خرید کتاب از آمازون

آمازون امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است . یک فروشگاه اینترنتی با پشتیبانی و خدمات پس از

توسط HALOHEKAYATHA در 25 آذر 1399
آمازون امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است . یک فروشگاه اینترنتی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار عالی می باشد . یکی از از قسمت های این سایت مربوط به خرید کتاب از آمازون است . سایت آمازون حدود ۳٫۲ میلیون نسخه کتاب برای فروش دارد . خرید کتاب آمازون در فرمت های AZW و AZW3 وجود دارد . چرا که خود آمازون دارای کتاب خوانی است که این فرمت ها را پشتیبانی می کند . خرید کتاب از آمازون برای ایرانی ها به دلیل تحریم و شرایط اقتصادی تا حدودی مشکل شده است . چرا که قیمت های آمازون به دلار است و از طرفی به ایرانی ها امکان خرید PDF کتاب خارجی هم نمی دهد .
خرید و سفارش کتاب از آمازون
خرید و سفارش کتاب از آمازون

خرید کتاب آمازون از سایت ایران پیپر

تیم ایران پیپر برای رفاه حال علاقه مندان به کتاب های خارجی به خصوص محققان و پژوهشگران ایران عزیزمان ، شرایطی را فراهم آورده اند که به سادگی بتوان به تمامی کتاب های خارجی که دارای نسخه الکترونیکی هستند ، دست رسی پیدا کرد . مشکلات خرید کتاب از آمازون بیان شد ، حال فرض کنید سایتی بدون محدودیت و در سریع ترین زمان ممکن کتاب مورد نظر شما را با کمتر از ۸۰ درصد قیمت واقعی آن در اختیارتان قرار دهد . این ها از امتیازات خرید کتاب آمازون از طریق سایت ایران پیپر می باشد . سایت ایران پیپر در حدود ۶ میلیون کتاب الکترونیکی به روز شده را در اختیار دارد . حدود ۱٫۶ میلیون کتاب به صورت رایگان در اختیار شما علاقه مندان قرار گرفته است . بقیه نیز همان طور که بیان شد می توانید با تخفیف ۸۰ درصدی خریداری نمایید . همچنین اگر کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نبود ، می توانید از قسمت درخواست های آفلاین آن را سفارش دهید و نهایت ۱۲ ساعت طول خواهد کشید که لینک دانلود کتاب مورد نظر در اختیارتان قرار گیرد .

نحوه خرید کتاب از آمازون در ایران پیپر

صفحه اصلی سامانه دانلود مقاله ایران پیپر (https://iranpaper.ir) کادری را جهت جست و جو مشاهده می کنید . یکی ازسربرگ های آن “جست وجوی کتاب” می باشد . می توانید با نوشتن عنوان در کادر مورد نظر کتاب خود را بیابید . در صورت موجود بودن کتاب به صورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، در غیر این صورت ازقسمت در خواست های آفلاین می توانید کتاب موردنظرتان را سفارش دهید .

روش خرید کتاب از آمازون به صورت مستقیم و فوری

همان طور که بیان شد ، عنوان کتاب را در کادر جست و جو قرار می دهید . دقت داشته باشید می توانید از نام نویسنده یا ISBN نیز برای جست و جو استفاده کنید ، اما با وارد کردن عین عنوان نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد . هنگام وارد کردن عنوان از نوشتن ادیشن یا نام نویسنده کتاب خود داری کند . چرا که نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود . بهترین حالت برای سرچ نوشتن بخشی از عنوان کتاب مورد نظر است . البته می توانید با استفاده از کلمات کلیدی نیز کتاب با موضوع مورد نظر را جست و جو کرد.
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب از آمازون
ابتدا بخشی از عنوان را در کتاب های رایگان جست و جو کنید ، اگر کتاب مورد نظرتان یافت نشد می توانید در قسمت کشویی سایر کتاب ها را انتخاب کنید و بخشی از عنوان را در آن سرچ کنید . اگر کتاب مورد نظرتان یافت شد بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید ، هزینه آن را پرداخت کنید . از قسمت درخواست های آفلاین می توانید لینک دانلود کتاب را مشاهده و با کلیک کردن بر روی آن کتاب مورد نظرتان را دانلود کنید . البته لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود . دقت داشته باشید قبل از همه این مراحل باید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و دارای یک حساب کاربری باشید . امکان دارد برای یک کتاب نسخه های الکترونیکی بسیاری وجود داشته باشد ، شما ابتدا نسخه رایگان آن را دانلود کنید ، سپس در صورت وجود نقص می توانید نسخه orginal آن ار از سایت ایران پیپر خرید کنید . برخی از سایت ها امکان دانلود رایگان تعدادی از کتاب ها را فراهم ساخته اند ، آرشیو این سایت ها نهایتا ۱ تا ۲ میلیون کتاب را پشتبانی می کند و از طرفی نسخه به روز شده یا نسخه ORGINAL آن ها را ارائه نمی دهند . در صورتی که ایران پیپر بیش از ۶ میلیون کتاب را در آرشیو خود دارد ، ضمنا مرتبا کتاب های موجود در سایت را به روز رسانی می کنند و شما همیشه می توانید جدیدترین ادیشن ها را از سایت ایران پیپر دریافت کنید . اگر در فرآیند سفارش کتاب از آمازون مشکلی به وجود آمد می توانید از طریق گزینه تیکت در کنار هر درخواست به سالور های سایت بگویید و آن ها در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل خواهند کرد . اگر کتاب مورد نظر یافت نشد ؟

خرید کتاب های آمازونی که در سایت ایران پیپر موجود نیست

امکان دارد کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نباشد . از این رو می توانید از قسمت درخواست های آفلاین ، بر روی درخواست جدید کلیک کنید و لینک صفحه ایی که مشخصات مربوط به کتاب شما را نشان می دهد قرار دهید . تیم ایران پیپر تقاضای خرید کتاب از آمازون شما را بررسی و قیمت گزاری می کنند . پس از پرداخت در کمتر از ۱۲ ساعت لینک دانلود کتاب برای شما ارسال خواهد شد . اطمینان داشته باشید که تیم ایران پیپر به نوبت تمامی تقاضا ها را بررسی خواهند کرد ، چنان چه بیشتر از زمان تعیین شده سفارش شما طول کشید نگران نباشید ، حتما تعداد درخواست های داده شده به سایت بسیار زیاد بوده ، صبور باشید ، حتما به نوبت سفارش ها ارسال خواهد شد .
خرید کتاب از آمازون با ایران پیپر
خرید کتاب از آمازون با ایران پیپر
سایت ایران پیپر جدا از فراهم کردن امکان خرید و دانلود کتاب از آمازون و همچنین دانلود ۶ میلیون کتاب خارجی ، امکانات دیگری را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . از جمله دانلود مقاله رایگان از برخی پایگاه ها و همچنین دانلود مقاله و پایان نامه و فصل کتاب از اکثر پایگاه های داده در سراسر دنیا ، این ها خدماتی است که سایت ایران پیپر در اختیار شما بزرگواران قرار می دهد . read more
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن