جدیدترین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان صدور احکام جدید در شهریورماه خبرگزاری فارس

۳- ورشکستگی تامین اجتماعی اهمیت مصوبات غیر کارشناسانه قوانین در مجلس شورای اسلامی قطعی میباشد مسئولین میهن فکر

توسط HALOHEKAYATHA در 8 آذر 1401
۳- ورشکستگی تامین اجتماعی اهمیت مصوبات غیر کارشناسانه قوانین در مجلس شورای اسلامی قطعی میباشد مسئولین میهن فکر چاره ای نمایند و معضل در تامین اجتماعی یعنی تولید مشکلات برای کشور به این معنی که ۴۳ میلیون نفر در گیر بحران خواهند شد، مسئولین تا دیر نشده از خواب بیدار شوند و جلوی ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی را بگیرند. با اعتنا به نزدیک شدن هفته تامین اجتماعی بیانیه کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شمیرانات به جهت اهمیت منظور های بازنشستگان و مستمری بگیران جهت اخذ نتیجه اعلام می گردد و اگر درصورتی که در صورتیکه در‌صورتی‌که در صورتی‌که به منظور های بازنشستگان توجه نشود در سالروز تامین اجتماعی اعتراضات پی در پی را جهت اجرایی شدن منظور های بازنشستگان خوا‌هیم داشت. پرداخت نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان ماهانه به جهت بیمه تکمیلی یک خانواده سه یا این که چهار نفره، مبلغ پاره ای نیست. زمانی در لحاظ بگیریم که کل درآمد ماهانه یک خانواده به هفت میلیون تومان هم نمی‌رسد و وقتی به یاد بیاوریم یک بازنشسته سی سال تمام، یک سوم دستمزد ماهانه‌اش را در یک صندوق اجتماعی و فی مابین النسلی ذخیره کرده تا در زمانه پیری و از پای افتادگی به عمل آید. همان‌گونه که مستحضرید، نزدیک به یک ماه میباشد که از ارسال مصوبه ارتقا دستمزد بازنشستگان تأمین اجتماعی به هیئت دولت گذشته میباشد و همچنان همین مصوبه در انتظار تأیید نهایی و بیان است.
  • حق بیمه کارگران ساختمانی ۱۴۰۱ بر اسا حقوق و دستمزد دریافتی آن ها گزینش می‌شود و به جهت کارگران استاد عمل حق بیمه برابر مهم 1/4، کارگران نیمه ماهر 1/3 و برای کارگران عمومی 1/2 حقوق آن ها خواهد بود.
  • یک فعال صنفی بازنشستگان کارگری از ناتوانی در اخذ نسخ الکترونیک انتقاد کرد.
  • از نمایندگان مجلس می خوا‌هیم تا همین ضابطه اصلاح شود تا سازمان، به رخ ۳ جانبه گرایی اداره شود.
  • یعنی بیمه پردازان اختیاری خود فرما و بیمه پردازان اختیاری صاحبان حرف و شغل ها آزاد در سال ۹۸، باید ماهانه دست‌کم ۵۰۰ هزار تومان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند که به نظر می برسد رقم قابل توجهی به جهت بیمه پردازان غیر تحمیلی باشد.
بنابراین بیمه مکمل بـا هدف توسعه سـطـح پوشش بیمه های درمانی مبنا و پرکننده ترک های هزینـه یا این که خدمت (یا هردو) بوجود می آیند . پس بیمه های مکمل حق تعیین مصرف کننده خدمات را به طور اختیاری افزایش می دهند به این معنی که هر بیمـه شده ای که مـایـل بود حیاتی پرداخت هزینه اکثر از خدمـات بیشتری استفاده می کند. در عالم بیمه های مکمل علاوه بر این که هزینه های پزشکی را پـوشش می دهند، ضررهای درآمـدی ناشـی از بیمـاری، حوادث، هزینه مهاجرت ها،هزینه اقامت که بـه حوادث ناشی از بیماری دارای ربط میباشد را پوشش میدهند. اگهی مجمع عمومی معمولی نوبت دوم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهر... اگهی مجمع عمومی عادی نوبت دوم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شه... منزلت «تامین اجتماعی» در برنامه هفتم توسعه/ کارگران و بازنشستگان را دخالت دهید... مستمری بگیران اصلی استفاده از راهنمای چهره یی زیر می توانند اصلی مراجعه به سامانه تامین اجتماعی، فیش حقوقی خویش را بازدید و اخذ نمایند. کارکنان پیمانی که به استخدام رسمی پذیرفته می شوند ، می توانند در شکل تمایل همچنان مشترک سازمان تامین اجتماعی باقی بمانند ، در غیر این شکل پس از استخدام قانونی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری خواهند شد . به گزارش پایگاه خبری تصویر زندگی، واریز حقوق و دستمزد شهریور ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی طبق اساسی مصوبه جدید افزایش مستمری‌ها، فردا خاتمه می‌یابد. از درحال حاضر به آن‌گاه نوبت تسویه ۵ ماه مابه التفاوت ارتقا دستمزد بازنشستگان است. یک عدد از خدماتی که در هفته‌های اخیر به لحاظ می رسد از لیست پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کارگری بیرون شده، سرویس ها چشم‌پزشکی‌ست؛ بخش اعظمی از مرکزها دیده طبی خصوصی حداقل در محدوده‌ی تهران و کرج داعیه می نمایند دیگر با بیمه آتیه سازان محافظ قرارداد ندارند و بازنشستگان مجبورند هزینه‌ها را از جیب بپردازند. در مصوبه جدید، حقوق و دستمزد بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر از ۱۰ درصد به ۳۸ % ارتقا یافت.

جزئیات قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی/ پوشش هزینه‌های کرونا تا ۴۰ میلیون

در جلسه پیرامون مستمر شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان بوسیله دولت برای ارائه به مجلس شورای اسلامی صحبت شد که اهمیت پیگیری های کانون خوب جلساتی با مدیر برنامه و دارایی جهت ارائه به دولت اقدام شد در این جلسه پیرامون اجرای همسان سازی حقوق و دستمزد سال 1400 کلام و نحوه اجرای آن به جهت هیئت مدیره و بازرسین توضیح داده شد. مطابق تصمیم هیئت مدیره در این جلسه مقرر گردید کلاسهای آموزشی به جهت بالا بردن مرحله مهارت هیئت مدیره و بازرسین بوسیله کانون استان تهران رخ بگیرد که طرز تدریس و کلاسها بعداً رسماً اعلام خواهد شد. در همین جلسه کماکان از افرادی که از کانونها انتقاد دارا هستند دعوا و تبادل حیث گردید و قرار شد در تارنما ها پاسخ اینگونه افراد بوسیله کانونها دیتا شود. در همین جلسه پیرامون خدمات دهی خوبتر به بازنشستگان توسط کانونها و پیگیری های مرهون های 5 میلیونی به بازنشستگان که به زودی شرایط و طریق توزیع و تصویب نام مدیون مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد صحبت شد و بر وحدت و اتحاد و همدلی برای از بین بردن مشکلات بازنشستگان تاکید گردید. مدیر کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت که صرفا یکی از از شرکت های بیمه بازرگانی به جهت پوشش بیمه معالجه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پا پیش گذاشت. طبق لایحه دولت، حقوق مشمولین جزء (۲) بند (الف) تبصره (۱۳) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل مملکت شامل بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرائی، ‌مبلغ خیر میلیون (۹.۰۰۰.۰۰۰) ریال ارتقا می‌یابد. دسته‌بندی نشده علاوه بر یاری هزینه سرویس ها درمانی، پرداخت حقوق بازنشستگی، مقرری بیمه بیکاری، یاری هزینه ازدواج و… از دیگر مزایای بیمه تأمین اجتماعی محسوب می‌شود. یک عدد از حیاتی‌ترین سرویس ها سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مقرری بیمه بیکاری است. این مقرری اختصاصی اشخاصی میباشد که از عمل خود اخراج یا به استدلال عدم نیاز نیرو تعدیل شده‌اند.با یاری بیمه بیکاری اشخاص می‌توانند با وقار خیال و سوای نگرانی از تنگ‌دستی برهه زمانی بیکاری، به دنبال یک شغل مناسب برای خود باشند. ممکن میباشد بعضی از خانم‌ها در مجموعه‌ای شاغل باشند که هنوز کارفرمای آنها به جهت ثبت‌نام نیروی کار خود در سازمان بیمه اقدامی نکرده است.

قیمت مسکن در غرب تهران +جدول

این برنامه به جهت عدم امکان اجرا برای عموم بها متعددی ندارد و اکثر به جهت اشخاص حیاتی شغل آزاد کاربرد دارد. جهت اخذ کمک پایه شخص باید التماس خود را به دفتر کار اجتماعی محل اقامت خود ارسال کند و همین برنامه را هر سال تکرار کند. نوزادانی که متولد سال ۲۰۰۵ و سال‌های آن‌گاه از آن در آلمان هستند، هنگام به دنیاآمدن شماره بیمه اخذ می کنند.

گزارش چهره‌ای | اخرین تمرین گروه ملی قبل از دیدار حیاتی انگلیس در لیوان جهانی قطر

نحوه تصویب نام بیمه تکمیلی بازنشستگی را هم در این جا برای شما بیان کردیم تا به آسانی بتوانید نسبت به انجام آن مبادرت نمایید. نیز چنین خدمات گوناگون و سقف تعهدات این بیمه در هر یک از آن ها را هم برای شما آورده ایم. بنابراین، می توانید اصلی اگاهی تام از این موارد، نسبت به به کار گیری از بیمه تکمیلی تان مبادرت کنید. به گزارش ساناپرس؛ ارتقاء نو حقوق بازنشستگان ثبت شد / واریز معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب ، دستمزد بازنشستگان مبلغ مبلغی میباشد که ماهیانه تا نقطه نهایی قدمت به اشخاصی که اهمیت ... مستمری بگیران برای آنکه هر ماه فیش حقوقی مستمری و یا این که بازنشستگی خویش را در پرتال سازمان تامین اجتماعی تماشا کنند می بایست در آغاز در وبسایت همین سازمان ثبت اسم و گذر کلمه و واژه تامین اجتماعی دریافت نمایند. پس از ثبت نام و اختصاص گذرواژه تامین اجتماعی برای خود، می توانند به راحتی فیش حقوقی خود را دریافت نمایند که در تصویر تحت یک مثال فیش حقوقی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی آورده شده است.

بهاره رهنما اهمیت عمل های زیبایی دختر 20 ساله شد/ عکس

امکان ارائه سرویس ها تازه و آیتم تقاضای بیمه‌گذاران در زمینه خدمات تشخیصی و درمانی. شـایـان ذکر هست سایر سرویس ها درمانی-پـزشکی درصورت درخواست بیمه‌گذار، قابل ارائه می‌باشد. پرداخت هزینه‌های آمبولانس و هلیکوپتر یاری برای فوریت‌های طبابت که باعث به بستری بیمه شده در بیمارستان می‌شود. جبران هزینه‌های مربوط به شیمی درمانی (اعم از سرویس ها بستری، دارو و...( و بیماری‌های خاص (دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و...).

افزایش یارانه نقدی

کاربران مهم مطالعه نوشته زیر می توانند از نحوه ثبت نام در این سامانه اطلاع پیدا کنند. شما میتوانید بیمه تامین اجتماعی و بیمه قدمت را همزمان داشته باشید تا نیز از پوشش درمانی بیمه تامین اجتماعی را به کارگیری نمایید و نیز در دوران بازنشستگی از هر دو بیمه حقوق بگیرید. مقدار اخبار استانها پرداخت مقرری بیمه بیکاری ۵۵ درصد میانگین دستمزد و حقوق و دستمزد بیمه‌شده می باشد که براساس تعداد اشخاص پایین تکفل تا ۴ نفر و هر نفر ١٠ درصد قابل افزایش است، مشروط بر آن‌که از دست‌کم حقوق و دستمزد همان سال که بوسیله شورای خوب کار تعیین می‌شود، کاهش و از ٨٠ % دستمزد بیمه‌شده عمده نباشد. بانک نخستین - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز روز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت ولی به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. 🔹 بر مبنا گفته خاندوزی، یارانه آذرماه در کل سرزمین به رخ نقدی پرداخت می گردد و صرفا یک استان به جای یارانه 300 و 400 هزار خرید بیمه تکمیلی تومانی، کوپن الکترونیک می‌گیرند و بعد از یک‌ماه برای بقیه استان‌ها هم انجام شود.... به گزارش رجانیوز، محمد اسکندری، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ حضور یافت و در خصوص مسائل مربوط به بازنشستگان این صندوق بازنشستگی توضیح داد.

مستاجران چشم انتظار تعدیل اجاره‌ها در پاییز/ کوچ مستاجران به بخش ها جنوبی تهران

این دو‌مین ماه پرداخت دستمزد این اشخاص پس از اعمال مصوبه شورای عالی کار هست و طبق اعلام پیشین سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت مابه‌التفاوت مستمری ۵ ماهه شروع سال همین نوع از بازنشستگان هم از آبان ماه شروع خواهد شد. اقلام حقوقحداقل دستمزد (بر مبنای ریال)حداقل دستمزد بازنشستگان فرهنگی در سال ۱۴۰۱در انتظار ابلاغبا بررسی‌های رخ پذیرفته در خصوص ارتقاء حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بخش دولتی و فرهنگیان میزان دستکم دستمزد این جور از عزیزان مطابق جدول فوق آیتم به جهت سال ۱۴۰۱ گزینه بازبینی قرار گرفت. براساس فرمان اداری صادر شده توسط سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حق بیمه تکمیلی معالجه از تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اصلی احتساب مالیات بر ارزش افزوده به جهت هر نفر ماهانه ۹۱ هزار تومان است.با... خبرگزاری آریا-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، حیاتی ابلاغ این‌که حواشی تولید شده پیرامون بیمه تامین اجتماعی نشان‌دهنده تنش‌هایی در ساختار مدیریتی آن می باشد که به همین بیمه به عنوان برندی خوشنام لطمه جدی وارد می نماید تاکید کرد که واجب هست مسئله لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی باتعدادی از بیمارستان‌ها به طور جدی پیگیری...

نظر شما درباره دستمزد و حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ چیست؟

ابتدا مسئولین به قول خویش کار نمایند و متناسب سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی را بصورت ۱۰۰ % عملی کنند.چراکارکنان وزارت علم ها دانشگاه و وزارت بهداشت از حقوقی سه برابر دستمزد سال ۹۸ خودشان باید برخوردار شوند اما بازنشستگان تامین اجتماعی که یک ارگان مجزاست باید از دولت طلبکار باشد و دانشگاه علم ها پزشکی و وزارت بهداشت که حقوقشان از دولت تامین می‌شود ارتقا حقوق سه برابری داشته باشند. ترو خدادستتون رو از جیب ما بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی بیارید خارج . این فعال صنفی بازنشستگان به کارایی کانون عالی انتقاد دارد؛ او معتقد است؛ در این احوال بغرنج که معیشت بازنشستگان رو به وخامت رفته، کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به تیتر نماینده خوب حدود ۴ میلیون بازنشسته، نتوانسته به مهربانی از منافع موکلان خویش دفاع کند. کانون خوب برای بازنشستگان بقیه سطح های بر ارتقا ۳۸ درصدی به اضافه‌ی مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان لحاظ داشت ولی این عملی نشد ولی نتوانستند اقدامات اثر گذار به عمل بیاورند تا رای خویش را به کرسی بنشانند و جواز اجرا بگیرند. مدیر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان قدس در انتها از سازمان تامین اجتماعی خواست دارای اختصاص دار وامدار قرض الحسنه در جهت رفاه درحال حاضر بازنشستگان و مستمری بگیارن مبادرت کند. ناصر ملک نژاد اهمیت انتقاد از این‌که سازمان تامین اجتماعی سالهاست هیچ وامی... به موجب بند ( خ ) ماده ۸۸ ضابطه برنامه ششم گسترش ، ایثارگران و فرزندان شهدا و آزادگان و جانبازان و رزمندگان اصلی دست کم دوازده ماه سوابق حضور در جبهه به جهت یک توشه از پرداخت ما به التفاوت برای پانزده سال سنوات بیمه‌ای ناشی از تغییر‌و تحول صندوق بیمه و بازنشستگی معافند. ومطابق دستورالعمل اجرایی آن پرداخت مابه التفاوت متعلقه برعهده دستگاه محل خدمت مشمولین می باشد . برای تامین هزینه های زندگی در زمان کهنسالی در مرزوبوم آلمان، به جز بیمه بازنشستگی عمومی راه های دیگری نیز وجود دارد که فرد حیاتی اعتنا به سن، درآمد، منابع مالی، وضعیت خانواده و مقدار پذیرش ریسک می تواند یک یا ترکیبی هست گزینه های موجود را گزینش کند. به جهت بهره مندی از حقوق بازنشستگی، شخص باید حداقل پنج سال سوابق داشته باشد و هزینه بیمه را پرداخت کرده باشد.

ادعای خیره کننده ایلان ماسک / یک میلیارد عضو توییتر تا یک سال آینده

بر اساس فرمان صحن علنی مجلس، باز‌نگری همین لایحه در دومی امر امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ (بعد از بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، عمل و رفاه اجتماعی) قرار داشت. بر مبنا مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی، به جهت شاغلین کل دستگاه‌ها، چه دستگاه‌هایی که مشمول قانون سرویس ها کشوری می شوند و چه دستگاه‌هایی اطلاعات در مورد بیمه تکمیلی که مشمول نظام پرداخت هماهنگ می‌شوند، براساس ۳ هزار امتیازی که به همین دستگاه‌ها تعلق می‌گیرد، جمعاً حدود ۱ میلیون تومان (یک میلیون و پنج هزار تومان) به اساس حقوقشان افزوده می شود. علاوه بر این مسئله به جهت شاغلین حق عائله‌مندی و حق اولاد هم به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ % ارتقا پیدا می‌کند.

پاسخ ناقص بیمه‌های تکمیلی قزوین به نیاز بیمه شده‌ها ‌

قرار می باشد مسئولیت این خدمات از صندوق بازنشستگی کشوری به دستگاه‌‎های اجرایی محول شود. در گرد‌همایی هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران مهمترین التماس بازنشستگان که پرداخت دار وامدار های بخش اعظم از خزانه رفاه کارگران می باشد مطرح شد و این‌که ورشکستگی تامین اجتماعی تمام مملکت را مبتلا معضل میکند. ما نمایندگان بازنشستگان و مستمری بگیران بزرگترین استان مرز و بوم در این مجمع عمومی سالیانه دارای هم، نیز عهد میشویم دارای کل قدرت از حقوق و دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران دفاع و از این تاریخ از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و تا حصول نتیجه خواسته بحق و قانونی و منطقی بازنشستگان و مستمری بگیران که در تنگنای زندگی ماندند آن ها را امداد و حق و دستمزد قانونی آن‌ها را دنبال و عملیاتی خوا هیم کرد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن