگی کالای مورد تجربه یا ممکن است در آینده باشد.

این موارد معمولاً بدون هزینه در وب سایت شرکت یا حتی از طریق نامه حلزون ارسال می شود. در مورد خودروی استفاده شده ، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) حتی به راهنماهای خاصی نیز احتیاج دارد که برای هر خودروی استفاده شده ایجاد شود. Rule’s Car Used Rule می گوید فروشندگان باید راهنمای خریدار را در هر خودروی مورد استفاده خود برای فروش نشان دهند و پس از فروش آن را به خریداران ارائه دهند. آنها همچنین اطلاعات اصلی در مورد آنچه باید قبل از خرید بدانند را ارائه می دهند.

2. راهنمای خریدار تحت پوشش یک داستان گردشی
افشای کامل ، من بسیاری از گردهمایی ها ، مقایسه محصولات و راهنماهای هدیه را می نویسم ، که بر اساس بازخورد خوانندگان ، به آنها امکان خرید از یک محل اعتماد را می دهد. از آنجا که خوانندگان من از قبل به من اعتماد دارند و به من اعتماد دارند ، به من اعتماد دارند تا اطلاعات دقیق و مفیدی را ارائه دهند. و از آنجا که می دانم مردم به عقیده من تکیه می کنند ، سعی می کنم همیشه صادقانه و کمک کننده باشم.

آیا شما دو نوع اصلی از راهنمای خریدار را می شناسید؟ اطلاعات بیشتر را از طریقrachelcw #contentmarketing کلیک کنید تا توییت کنید
نکاتی برای ایجاد (یا به روزرسانی) راهنمای خریدار
اگر تازه نوشتن رهنمودهای خریدار را شروع کرده اید ، ممکن است با خواندن نسخه های گردآوری ، مانند آنچه یک منبع مصرف کننده قابل اعتماد مانند گزارش های مصرف کننده یا خانه داری خوب ایجاد می کند ، شروع کنید. هنگامی که شما توصیه ای غیرمجاز و آزمایش شده از محصول را می خوانید ، می توانید از ویژگی های محصول مورد آزمایش ، چالش یا برجسته بهتر ایده بگیرید.

اگر احساس می کنید به منبع الهام بیشتری نیاز دارید ، گزارش های مصرف کننده سالانه راهنمای هضم را شامل می شود که شامل صدها محصول از سازندگان قهوه تا بالش به همراه سیستم درجه بندی است. بنابراین اکنون که می دانید به راهنمای خریدار نیاز دارید ، از کجا باید شروع کنید؟

سئو دوست شما هنگام ایجاد راهنمای خریدار است.

1. SEO دوست شماست.
در وب سایت اطلاعات مصرف کننده RaveReviews ، شما می توانید گردهمایی و توصیه هایی راجع به همه چیز ، از بهترین ویسکی ژاپنی گرفته تا بهترین تشک های تخت خواب پیدا کنید.

ویلیام کندی ، مدیر بازاریابی و مدیر خلاق در RaveReviews ، توضیح داد که این روند با یک شیرجه رفتن عمیق در بهینه سازی موتور جستجو آغاز می شود:

قبل از انتخاب محصول برای راهنمای خریداران یا رتبه بندی محصولات ، ما از داده های SEO برای انتخاب محصولاتی که مصرف کنندگان در جستجوی آن هستند ، استفاده می کنیم ، و همچنین اینکه چه نوع اطلاعاتی در مورد محصول به دنبال مصرف کنندگان است. این داده ها اساس تحقیقات آینده و همچنین ارائه تصویری از مخاطبان ممکن برای بررسی محصول را تشکیل می دهد.

بیایید برای یک لحظه پشتیبان گیری کنیم. حتی اگر شما در حال نوشتن یک راهنمای محصول واحد هستید ، احتمالاً باید برخی تحلیل های داخلی را انجام دهید تا به شما در کشف کلمات کلیدی مصرف کننده در جستجوی شما یا رقابت خود کمک کند.

2. ساختاری مداوم ایجاد کنید.
وقتی افراد راهنمای شما را می خوانند و سپس محصول شما را می خرند یا برای خدمات خود ثبت نام می کنند ، براساس وعده های شما تعهد می گیرند. و اگر آنها مشتری ها را تکرار می کنند و یا مجموعه ای از محصولات را ارائه می دهید ، می خواهید روند تحقیق را برای کاربر نهایی بدون دردسر انجام دهید.

برای کندی ، این به معنای ایجاد مقدمه قبل از رسیدن به شدت آزمایش محصول و مقایسه عملکرد با ادعای مصرف کننده است. “ساختار بررسی و رتبه بندی محصولات ما تقریباً مقدمه ای است.”

سوالات پاسخ داده شده در مقدمه ممکن است:

محصول چیست؟
چگونه استفاده می شود؟
مصرف کنندگان هنگام خرید محصول باید به دنبال چه چیزی باشند؟
کندی گفت که ممکن است “ماژول های مربوط به هر محصول یا مارک مورد بررسی (که تعدادی از آنها متفاوت است) دنبال شوند. برخی از سؤالات متداول درباره محصول یا مرتبط با محصول (جمع آوری شده از داده های SEO)؛ و چند محصول اضافی که مصرف کنندگان در جستجوی محصول اولیه هستند نیز ممکن است علاقه مند باشند ، با یک بررسی اجمالی از هر یک. ”

https://cutt.ly/iyKEH6V

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>