استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک شیوه ابتدایی برای دوری از تشکیل رسوب، تخلیه بخشی از آب گردش کننده در مدار و جایگزین کردن آن حساس مقداری آب جدید است که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کمتر باشد. پس بطور حساس به مواد کمتری به جهت ایجاد همین بدنه ها احتیاج می باشد و می قدرت ضخامت همین دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همچنین ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm می‌رسد . از طرف دیگر میتوان ذیل فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که می توان از آن در آب و هوای گرم (که نصیب خشک برج مشکلی برای کارکرد نیروگاهی ساخت می کند)، به جهت افزایش دمای محیط به کارگیری کرد. جریان سیال اصلی گذر از کانال لوله های رشته رشته در تماس با هوای خشک محفظه باز خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا قابلیت داراست گاهاً در یک سامانه گشوده شکل پذیرد. رخ طراحی این مدل برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی همین دستگاه مهم مکش طبیعی متقابل آب و هوا رخ پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی اصلی کمترین ایجاد حفره (سوراخکاری) ملازم است. بازه زمانی ابعادی معمول رشته آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده در اختیار گرفتن شود و در صورت نیاز رشته از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب توسط جریان هوا به خارج منتقل شده و در صورت خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران کثیف در می آیند . در حالا حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب میگردد تا از خروج قطره آب توسط برج خنک کننده چیست هوا خودداری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را اهمیت هوایی که از میان آن حرکت می کند تماماً ادغام کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر بوسیله نیروی ثقل خود میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از فی مابین آن حرکت می کند کاملا ترکیب کرده به طوری که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خویش میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج اهمیت عبور از پکینگها و برخورد حیاتی جریان هوای تازه که از محیط بیرون بوسیله حرفه یا به صورت طبیعی وارد برج میشود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در تحت برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و بقیه واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی به جهت تهویه مطبوع ساختمان استفاده میشود. یکی از نکاتی که در بهره مندی از مزایای این نوع از سیستم ها مضاعف اهمیت است، مسئله چگونگی انتخاب برج خنک کننده هست که همواره از اصلی ترین مسائل به شمار می رود. 2. زیرا قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، بدین ترتیب افتهای ناشی از تبخیر در نصیب مرطوب کمتر یافته است و در سرانجام از مصرف آب جبرانی برای جبران تبخیر آب، بطور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت خودداری از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، مهم استعمال از کولینگ تاور ، دمای آب کمتر یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. نصب کولینگ تاور را در مسافت قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، بنا و…) انجام دهید. ابعاد فرآورده همین برجها از چوب به استیل تغییر تحول یافت و امروزه همین مدل برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از گونه جاذبه تحمیلی هستند در تراز زیرین جهت راندن هوا بداخل برج نصب شده اند .از لحاظ تئوری همین نوع برج ترجیح داده می شود ،زیرا حرفه دارای هوای خنک کننده فعالیت می نمایند و به‌این جهت نیروی کمتری را تلف می کنند . اساس کار تمام برج خنک کننده ها بر مبنای تولید سطح تماس عمده بین جریان آب گرم و هوای سرد و در سرانجام تبادل حرارتی فی مابین همین دو می باشد. در نمودار ذیل بازدید می کنید که آب برج خنک کن به چه شکل اصلی کاهش بار حرارتی دچار یخ زدگی می شود. فعالیت و وظیفه کلیدی دودکش خنک کننده ارتقاء مرحله جانبی بین آب گرم و هوای سرد هست که همین کار توسط پاشیدن قطرات ریز آب در آکنه های نوع splash یا توسط فراهم کردن سطح بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های گونه film صورت می گیرد . در نصفه دوم قرن بیستم به مرور به کار گیری از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقا یافت و اشکال متمایز از آن ها وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها استفاده میشود. حالا به جواب سوال دوم می پردازیم. در موقعیت حرفه خاموش جریان هوا مهم سرعت مضاعف ناچیز برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت پایین حرکت می کند. صحیح میباشد که همین معایب ناچیز هستند و ممکن است حتی در طول عمر اثر گذار یک کولینگ تاور به هیچ عنوان شکل ندهند اما بهتر است آن ها را بدانید. دقت به همین نکته ها کمک می نماید که در مقابل ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب حساس مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور سوای صرف انرژی، ادله قابل قبولی داشته باشیم. شکل یگانه هذلولی مانند دودکش همین مدل برجها به جریان یافتن بهتر هوا امداد می کند. همینطور اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در تراز قطرات اهمیت بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان دارد به تبادل حرارتی کمک میکند . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای به جهت دفع حرارت زاید آب مورد به کار گیری در چگالنده به جو از طریق تبادل حرارتی اهمیت هوا قطره گیر برج خنک کن است. به این ترتیب به جهت حفظ برج خنک کننده در زمستان می اقتدار از سیستم در اختیار گرفتن هوشمند برج خنک کننده دور هم‌زمان استعمال کرد تا دما در یک سلول افت نکند و همه سلول ها مهم دمای برابر باشند و یا سیستم اینورتر به صورت تک به تک کارگزاشتن شده اما مینیمم دما تعریف شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارد که آب را به صورت یکنواخت بر روی کانال مشبک نزدیک به هم میپاشد. در صورتی که در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار داراست و آب تخلیه نشود می بایست از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه استفاده کرد تا قابلیت زیر وارد شدن دما بیش از ۴۰ درجه فارنهایت را ندهد. استعمال از هیتر های فلنجی در تشت نیز از رویه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد البته بروی دمای لوله ها اندک اثر می باشد و ممکن هست دمای لوله ها ذیل آمده و دچار یخ زدگی شود. وجود همین مرحله در چرخه موتور بخار منجر افت فشار بخار خروجی میشود، اما در عوض مصرف بخار و در سرانجام مصرف سوخت را کمتر می دهد و هم زمان عملکرد سیستم را هم بالا میبرد. آن گاه آب گرم به بخش بالایی دستگاه سوق‌دهی میشود تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس به جهت بالا بردن دمای آب به کار گیری کنید ، در صورتی که دمای آب فراوان زیر رفت به جهت جلوگیری از یخ زدن آب برج خنک کن اهمیت به کار گیری از طراحی بای پس نشان داده شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی حیاتی سایز کوچک از الکتروموتورهای به دور پایین بصورت کوبل مستقیم اساسی فن به کار گیری شده که حساس کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از لحاظ بعد ها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای ریز پشتبامی برای ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی صورت که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همینطور نوعی برج خنک کننده کلیدی صورت مستطیلی مهم طول تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر هم وجود دارد. متداول ترین مدل برج خنک کن بر مبنا مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی تحمیلی تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر پایه دسته تماس هوا اصلی آب شکل میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر مبنا مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی تحمیلی تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) اهمیت دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به رخ سری میباشند. اساسی توجه به این که شاخکهای جانبی صرفا قسمت زیرین خویش را تر مینمایند، در شکل حرکت نکردن اسپرینکلر، قسمت زیادی از پکینگ خشک باقی مانده و راندمان دستگاه به شدت کاهش مییابد. برج خنک کن معمولا به سه رخ فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. همین موضوع بخصوص در سرزمین کم آبی زیرا جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بحران جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه اهمیت ایجاد مرحله تماس بین آب و هوا باعث خنک شدن آب گرم میشود به عبارت دیگر می توان گفت گرمای آب را به بیرون از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. به این ترتیب تشت خشک بوده قابلیت یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در درون و محل قیمت رشته برج خنک کننده گرم قرار دارد. برای نگهداری برج خنک کننده در زمستان در موقعیت معمولی فارغ از تانک کمی از آب همیشه درون تشت و لوله ها باقی می ماند که آن گاه از خاموش شدن برج خنک کننده دچار انجماد و یخ زدگی می شود. 6. برای نگهداری از برج خنک کننده در زمستان می اقتدار از تشت خشک در برج خنک کن به کارگیری کرد به این مضمون‌ که اصلی قراردادن تانک ذخیره به جهت آب برج خنک کننده می اقتدار تمام آب کولینگ تاور را حیاتی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین جور که کمترین میزان صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار باز است. دارای مقایسه تام ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، مشخص و معلوم میگردد که عملاَ کدام کولینگ تاور بهتر میباشد! همینطور همین پایهها جهت داشتن مقاومت واجب در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در درون پوسته بصورت شیبدار ساخته می‌گردد . به خواسته استعلام بها برج خنک کننده هیبریدی اصلی کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا به طور افقی جریان عمودی آب را جدا می کند که در این حالت، قسمتی از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم بوجود میآورد. همین ادله بصورت فشار بوسیله اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب باطن ایجاد میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای محل ورود و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از بین نصیب مرطوب را قطع نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره سرگرم ایراداتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب این جور از برجخنککننده رسانا بودن فلز در در مقابل شکافت گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی همین تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت بازخورد جریانهای آب گرم اساسی هوای سرد به دو نوع تقسیم میشوند. پکینگها به شکل شبکهای بوده و در دو دسته غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها گزینه استعمال قرار میگیرند. برج های خنک کننده در گونه های مختلف علاوه بر آب به منظور خنک سازی سیالاتی دیگر در صورت لزوم گزینه استفاده قرار می گیرند. هنگامی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط دارای فروش قطعات برج خنک کننده وب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themespragmatic slotlarıNovagrahipercasinoMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisVan Escortdeneme bonusu veren sitelerBağlama büyüsü